Adidas připouští, že do digitální reklamy investoval přespříliš. A lituje

Adidas přiznal, že jeho zaměření na ROI (návratnost investic) poukázalo na nadměrné investování do digitálního a výkonnostního marketingu na úkor budování značky.

Globální mediální ředitel značky Simon Peel uvedl, že před čtyřmi lety bylo atribuční modelování společnosti založeno pouze na „last click“ (poslední interakci).
Peel tvrdí, že se značka v minulosti chybně zaměřila na snížení vlastních nákladů spíše než na to, co bylo v jejím nejlepším zájmu.

Adidas tedy představil svou novou kampaň, ve které hraje na emotivní strunu zákazníkům a doufá v slibné výsledky.

Zdroj: https://footwearnews.com/2019/business/retail/adidas-advertising-strategy-digital-traditional-1202857814/

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru