Facebook dál rozvinul dynamické reklamy

Facebook přišel s novou funkcí dynamických reklam, která se nápadně podobá té od Google Ads, kterou společnost spustila v beta verzi loni.

O co jde a co to umí

Funkce umožňuje inzerentům vytvářet několik verzí nadpisů nebo např. testování textů příspěvků Nástroj s názvem Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů) umožňuje vytvoření několika textů, ze kterých Facebook vybere nejvhodnější kombinace, které zobrazí jednotlivým uživatelům.

Pomocí této funkce můžete také testovat, jak druhy (a kombinace) nastavení rezonují s různými skupinami vašich zákazníků.

Pokud prodáváte na více světových trzích a máte velmi jednoduché produktové popisky, bude se vám hodit funkce automatického překladu. Facebook nabídne tuto možnost překladu reklam do několika jazyků, ale stejně bychom chtěli zmínit, že překladače musí ujít ještě dlouhý kus cesty, abyste mohli práci nechat zcela na nich.

No a pokud si nevíte rady, jak reklamu nastavit, pořád jsme tu my, kteří vám s nastavením reklam rádi pomůžeme.

Zdroj: Tech Crunch, Impact bnd

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
5 faktů o internetu, které jste možná nevěděli

Ačkoliv je internet fenoménem, který všichni důvěrně známe a denně ho používáme, málokdo z nás o něm ví základní fakta. Dnes si řekneme, co jste nejspíš ještě nevěděli.

Celý článek
Google vs. Seznam

Zajímá Vás, jak si vedou ve vyhledávání dva největší internetové vyhledávače v Česku? Který z nich se těší větší oblibě a na kterém je výhodnější inzerovat? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek

Všechny kategorie

Top