Tereza

Píšu pro vás i ze spaní.

9 otázek před realizací PPC kampaní

Co všechno sdělit PPC specialistovi, aby vaše kampaň byla efektivní? Připravte si odpovědi na tyto otázky.

Celý článek
15 tipů, jak psát nadpisy, které zaujmou

Věděli jste, že 8 z 10 lidí přečte nadpis a frčí dál? Poradíme vám, jak tuto statistiku u vašich článků otočit.

Celý článek
Jak se zákazníci rozhodují při nákupu?

Analyzujte nákupní chování zákazníků pomocí frameworku SEE – THINK – DO – CARE. A váš obsah bude mít smysl.

Celý článek
13 tipů pro váš obsah

Pojďte se inspirovat, jaké druhy obsahu v rámci obsahovém marketingu používat.

Celý článek
Není článek jako článek

Pište královsky dobře. Pište pro lidi i pro vyhledávače.

Celý článek
Dárek k nákupu

Potěšte své zákazníky dárkem k objednávce. Vybrat si může i z více možností. Vždy však pouze jeden.

Celý článek
Import recenzí produktů z Heureky

Usnadněte zákazníkům rozhodování o koupi. Ukažte jim produktové recenze z Heureky přímo na detailu produktu v eshopu.

Celý článek
Objednávka v PDF

Exportujte své objednávky do formátu PDF.

Celý článek
Zjednodušený objednávkový proces

Schovejte hlavní navigaci a ostatní rušivé elementy v objednávkovém procesu. Snižte tak procento opuštění košíku.

Celý článek
Co jsou persony a jak je tvořit?

Součástí obsahové strategie by měla být i tvorba person. Proč je to tak důležité a s čím vám pomohou?

Celý článek
7 otázek, které vám vrtají hlavou před tvorbou kvalitního obsahu

Chcete začít s tvorbou kvalitního obsahu, ale hlavou vám vrtá několik otázek? Sepsali jsme je a dáme vám na ně odpověď.

Celý článek
6 tipů, jak reagovat na negativní recenze

Zatoulalo se vám mezi převažující kladná hodnocení i pár negativ? Hlavu vzhůru. Poradíme vám, jak na ně.

Celý článek
CopyCamp 2017: První pomoc pro váš obsah

Volá váš obsah o první pomoc a nemohli jste ho léčit na CopyCampu? Sepsala jsem pro vás recept z celé operace.

Celý článek
Únor bílý, EET sílí #4

Figurujete na Heurece a využíváte Heureka Košík? Řekneme vám jak je to s elektronickou evidencí tržeb právě tam.

Celý článek
Jak se připravit na EET? #3

Buďte připraveni! Před startem EET maloobchodů a velkoobchodů zařiďte vše potřebné, ať to nehoníte na poslední chvíli.

Celý článek
Víte, jak má vypadat účtenka EET? #2

V tomto dílu si si řekneme, jak celý proces elektornické evidence tržeb funguje a jaké jsou náležitosti účtenky.

Celý článek
Jsme připraveni na EET

Už se nemusíte obávat elektronické evidence tržeb. V našem eshopu je nyní EET implementována.

Celý článek
Produktové ceníky

Nabízejte produkt za různé ceny, různým zákaznickým skupinám.

Celý článek
Zákaznické skupiny

Máte VIP zákazníky? Nebo fungujete i jako velkoobchod? Vytvořte si zákaznické skupiny.

Celý článek
2+2: Marketing Festival teoreticky při pátku a sobotě

Druhá část reportu z marketingové události toho roku. Letos v rázovitém regionu. Ostrava.

Celý článek
Pokročilé měření konverzí na Zboží.cz

Poznejte lépe vaše zákazníky díky podrobnějším informacím o uskutečněné objednávce.

Celý článek
Brandové stránky

Různé typy produktů jedné značky na jedné stránce. To jsou brandové stránky.

Celý článek
Dostupnostní feed na Heureka.cz

Na Heureka.cz nyní posíláme také dostupnostní XML feed.

Celý článek
Export faktur

Stáhněte si faktury pro více objednávek naráz. Jedním klikem.

Celý článek
2+2: Marketing Festival prakticky při středě a čtvrtku

První část reportu z marketingové události toho roku. Letos v rázovitém regionu. Ostrava.

Celý článek
E-mail marketing: 17 tipů na co nezapomenout

Proveďte audit svého e-mail marketingu. Zjistěte, na co důležitého nezapomenout v šablonách e-mailů.

Celý článek
Chytré slevy

Dejte svým klientům časově omezenou slevu, ať už v korunách či v procentech.

Celý článek
Příznak novinka automaticky

Nastavte si automatický příznak k nově přidanému produktu.

Celý článek
Přidružené produkty na Heurece

Do Heureka feedu nově propisujeme přidružené produkty, které si vyberete v eshopu u každého zboží.

Celý článek
Jak jsme si užili WebExpo 2016

WebExpo 2016. Dva dny plné přednášek o webu. 7 % žen a 93 % mužů z byznysu, vývoje a kreativity pod jednou střechou.

Celý článek
Nejprodávanější produkty

Ukažte zákazníkům top produkty, které se na eshopu nejvíce nakupují.

Celý článek
Monitoring eshopu

Objevte prázdná místa vašeho eshopu jedním mrkem.

Celý článek
E-mailové šablony s novou tváří

Odesílejte svým zákazníkům nejen objednávkové e-maily ve stylových šablonách.

Celý článek
Blogujte přímo v eshopu

Pište odborné články přímo v eshopu. Buďte originální a jedineční.

Celý článek
Minimální cena objednávky

Nastavte svým objednávkám minimální hodnotu.

Celý článek
E-mail marketing bez rizika

Posbírali jste na eshopu první kontakty a plánujete zařadit e-mail marketing do vašeho komunikačního mixu?

Celý článek
13 tipů pro úspěšný eshop

Hrajete si s myšlenkou provozovat vlastní eshop? Nebo už elektronický obchod vlastníte a teď tápete, co a jak?

Celý článek
16 tipů, jak psát prodejní texty

Není zákazník jako zákazník. Ani text jako text. Jak napsat správně text, který prodává? Jak být jedineční a originální?

Celý článek
Doplňkové služby bez omezení

Nejen jedna doplňková služba k nákupu, ale hned několik.

Celý článek
Storno objednávky ze strany zákazníka

Zákazník může stornovat objednávku přímo ze svého účtu v eshopu.

Celý článek
Jak si dnes vedl můj eshop?

V sekci objednávky najdete přehledné shrnutí aktuálního dne.

Celý článek
CopyCamp aneb akce pro obsahožravce

Letos v multikulturním centru Dlabačov. Pod názvem Copy pod mikroskopy. Ve znamení nejen písmen, ale i čísel.

Celý článek
Cena dopravy dle hmotnosti

Nešiďte se na poštovném. Účtujte dopravné dle skutečné hmotnosti zásilky.

Celý článek
Přihlášení do eshopu na dva kliky

Konec vyplňování dlouhých registračních formulářů. Zjednodušili jsme přihlašování do eshopu.

Celý článek
Doporučujeme dokoupit

Umožněte zákazníkovi nakoupit vše potřebné v jednom nákupu. Zvyšte tak celkovou hodnotu objednávky.

Celý článek
Napojení na MailChimp

Rozesílání hromadných emailů nikdy nebylo jednodušší. Synchronizujte eshop s online nástrojem MailChimp.

Celý článek
Přihlášení přes Facebook a Google

Konec vyplňování zdlouhavých registračních formulářů.

Celý článek
Doprava zdarma

Automatické dopočítávání do dopravy zdarma.

Celý článek
Datum doručení produktu

Váš zákazník se dozví přesné datum doručení jeho nákupu.

Celý článek
Dárek k produktu

Přípojte k produktu dárek zdarma.

Celý článek
Podpora nového feedu Zboží.cz

Využívejte všechny výhody, který nový feed Zboží.cz přináší.

Celý článek
SSL certifikát = bezpečný nákup

Bezpečně a důvěrně díky SSL certifikátu.

Celý článek
Zoom hlavního obrázku

Přibližte si každý detail produktu.

Celý článek
Pop-up okna pro sběr emailů

Sbírejte emaily od vašich návštěvníků výměnou za slevový kód.

Celý článek
Export objednávek pro dopravce

Exportujte pohodlně objednávky z vašeho eshopu.

Celý článek
Nové způsoby dopravy

Uloženka a Zásilkovna dostupná pro váš eshop.

Celý článek
Top