Tomáš

Jsem nadšenec do internetového marketingu. Tvořím spojení mezi weby a vyhledávači, která pomáhají růst.

6+1 tip pro efektivní přípravu webu na vánoční sezónu

Jako každý rok v tuto dobu, tak i letos se začíná s přípravami na vánoční sezónu. Každý rok se utěšujete, že máte web připraven, že je času dost a že to je přece vždycky funguje dobře, co se týče čísel prodejů a návštěvnosti. Může váš e-shop ale fungovat lépe?

Celý článek
Novinky z marketingu a SEO pro srpen 2022

Přehled novinek pro srpen. Co se událo v marketingovém rybníčku? Pár informací ze světa vyhledávání, tedy v SEO samozřejmě nesmí chybět. Podívejte se společně s námi a objevte nové nápady či inspirace v úspěchu, ale i neúspěchu druhých.

Celý článek
Co jsou Google Analytics 4 a jak se na ně připravit?

Z velké části jste využívali Google Universal Analytics, tedy Google Analytics, jak je znáte, které jsou orientované na měření návštěv jako takových. S příchodem GA4 se tohle všechno mění. Podívejme se na to, proč a jak se na to připravit.

Celý článek
Jak si založit web a nezkrachovat?

Nacházíte se v situaci, kdy dobře víte, že potřebujete nové webové stránky, případně obnovit zašlou slávu starší prezentace? Bojíte se však příliš vysokých nákladů, nebo prostě jen nechcete platit více, než je nutné? Společně se podíváme na nutné minimum, které je potřeba si pohlídat.

Celý článek
7 důležitých statistik pro malé a střední podnikatele

Ať už jste malý, střední či velký podnikatel, čísla a různé statistické ukazatele představují ve vašem oboru podstatnou část pohledu na výsledky navržené strategie. Pojďme se společně podívat na pár statistik, podle kterých by se mohla právě i ta vaše strategie odvíjet.

Celý článek
Co je to SEO a proč ho potřebujete?

Základem drtivé většiny nejen webových projektů je být vidět. Ruku v ruce s organickou viditelností jde i optimalizace pro vyhledávače, tedy SEO, díky kterému budete lépe dohledatelní. Proč ho tedy přesně potřebujete a jak trnitá je cesta k úspěchu, to si řekneme dále.

Celý článek
Core Web Vitals: Co znamenají a jak s nimi pracovat?

Podívali jsme se na zub Core Web Vitals. Metrikám, označujícím míru uživatelského zážitku na webu. O tom, co se pod nimi reálně skrývá, na co mají vliv a jak se s nimi popasovat, si povíme v článku.

Celý článek
Jaké marketingové kanály lze využít?

V dnešním online světe se Vám nabízí velké množství kanálů, díky kterým lze propagovat Vaše služby, produkty a obsah. Šíře využitelných kanálů roste s tím, jak velký projekt řídíte. Čím větší produkt či služba, tím více možností jste již pravděpodobně využili nebo se chystáte využít.

Celý článek
Seznam chystá nejkomplexnější reklamní systém v Česku

Seznam chystá velkou novinku v podobě nového reklamního systému, který by pro Vás znamenal dost velkou úsporu času. Vše by se mělo zvládnout pouze na pár kliknutí a ušetřit velkou část administrativy.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek
Aktuality ze světa SEO v roce 2020

Svět SEO je plný zajímavých událostí. Novinky z oboru doporučuji sledovat nejen kovaným profesionálům, ale také klientům, kteří projeví o obor zájem. Pojďme se tedy podívat na nejzajímavější novinky v oblasti SEO.

Celý článek
Zapracujte přes léto na SEO, abyste v září zaujali přední pozice ve vyhledávačích

Podnikáte v oboru, kde je pro Vás stěžejní se dobře zviditelnit v organickém vyhledávání s koncem léta? Pak je ideální čas začít s přípravami a realizací podstatných úprav na Vašem webu. Jak na to a na co nezapomenout, to si ukážeme v tomto článku.

Celý článek
Linkbuilding aneb Jak na kvalitní odkazy

Odkazové portfolio je nedílnou součástí optimalizace pro vyhledávače. Na základě kvality Vašeho odkazového portfolia se bude odvíjet i hodnocení ze strany vyhledávačů. Pojďme se společně podívat na několik zásad, kterými se při tvorbě takového odkazového portfolia řídit.

Celý článek
Jak správně indexovat do vyhledávačů

Indexace je nedílnou součástí správného fungování internetu. Všichni majitelé webových stránek potřebují své stránky včas a správně dostat do hledáčku robotů nejpoužívanějších vyhledávačů. Jak? O tom si dnes povíme.

Celý článek
SEO neumře ani v roce 2020 aneb 10 SEO trendů pro rok 2020

SEO neumře ani v roce 2020, to už víme s naprostou jistotou. Co se ovšem v SEO mění, je každoroční vnímání různých faktorů napříč vyhledávači. Jak se na rok 2020 připravit z pohledu SEO? Vše důležité si povíme v tomto článku.

Celý článek
Podstatná aktualizace vyhledávání na Google. BERT má být revoluční.

Umělá inteligence a neuronové sítě dorazily i do segmentu vyhledávání. Podstatný krok dopředu ke kvalitnějším výsledkům.

Celý článek
Strukturovaná data: Proč a hlavně jak je využít?

Ve druhém díle miniseriálu si ukážeme praktický příklad implementace a zároveň si řekneme, kde si taková data otestovat.

Celý článek
Strukturovaná data: Proč a hlavně jak je využít? Část 1. Teorie

Upoutejte ve vyhledávačích pozornost potenciálních návštěvníků a využijte sílu strukturovaných dat. Jak vám pomohou?

Celý článek
4 nejrozšířenější mýty v linkbuildingu

Znáte nejčastější mýty linkbuildingu? Když se jim vyhnete vytvoříte si kvalitní odkazové portfolio.

Celý článek
5 nejčastějších chyb v SEO

Znáte 5 nejčastějších chyb v optimalizaci pro vyhledávače? Odhalte SEO omyly a udržujte svůj web na předních pozicích.

Celý článek
Linkbuilding jako jeden z pilířů SEO

Víte jak na linkbuilding? A na co si dát pozor při tvorbě odkazového portfolia?

Celý článek
Top