Adidas připouští, že do digitální reklamy investoval přespříliš. A lituje

Adidas přiznal, že jeho zaměření na ROI (návratnost investic) poukázalo na nadměrné investování do digitálního a výkonnostního marketingu na úkor budování značky.

Globální mediální ředitel značky Simon Peel uvedl, že před čtyřmi lety bylo atribuční modelování společnosti založeno pouze na "last click" (poslední interakci).
Peel tvrdí, že se značka v minulosti chybně zaměřila na snížení vlastních nákladů spíše než na to, co bylo v jejím nejlepším zájmu.

Adidas tedy představil svou novou kampaň, ve které hraje na emotivní strunu zákazníkům a doufá v slibné výsledky.

Zdroj: https://footwearnews.com/2019/business/retail/adidas-advertising-strategy-digital-traditional-1202857814/

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek

Všechny kategorie

Top