Za větší soukromí poděkujte Applu

Společnost Apple se rozhodla, že sníží celkovou účinnost marketingových kampaní založených na poloze uživatele.
Všechny tyto kampaně budou mít povinnost zavést vyskakovací okna pro všechna zařízení se systémem iOS 13 a novější.


Proč teď?

Může vám to přijít zvláštní, vzhledem k tomu, že právě Apple dříve poskytoval obchodníkům nepřeberné množství nástrojů pro určování polohy, a to velmi rád.
Ale snaha uživatelů o zachování osobních údajů mimo dosah cizích očí nezůstala nepovšimnuta, můžeme dokonce konstatovat, že marketing se ubírá tím správným směrem.

A Apple drží otěže.

Zdroj: adage.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top