Facebook dál rozvinul dynamické reklamy

Facebook přišel s novou funkcí dynamických reklam, která se nápadně podobá té od Google Ads, kterou společnost spustila v beta verzi loni.

O co jde a co to umí

Funkce umožňuje inzerentům vytvářet několik verzí nadpisů nebo např. testování textů příspěvků Nástroj s názvem Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů) umožňuje vytvoření několika textů, ze kterých Facebook vybere nejvhodnější kombinace, které zobrazí jednotlivým uživatelům.

Pomocí této funkce můžete také testovat, jak druhy (a kombinace) nastavení rezonují s různými skupinami vašich zákazníků.

Pokud prodáváte na více světových trzích a máte velmi jednoduché produktové popisky, bude se vám hodit funkce automatického překladu. Facebook nabídne tuto možnost překladu reklam do několika jazyků, ale stejně bychom chtěli zmínit, že překladače musí ujít ještě dlouhý kus cesty, abyste mohli práci nechat zcela na nich.

No a pokud si nevíte rady, jak reklamu nastavit, pořád jsme tu my, kteří vám s nastavením reklam rádi pomůžeme.

Zdroj: Tech Crunch, Impact bnd

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Instagram nastavil věkovou hranici

Instagram po devíti letech konečně přijímá větší odpovědnost za ochranu nezletilých dětí.

Celý článek
Snapchat nyní umožňuje přehrávání až 3 minutové reklamy

Snapchat inzerentům umožní prodloužit dobu reklamy od šesti sekund až na tři minuty

Celý článek

Všechny kategorie

Top