Michal

Sklik Akademie aneb kampaně snadno a rychle

Chcete se naučit vytvářet reklamní kampaně na Skliku jako profesionál? Máme dobrou zprávu, Seznam vytvořil edukační portál pro všechny, kteří mají zájem vytvořit si sami svou reklamu. Jak na to se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Brand Safety aneb Reputace značky

Ochrana a reputace značky, budování dobrého jména firmy. Už jste to někdy slyšeli? A o co přesně jde a proč by Vás to mělo zajímat? O tom se dočtete v dnešním článku.

Celý článek
Google Ads nabízí podrobnější konverzní akce pro potenciální zákazníky a prodeje

Také jste zaznamenali změny v oblasti nastavení konverzí v účtech Google Ads? A co nám podrobnější konverze vlastně přinesou? Pojďme to společně zjistit v dnešním článku.

Celý článek
Skóre optimalizace přichází do aplikace Reklamy Google

Co je to skóre optimalizace a jak Vám pomůže ke správně fungující kampani? To Vám vysvětlíme v dnešním článku.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Google testuje přehled hodnoty zákazníka a pravidla pro hodnotu konverzí

A je to tady! Google přichází s dalšími novinkami, které přinesou nová vylepšení pro uživatele systému Google Ads. A na co přesně se můžeme těšit? O tom si povíme v dnešním článku.

Celý článek
Nový reklamní formát: Google Gallery Ads

Jste zvědaví stejně jako my na novinku, kterou si pro nás Google připravil? Je to Google Gallery Ads a jak už název napovídá, bude to skvělá vychytávka pro všechny reklamní nadšence.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
10 tipů, jak zůstat produktivní v Home Office

Také jste vlivem aktuálního dění zůstali pracovat z domu na Home Office? Pak jistě znáte ten pocit, kdy počáteční euforii vystřídá rozčarování, jak to vše zvládnout a skloubit práci s ostatními domácími povinnostmi. S našimi radami Vás ale nic nezaskočí.

Celý článek
Geografické cílení reklam v Google Ads

Chcete-li, aby Vaše reklamy byly co nejvíce efektivní, je dobré si určit geografické oblasti, ve kterých se reklama má zobrazovat. Zní to jako velmi jednoduché pravidlo, avšak ne vždy je to takto jednoduché. Vše si o této problematice povíme v tomto článku.

Celý článek
Top