Facebook dál rozvinul dynamické reklamy

Facebook přišel s novou funkcí dynamických reklam, která se nápadně podobá té od Google Ads, kterou společnost spustila v beta verzi loni.

O co jde a co to umí

Funkce umožňuje inzerentům vytvářet několik verzí nadpisů nebo např. testování textů příspěvků Nástroj s názvem Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů) umožňuje vytvoření několika textů, ze kterých Facebook vybere nejvhodnější kombinace, které zobrazí jednotlivým uživatelům.

Pomocí této funkce můžete také testovat, jak druhy (a kombinace) nastavení rezonují s různými skupinami vašich zákazníků.

Pokud prodáváte na více světových trzích a máte velmi jednoduché produktové popisky, bude se vám hodit funkce automatického překladu. Facebook nabídne tuto možnost překladu reklam do několika jazyků, ale stejně bychom chtěli zmínit, že překladače musí ujít ještě dlouhý kus cesty, abyste mohli práci nechat zcela na nich.

No a pokud si nevíte rady, jak reklamu nastavit, pořád jsme tu my, kteří vám s nastavením reklam rádi pomůžeme.

Zdroj: Tech Crunch, Impact bnd

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek

Všechny kategorie

Top