Disney+ získalo 10 milionů uživatelů za jeden den

Před nedávnem jsme Vám přinesli článek o tom, jak můžete využít marketing Disney+ ke svému vlastnímu podnikání.

Jak to tedy s Disney+ vypadá teď?

Disney zahájil svou prémiovou službu streamování Disney +, a neobešlo se to bez problémů - vysoká poptávka vedla k tomu, že obsah nebyl přístupný po celé hodiny hned první den.
Společnost uvedla jako důvod výpadku přetížení systému, a nyní máme hrubý odhad v číslech - Disney odhalil, že za jeden jediný den předplatné objednalo 10 milionů uživatelů.

To je opravdu slušné číslo uživatelů v tak krátkém období. Netflix nedávno oznámil 158 milionů uživatelů, ale své publikum sbíral dlouhá léta, kdy je dostupný na globálním trhu.
Disney + působí pouze na několika trzích po celém světě, jako Spojené státy, Kanada a Nizozemí, zatímco Netflix se rozrostl na většinu světa.
Nehledě na to, že Neflix v prvním roce (2007) začal pouze v USA, počet uživatelů činil 7,38 milionu.

Akcie Disney vyskočily o téměř 8 procent nahoru a stále rostou.

Zdroj: theverge.com, wsj.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
5 faktů o internetu, které jste možná nevěděli

Ačkoliv je internet fenoménem, který všichni důvěrně známe a denně ho používáme, málokdo z nás o něm ví základní fakta. Dnes si řekneme, co jste nejspíš ještě nevěděli.

Celý článek
Google vs. Seznam

Zajímá Vás, jak si vedou ve vyhledávání dva největší internetové vyhledávače v Česku? Který z nich se těší větší oblibě a na kterém je výhodnější inzerovat? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek

Všechny kategorie

Top