Co přinesl červen 2020 pro sociální sítě?

Instagram testuje dvojitý feed Stories

Přístup k většímu množství příběhů a ještě rychleji. To je cíl nového testu Instagramu, který právě probíhá v rámci Stories. Kanál se Stories by mohl být totiž nově dvouřádkový.

Novinky ze sociálních sítí Webmium


Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram-is-testing

Marketplace se otevírá firmám a jejich produktům

Marketplace doteď sloužil jako platforma pro uživatele, kteří zde mezi sebou mohou prodávat a nakupovat produkty. Nyní ho Facebook zpřístupňuje i firmám, které tu budou moci nabízet své zboží.

Zdroj: https://marketingland.com/facebook-marketplace-is-open

Instagram reklamu půjde vytvořit i bez propojení s Facebook účtem

Přemýšlíte, že byste zkusili reklamní kampaň na Instagramu, ale brání Vám v tom fakt, že nemáte reklamní účet na Facebooku? Nevadí, Instagram zavádí novinku, a tak budete moci propagovat na Instagramu i bez Facebook účtu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-reklamu-pujde-vytvorit-i-bez-propojeni-s-facebook-uctem

Facebook vrací vysílání Live With

Pamatujete si ještě na možnost živého vysílání přes Facebook spolu s pozvaným hostem? Díky karanténě si uživatelé opět oblíbili živá videa, a tak nyní znovu spatří světlo světa nástroj Live With, který byl v listopadu 2019 odstraněn.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-vraci-vysilani-live

Facebook stránky budou moci posílat reklamní e-maily

Mobilní aplikace Správce stránek se rozšíří o novou funkcionalitu. Díky ní budou moci Facebook stránky posílat jednoduchá marketingová sdělení, která uživatelům přijdou do e-mailové schránky.

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/facebook

Reklamy přichází i do IGTV

Instagram ohlásil další fázi monetizace platformy IGTV. Do video obsahu tu nově vstupují reklamy. O příjmy z nich se Instagram hodlá dělit s tvůrci videí.

Zdroj: https://www.socialmediatoday.com/news/instagram

Facebook zavádí statistiky u komentářů

Jak je nám všeobecně známo, zapojení a sdílení obsahu přes Facebook zvyšuje jeho dosah. Hlavně komentáře zde hrají významnou roli. A proto Facebook nově ke každému příspěvku přidá nové statistiky, ze kterých bude jasně patrné, jak je komentáře ovlivnily.

Novinky ze sociálních sítí Webmium

Zdroj:https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-statistiky-u-komentaru/

Novinky v Messengeru: přepínání účtů, Face ID, ankety a další

Facebook opět přidává do Messengeru nové možnosti. Od teď budeme moci přepínat mezi osobním a firemním účtem. Facebook pokračuje i v propojování s Instagram zprávami. Experimentuje také s přístupem do inboxu pomocí Face ID. A konečně také opět zavádí ankety.

Zdroj: https://newsfeed.cz/novinky-v-messengeru

Instagram testuje označování produktů v textu příspěvků

Instagram to myslí vážně s tím, že se chce stát významnou e-commerce platformou. Experimentuje totiž s dalším prodejním nástrojem, který umožní prokliknout se na produkt přímo z popisku příspěvku.

Novinky ze sociálních sítí Webmium


Zdroj: https://twitter.com/MattNavarra

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek
Novinky za březen

Velikonoční svátky jsou již za námi. Určitě jsme si je všichni užili. Někdo pekl beránka, někdo pletl pomlázku nebo barvil vajíčka. My jsme pro Vás ještě připravili várku novinek z marketingu.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za únor

Ani sociální sítě nezůstávají s novinkami pozadu. Proto Vám přinášíme náš další článek, kde máte všechny novinky pěkně pohromadě.

Celý článek

Všechny kategorie

Top