Co všechno sdělit PPC specialistovi, aby vaše kampaň byla efektivní? Připravte si odpovědi na tyto otázky.
Celý článekVěděli jste, že 8 z 10 lidí přečte nadpis a frčí dál? Poradíme vám, jak tuto statistiku u vašich článků otočit.
Celý článekAnalyzujte nákupní chování zákazníků pomocí frameworku SEE – THINK – DO – CARE. A váš obsah bude mít smysl.
Celý článekPojďte se inspirovat, jaké druhy obsahu v rámci obsahovém marketingu používat.
Celý článekPotěšte své zákazníky dárkem k objednávce. Vybrat si může i z více možností. Vždy však pouze jeden.
Celý článekUsnadněte zákazníkům rozhodování o koupi. Ukažte jim produktové recenze z Heureky přímo na detailu produktu v eshopu.
Celý článekSchovejte hlavní navigaci a ostatní rušivé elementy v objednávkovém procesu. Snižte tak procento opuštění košíku.
Celý článekSoučástí obsahové strategie by měla být i tvorba person. Proč je to tak důležité a s čím vám pomohou?
Celý článekChcete začít s tvorbou kvalitního obsahu, ale hlavou vám vrtá několik otázek? Sepsali jsme je a dáme vám na ně odpověď.
Celý článekZatoulalo se vám mezi převažující kladná hodnocení i pár negativ? Hlavu vzhůru. Poradíme vám, jak na ně.
Celý článekVolá váš obsah o první pomoc a nemohli jste ho léčit na CopyCampu? Sepsala jsem pro vás recept z celé operace.
Celý článekFigurujete na Heurece a využíváte Heureka Košík? Řekneme vám jak je to s elektronickou evidencí tržeb právě tam.
Celý článekBuďte připraveni! Před startem EET maloobchodů a velkoobchodů zařiďte vše potřebné, ať to nehoníte na poslední chvíli.
Celý článekV tomto dílu si si řekneme, jak celý proces elektornické evidence tržeb funguje a jaké jsou náležitosti účtenky.
Celý článekUž se nemusíte obávat elektronické evidence tržeb. V našem eshopu je nyní EET implementována.
Celý článekMáte VIP zákazníky? Nebo fungujete i jako velkoobchod? Vytvořte si zákaznické skupiny.
Celý článekDruhá část reportu z marketingové události toho roku. Letos v rázovitém regionu. Ostrava.
Celý článekPoznejte lépe vaše zákazníky díky podrobnějším informacím o uskutečněné objednávce.
Celý článekRůzné typy produktů jedné značky na jedné stránce. To jsou brandové stránky.
Celý článekPrvní část reportu z marketingové události toho roku. Letos v rázovitém regionu. Ostrava.
Celý článekProveďte audit svého e-mail marketingu. Zjistěte, na co důležitého nezapomenout v šablonách e-mailů.
Celý článekDo Heureka feedu nově propisujeme přidružené produkty, které si vyberete v eshopu u každého zboží.
Celý článekWebExpo 2016. Dva dny plné přednášek o webu. 7 % žen a 93 % mužů z byznysu, vývoje a kreativity pod jednou střechou.
Celý článekUkažte zákazníkům top produkty, které se na eshopu nejvíce nakupují.
Celý článekOdesílejte svým zákazníkům nejen objednávkové e-maily ve stylových šablonách.
Celý článekPište odborné články přímo v eshopu. Buďte originální a jedineční.
Celý článekPosbírali jste na eshopu první kontakty a plánujete zařadit e-mail marketing do vašeho komunikačního mixu?
Celý článekHrajete si s myšlenkou provozovat vlastní eshop? Nebo už elektronický obchod vlastníte a teď tápete, co a jak?
Celý článekNení zákazník jako zákazník. Ani text jako text. Jak napsat správně text, který prodává? Jak být jedineční a originální?
Celý článekZákazník může stornovat objednávku přímo ze svého účtu v eshopu.
Celý článekLetos v multikulturním centru Dlabačov. Pod názvem Copy pod mikroskopy. Ve znamení nejen písmen, ale i čísel.
Celý článekNešiďte se na poštovném. Účtujte dopravné dle skutečné hmotnosti zásilky.
Celý článekKonec vyplňování dlouhých registračních formulářů. Zjednodušili jsme přihlašování do eshopu.
Celý článekUmožněte zákazníkovi nakoupit vše potřebné v jednom nákupu. Zvyšte tak celkovou hodnotu objednávky.
Celý článekRozesílání hromadných emailů nikdy nebylo jednodušší. Synchronizujte eshop s online nástrojem MailChimp.
Celý článekVyužívejte všechny výhody, který nový feed Zboží.cz přináší.
Celý článek