Za větší soukromí poděkujte Applu

Společnost Apple se rozhodla, že sníží celkovou účinnost marketingových kampaní založených na poloze uživatele.
Všechny tyto kampaně budou mít povinnost zavést vyskakovací okna pro všechna zařízení se systémem iOS 13 a novější.


Proč teď?

Může vám to přijít zvláštní, vzhledem k tomu, že právě Apple dříve poskytoval obchodníkům nepřeberné množství nástrojů pro určování polohy, a to velmi rád.
Ale snaha uživatelů o zachování osobních údajů mimo dosah cizích očí nezůstala nepovšimnuta, můžeme dokonce konstatovat, že marketing se ubírá tím správným směrem.

A Apple drží otěže.

Zdroj: adage.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
5 faktů o internetu, které jste možná nevěděli

Ačkoliv je internet fenoménem, který všichni důvěrně známe a denně ho používáme, málokdo z nás o něm ví základní fakta. Dnes si řekneme, co jste nejspíš ještě nevěděli.

Celý článek
Google vs. Seznam

Zajímá Vás, jak si vedou ve vyhledávání dva největší internetové vyhledávače v Česku? Který z nich se těší větší oblibě a na kterém je výhodnější inzerovat? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek

Všechny kategorie

Top