Co se dělo v červenci na sociálních sítích

Facebook testuje tmavý režim mobilní aplikace

Facebook potvrdil, že testuje “dark mode” v mobilní aplikaci. Někteří uživatelé, které do testování zahrnul, už teď mohou přepnout ze standardního režimu do tmavého.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-testuje-tmavy-rezim

Facebook přináší Shops a další nástroje pro firmy

Aktuální koronavirová situace urychlila zavádění nástrojů, které umožní firmám přesunout své aktivity do online světa. Jedním z ních jsou Shops, které jsou na cestě a v souvislosti s tím přidává Facebook novou možnost tvorby Custom Audiences. Ta bude založená na nákupní aktivitě uživatelů.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-a-instagram-zavadi-dalsi-nastroje-na-podporu-malych-firem/

Facebook začne posilovat originální mediální obsah

Facebook mění algoritmus a začíná novým způsobem hodnotit obsah médií na News Feedu. Nově upřednostní originální a kvalitní zpravodajský obsah, u kterého je navíc transparentně uvedeno autorství.

novinky červenec Webmium

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zacne-posilovat-originalni-medialni-obsah

Instagram aktualizuje požadavky na nakupování

Instagram updatoval seznam požadavků na obchodní způsobilost, které se váží k nástrojům pro nakupování na jeho platformě a díky nim tak bude přístupnější pro firmy a podnikatele.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-aktualizuje-pozadavky-na-nakupovani/

Facebook přidává do skupin nové barvy

Konečně tu máme jednu novou, ale velmi užitečnou aktualizaci. Facebook přidává do barevné palety pro skupiny nové odstíny, aby pomohl uživatelům, kteří jsou barvoslepí nebo zrakově postižení.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-pridava-do-skupin-nove-barvy

Instagram testuje sekci Shop v kartě Prozkoumat

Instagram podniká další krok k tomu, aby se stal výraznou e-commerce platformou. Do záložky Prozkoumat přidá novou sekci Shop.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-testuje-sekci-shop-v-karte-prozkoumat/

Messenger spouští sdílení obrazovky v aplikaci

Facebook rozšiřuje možnost sdílet obrazovku během videohovoru do mobilní aplikace a Messenger Rooms.

Zdroj: https://newsfeed.cz/messenger-rooms-umozni-vysilat-zive/

Instagram nabízí nové možnosti, jak zobrazit náhledy IGTV videí

Instagram přidal nové nástroje, které pomohou tvůrcům IGTV obsahu spravovat, jak se jejich videa zobrazují v hlavním feedu a záložce Prozkoumat. Chce tím pomoci zvýšit engagement a maximalizovat dosah videí.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-nabizi-nove-moznosti-jak-zobrazit-nahledy-igtv-videi/

Facebook Messenger konečně přináší funkci, která utne šmírování konverzací

Nová aktualizace přináší možnost uzamknout přístup do aplikace i přesněji nastavit soukromí.

Zdroj: https://coolmagazin.iprima.cz/tech/facebook-messenger-soukromi-smirovani-zamknuti

Facebook zdokonalí proces ověřování inzerentů

Facebook poskytl přehled o tom, kde a jak plánuje vylepšit systém ověřování inzerentů. Do budoucna chce zvýšit jejich počet, transparentnost stejně jako integritu systému.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zdokonali-proces-overovani-inzerentu

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google vs. Seznam

Zajímá Vás, jak si vedou ve vyhledávání dva největší internetové vyhledávače v Česku? Který z nich se těší větší oblibě a na kterém je výhodnější inzerovat? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek
Výpadek reklam na Facebooku? Ads Status Page

Máte kampaně na Facebooku a trápí Vás občasné výpadky sociálních sítí? Nevěste hlavu, Facebook spustil stránku, kde neustále informuje o poruchách, které se týkají jeho služeb.

Celý článek

Všechny kategorie

Top