Chytrá strategie CPA

Ten, kdo se alespoň trochu vyzná v PPC kampaních ví, že při výběru strategie nabídek máme na výběr z několika variant. Pokud nevyužíváte manuální nastavení, můžete využít automatizované chytré strategie, které Vám pomohou dosáhnout stanoveného cíle. Dnešní článek bude o jedné konkrétní strategii a  tou je Cílová CPA. Cílem této strategie je získat za určitou Vámi stanovenou cenu jednu konverzi. Konverzí se rozumí například nákup na eshopu nebo třeba stažení aplikace. Záleží na Vás, co si jako konverzi nastavíte. 

Pokud si nastavíte cílovou cenu za konverzi, Google následně upravuje nabídky tak, aby získal co nejvíce konverzí za stanovenou cenu akvizice. To vše díky strojovému učení. Musíme ale počítat s tím, že jedna konverze může být podstatně dražší a druhá zase podstatně levnější. Částka, kterou nastavujeme je tedy průměrná a musíte počítat s tím, že utratíte více, než je Váš denní rozpočet. Měsíční rozpočet bude ale zachován. Je důležité, jakou částku nastavite, protože při příliš nízké ceně, můžete přijít o cenné prokliky, které by mohly vést ke konverzi. 

Cílová CPA je dostupná jako strategie pro jednu kampaň nebo jako portfoliová kampaň pro více kampaní. Cílová CPA potřebuje historická data o Vašich konverzích, aby Vám mohl Google Ads doporučit vhodnou nabídku, při které dosáhne co nejvíce konverzí.

Jaké jsou výhody této strategie?

Výhody

  • Tato strategie může přinést až o 20% více konverzí
  • Úspora času
  • Zadáte základní potřebné údaje a o vše se stará Google Ads

Nevýhody

  • Abyste mohli začít používat tuto strategii, musíte mít alespoň 30 konverzí za posledních 30 dní, jinak nebude strategie správně fungovat, protože nebude mít dostatek dat, aby se mohla učit
  • Částečná ztráta kontroly nad tím, za co utratíte peníze

Během následujících měsíců se Cílová CPA sloučí se strategii Maximalizovat konverze. Takže u strategie Maximalizovat konverze bude nově volitelná možnost Cílové CPA. Jak jsem již psala, toto můžete ve svých účtech vidět během následujících měsíců. Ovšem ke konci roku bude Cílová CPA dostupná jako volitelný prvek u strategie Maximalizace konverze.

Ať už Cílovou CPA nebo jinou, pro Vás vhodnou strategii, nastavíme i ve Vaší kampani. Jsme tu pro Vás. Můžete nám napsat e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Kampaně “maximální výkon” v Google Ads

Jak jste si jistě zvykli Google poměrně často přichází s novinkami svých aplikací a systémů. Dnes Vám přinášíme novinku týkající inzertního systému Google Ads.

Celý článek
Jak (ne)definovat klíčová slova

Mnozí z Vás jistě vědí, že vyhledávací kampaň je postavena na klíčových slovech, která určují, na jaké dotazy se budou Vaše reklamy zobrazovat. Vyhledávací kampaň s pomocí klíčových slov Vám pomůže rychle a efektivně propagovat Vaše výrobky či služby.

Celý článek
Jak a proč nastavit kampaň ve vyhledávací síti?

Ti, kdo spravují kampaně v Google Ads vědí, že jedním z typů kampaně, kterou můžete v tomto inzertním systému vytvořit, je kampaň ve vyhledávací síti, která funguje mimo jiné na principu klíčových slov a textových inzerátů.

Celý článek
Konec rozšířených textových reklam ve vyhledávání

Mnozí z Vás už jistě zaznamenali “novinku”, kterou Google chystá k 30. červnu roku 2022. Od tohoto data budou responzivní reklamy ve vyhledávání jediným typem reklam ve vyhledávání, které bude možné vytvářet a upravovat.

Celý článek

Všechny kategorie

Top