Za větší soukromí poděkujte Applu

Společnost Apple se rozhodla, že sníží celkovou účinnost marketingových kampaní založených na poloze uživatele.
Všechny tyto kampaně budou mít povinnost zavést vyskakovací okna pro všechna zařízení se systémem iOS 13 a novější.


Proč teď?

Může vám to přijít zvláštní, vzhledem k tomu, že právě Apple dříve poskytoval obchodníkům nepřeberné množství nástrojů pro určování polohy, a to velmi rád.
Ale snaha uživatelů o zachování osobních údajů mimo dosah cizích očí nezůstala nepovšimnuta, můžeme dokonce konstatovat, že marketing se ubírá tím správným směrem.

A Apple drží otěže.

Zdroj: adage.com

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Novinky z marketingu listopad 2021

Po novinkách ze sociálních sítí, Vám přinášíme listopadové novinky z marketingu. Pokud Vás zajímá, co je nového v online prostoru, čtěte dále.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc listopad 2021

Jak jste si už jistě zvykli, pravidelně Vám přinášíme novinky ze světa sociální sítí. Nejinak tomu bude i dnes. Pohodlně se usaďte a zjistěte, co je nového na sociálních sítích.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen 2021

Po novinkách z Google Ads k Vám spěcháme také s novinkami ze sociálních sítí. Přečtěte si co je nového a zůstaňte pořád v obraze.

Celý článek
Novinky z marketingu za měsíc říjen 2021

Podzimní novinky pěkně za tepla pro Vás máme nachystané. Stačí se pohodlně usadit v teple domova a začít číst.

Celý článek

Všechny kategorie

Top