Chytrá strategie CPA

Ten, kdo se alespoň trochu vyzná v PPC kampaních ví, že při výběru strategie nabídek máme na výběr z několika variant. Pokud nevyužíváte manuální nastavení, můžete využít automatizované chytré strategie, které Vám pomohou dosáhnout stanoveného cíle. Dnešní článek bude o jedné konkrétní strategii a  tou je Cílová CPA. Cílem této strategie je získat za určitou Vámi stanovenou cenu jednu konverzi. Konverzí se rozumí například nákup na eshopu nebo třeba stažení aplikace. Záleží na Vás, co si jako konverzi nastavíte. 

Pokud si nastavíte cílovou cenu za konverzi, Google následně upravuje nabídky tak, aby získal co nejvíce konverzí za stanovenou cenu akvizice. To vše díky strojovému učení. Musíme ale počítat s tím, že jedna konverze může být podstatně dražší a druhá zase podstatně levnější. Částka, kterou nastavujeme je tedy průměrná a musíte počítat s tím, že utratíte více, než je Váš denní rozpočet. Měsíční rozpočet bude ale zachován. Je důležité, jakou částku nastavite, protože při příliš nízké ceně, můžete přijít o cenné prokliky, které by mohly vést ke konverzi. 

Cílová CPA je dostupná jako strategie pro jednu kampaň nebo jako portfoliová kampaň pro více kampaní. Cílová CPA potřebuje historická data o Vašich konverzích, aby Vám mohl Google Ads doporučit vhodnou nabídku, při které dosáhne co nejvíce konverzí.

Jaké jsou výhody této strategie?

Výhody

  • Tato strategie může přinést až o 20% více konverzí
  • Úspora času
  • Zadáte základní potřebné údaje a o vše se stará Google Ads

Nevýhody

  • Abyste mohli začít používat tuto strategii, musíte mít alespoň 30 konverzí za posledních 30 dní, jinak nebude strategie správně fungovat, protože nebude mít dostatek dat, aby se mohla učit
  • Částečná ztráta kontroly nad tím, za co utratíte peníze

Během následujících měsíců se Cílová CPA sloučí se strategii Maximalizovat konverze. Takže u strategie Maximalizovat konverze bude nově volitelná možnost Cílové CPA. Jak jsem již psala, toto můžete ve svých účtech vidět během následujících měsíců. Ovšem ke konci roku bude Cílová CPA dostupná jako volitelný prvek u strategie Maximalizace konverze.

Ať už Cílovou CPA nebo jinou, pro Vás vhodnou strategii, nastavíme i ve Vaší kampani. Jsme tu pro Vás. Můžete nám napsat e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Výkonnostní marketing
Chytrá strategie CPA

Chytrá strategie CPA neboli cost per action. To znamená cena za akvizici, kterou může být konverze. CPA je jedna z marketingových automatizovaných strategií. Kdy je vhodné ji použít a kdy naopak ne a jaké má výhody nebo nevýhody si přečtete zrovna teď.

Celý článek
Facebook Analytics končí

Facebook Analytics je spuštěn od roku 2017, tento nástroj nám poskytoval potřebná data a to i pro Instagram. Nyní chce Facebook užívání tohoto nástroje ukončit a to k 30. červnu 2021. Jaké jsou náhrady, se dozvíte po přečtení dnešního článku.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Zapracujte přes léto na SEO, abyste v září zaujali přední pozice ve vyhledávačích

Podnikáte v oboru, kde je pro Vás stěžejní se dobře zviditelnit v organickém vyhledávání s koncem léta? Pak je ideální čas začít s přípravami a realizací podstatných úprav na Vašem webu. Jak na to a na co nezapomenout, to si ukážeme v tomto článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top