David

Prací v digitální agentuře se snažím zbavit závislostí na sociálních sítích

Zaujměte zákazníky v každé fázi nákupního procesu: See, Think, Do, Care

See-Think-Do-Care je výkonná marketingová metoda, která promění způsob, jakým komunikujete a prodáváte své cílové skupině. V tomto článku si postupně vysvětlíme jednotlivé fáze a nejvhodnější kanály pro každou z nich.

Celý článek
Statistiky, kterým byste měli věnovat pozornost

Sociální sítě se každým dnem neustále vyvíjejí, a proto je třeba držet krok s nejnovějšími statistikami. V dnešním článku Vám ty nejdůležitější přinášíme všechny pohromadě.

Celý článek
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Jak na reklamu na Facebooku

Uvažujete o reklamě na Facebooku a nevíte, jak začít? A co Vám vlastně reklama na sociální síti přinese? O tom si řekneme v dnešním článku.

Celý článek
Facebookový formulář jako generátor leadů pro Váš business

Už jste někdy ve Vašich kampaních použili Facebookový formulář jako generátor leadů pro Vaše produkty nebo služby? Pokud jste na tuto otázku odpověděli ne, je tento článek právě pro Vás.

Celý článek
5 super tipů, jak zvýšit počet followers na Instagramu

Propagujete svoji firmu na Instagramu? Dobře děláte. Máme pro vás hned 5 super tipů, jak si získat nové followers.

Celý článek
Messenger, cesta k úspěšné komunikaci

Chatboti válcují e-mail. Komunikujte se zákazníky tak, jak je jim to příjemné. Prostřednictvím messenger botů.

Celý článek
Top