Michal

Novinky z marketingu listopad 2021

Po novinkách ze sociálních sítí, Vám přinášíme listopadové novinky z marketingu. Pokud Vás zajímá, co je nového v online prostoru, čtěte dále.

Celý článek
Kampaně “maximální výkon” v Google Ads

Jak jste si jistě zvykli Google poměrně často přichází s novinkami svých aplikací a systémů. Dnes Vám přinášíme novinku týkající inzertního systému Google Ads.

Celý článek
Novinka na Skliku - filtr na věk

Sklik je druhým největším reklamním systémem v Česku. Má nelehkou úlohu. Konkuruje celosvětově oblíbenému vyhledávači Googlu. I přesto nebo možná právě proto se snaží neustále pracovat na novinkách a vylepšeních tohoto inzertního systému.

Celý článek
Jak (ne)definovat klíčová slova

Mnozí z Vás jistě vědí, že vyhledávací kampaň je postavena na klíčových slovech, která určují, na jaké dotazy se budou Vaše reklamy zobrazovat. Vyhledávací kampaň s pomocí klíčových slov Vám pomůže rychle a efektivně propagovat Vaše výrobky či služby.

Celý článek
Jak a proč nastavit kampaň ve vyhledávací síti?

Ti, kdo spravují kampaně v Google Ads vědí, že jedním z typů kampaně, kterou můžete v tomto inzertním systému vytvořit, je kampaň ve vyhledávací síti, která funguje mimo jiné na principu klíčových slov a textových inzerátů.

Celý článek
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Konec rozšířených textových reklam ve vyhledávání

Mnozí z Vás už jistě zaznamenali “novinku”, kterou Google chystá k 30. červnu roku 2022. Od tohoto data budou responzivní reklamy ve vyhledávání jediným typem reklam ve vyhledávání, které bude možné vytvářet a upravovat.

Celý článek
Jak a proč nastavit DSA reklamy?

Mnozí z Vás vědí, že vedle klasické kampaně ve vyhledávání, která je spouštěna na základě klíčových slov, lze nastavit i dynamickou kampaň ve vyhledávání. A na tu se dnes společně podíváme.

Celý článek
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Chytré vs. standardní kampaně v Google Nákupech

Pokud zakládáte kampaň v Nákupech v Google Ads, máte na výběr ze dvou variant. První variantou je standardní kampaň v Nákupech, druhou variantou je chytrá nákupní kampaň od Googlu. V čem se liší?

Celý článek
Proč se zaměřit na sílu reklam?

Síla reklam je zpětnou vazbou pro inzerenta při vytváření responzivních reklam. Udává jednak rozmanitost a také atraktivitu textu reklam. Dnes si ukážeme, kde se s tímto ukazatelem můžeme setkat a k čemu je nám prospěšný.

Celý článek
Nastavení nabídek v Google Ads

Nevíte, jaké jsou možnosti v nastavení automatických strategií v Google Ads? Připravili jsme pro Vás přehled všech nabídek, které jsou k dispozici. Společně si je projdeme a vysvětlíme.

Celý článek
Jaké metriky sledovat v Google Ads?

V dnešním článku se podíváme společně na to, které metriky se vyplatí sledovat v rámci účtu Google Ads. Ti, kteří se v Google Ads pravidelně pohybují bezpochyby vědí, že dostupných metrik je velké množství.

Celý článek
Internetové vyhledávače Google vs. Seznam 2022

S dalším rokem tu máme opět srovnání dvou internetových vyhledávačů v České republice. Uvidíte sami, zda se za ten rok něco změnilo nebo jestli zůstává vše při starém. Přejeme Vám příjemné čtení.

Celý článek
10 tipů na texty, které prodávají

Chcete znát tipy, díky kterým budou Vaše texty na webových stránkách lákavé? Přečtěte si naše doporučení a zjistěte, jak psát texty, které nenudí ale naopak Vás nutí číst dál a dál.

Celý článek
Digitální knihy už nelze inzerovat v reklamách v Nákupech

Další horká novinka od Googlu je mezi námi. Tentokrát se týká digitálních knih a jejich zobrazování v reklamách v Nákupech.

Celý článek
Digitální daň ve světě a České republice

Již několikrát odložená digitální daň se blíží k nám. Digitální neboli internetová daň by mohla být zavedena již brzy. V jaké výši se bude platit a koho se vlastně bude týkat? A co všechno s sebou taková daň přinese?

Celý článek
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Brandové kampaně nebo kampaně s okamžitou odezvou?

Víte, na jaké kampaně se zaměřit v dnešním marketingovém světě? Budou to kampaně s okamžitou odezvou nebo kampaně na budování značky? Kterou si vybrat? Obě mají své plusy i mínusy, my se na ně podíváme spolu.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Výhody a nevýhody Single Page

Jistě jste se již setkali s jednostránkovým webem, kde jste všechny potřebné informace našli pouze na jedné stránce. V čem jsou výhody a nevýhody Single Page a pro koho jsou vhodné, o tom si řekneme v dnešním článku.

Celý článek
5 faktů o internetu, které jste možná nevěděli

Ačkoliv je internet fenoménem, který všichni důvěrně známe a denně ho používáme, málokdo z nás o něm ví základní fakta. Dnes si řekneme, co jste nejspíš ještě nevěděli.

Celý článek
Sklik Akademie aneb kampaně snadno a rychle

Chcete se naučit vytvářet reklamní kampaně na Skliku jako profesionál? Máme dobrou zprávu, Seznam vytvořil edukační portál pro všechny, kteří mají zájem vytvořit si sami svou reklamu. Jak na to se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Brand Safety aneb Reputace značky

Ochrana a reputace značky, budování dobrého jména firmy. Už jste to někdy slyšeli? A o co přesně jde a proč by Vás to mělo zajímat? O tom se dočtete v dnešním článku.

Celý článek
Google Ads nabízí podrobnější konverzní akce pro potenciální zákazníky a prodeje

Také jste zaznamenali změny v oblasti nastavení konverzí v účtech Google Ads? A co nám podrobnější konverze vlastně přinesou? Pojďme to společně zjistit v dnešním článku.

Celý článek
Skóre optimalizace přichází do aplikace Reklamy Google

Co je to skóre optimalizace a jak Vám pomůže ke správně fungující kampani? To Vám vysvětlíme v dnešním článku.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Google testuje přehled hodnoty zákazníka a pravidla pro hodnotu konverzí

A je to tady! Google přichází s dalšími novinkami, které přinesou nová vylepšení pro uživatele systému Google Ads. A na co přesně se můžeme těšit? O tom si povíme v dnešním článku.

Celý článek
Nový reklamní formát: Google Gallery Ads

Jste zvědaví stejně jako my na novinku, kterou si pro nás Google připravil? Je to Google Gallery Ads a jak už název napovídá, bude to skvělá vychytávka pro všechny reklamní nadšence.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
10 tipů, jak zůstat produktivní v Home Office

Také jste vlivem aktuálního dění zůstali pracovat z domu na Home Office? Pak jistě znáte ten pocit, kdy počáteční euforii vystřídá rozčarování, jak to vše zvládnout a skloubit práci s ostatními domácími povinnostmi. S našimi radami Vás ale nic nezaskočí.

Celý článek
Geografické cílení reklam v Google Ads

Chcete-li, aby Vaše reklamy byly co nejvíce efektivní, je dobré si určit geografické oblasti, ve kterých se reklama má zobrazovat. Zní to jako velmi jednoduché pravidlo, avšak ne vždy je to takto jednoduché. Vše si o této problematice povíme v tomto článku.

Celý článek
Top