Co přinesl červen 2020 pro sociální sítě?

Instagram testuje dvojitý feed Stories

Přístup k většímu množství příběhů a ještě rychleji. To je cíl nového testu Instagramu, který právě probíhá v rámci Stories. Kanál se Stories by mohl být totiž nově dvouřádkový.

Novinky ze sociálních sítí Webmium

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-is-testing

Marketplace se otevírá firmám a jejich produktům

Marketplace doteď sloužil jako platforma pro uživatele, kteří zde mezi sebou mohou prodávat a nakupovat produkty. Nyní ho Facebook zpřístupňuje i firmám, které tu budou moci nabízet své zboží.

Zdroj: https://marketingland.com/facebook-marketplace-is-open

Instagram reklamu půjde vytvořit i bez propojení s Facebook účtem

Přemýšlíte, že byste zkusili reklamní kampaň na Instagramu, ale brání Vám v tom fakt, že nemáte reklamní účet na Facebooku? Nevadí, Instagram zavádí novinku, a tak budete moci propagovat na Instagramu i bez Facebook účtu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-reklamu-pujde-vytvorit-i-bez-propojeni-s-facebook-uctem

Facebook vrací vysílání Live With

Pamatujete si ještě na možnost živého vysílání přes Facebook spolu s pozvaným hostem? Díky karanténě si uživatelé opět oblíbili živá videa, a tak nyní znovu spatří světlo světa nástroj Live With, který byl v listopadu 2019 odstraněn.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-vraci-vysilani-live

Facebook stránky budou moci posílat reklamní e-maily

Mobilní aplikace Správce stránek se rozšíří o novou funkcionalitu. Díky ní budou moci Facebook stránky posílat jednoduchá marketingová sdělení, která uživatelům přijdou do e-mailové schránky.

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/facebook

Reklamy přichází i do IGTV

Instagram ohlásil další fázi monetizace platformy IGTV. Do video obsahu tu nově vstupují reklamy. O příjmy z nich se Instagram hodlá dělit s tvůrci videí.

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram

Facebook zavádí statistiky u komentářů

Jak je nám všeobecně známo, zapojení a sdílení obsahu přes Facebook zvyšuje jeho dosah. Hlavně komentáře zde hrají významnou roli. A proto Facebook nově ke každému příspěvku přidá nové statistiky, ze kterých bude jasně patrné, jak je komentáře ovlivnily.

Novinky ze sociálních sítí Webmium

Zdroj:https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-statistiky-u-komentaru/

Novinky v Messengeru: přepínání účtů, Face ID, ankety a další

Facebook opět přidává do Messengeru nové možnosti. Od teď budeme moci přepínat mezi osobním a firemním účtem. Facebook pokračuje i v propojování s Instagram zprávami. Experimentuje také s přístupem do inboxu pomocí Face ID. A konečně také opět zavádí ankety.

Zdroj: https://newsfeed.cz/novinky-v-messengeru

Instagram testuje označování produktů v textu příspěvků

Instagram to myslí vážně s tím, že se chce stát významnou e-commerce platformou. Experimentuje totiž s dalším prodejním nástrojem, který umožní prokliknout se na produkt přímo z popisku příspěvku.

Novinky ze sociálních sítí Webmium

Zdroj: https://twitter.com/MattNavarra

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru