Facebook dál rozvinul dynamické reklamy

Facebook přišel s novou funkcí dynamických reklam, která se nápadně podobá té od Google Ads, kterou společnost spustila v beta verzi loni.

O co jde a co to umí

Funkce umožňuje inzerentům vytvářet několik verzí nadpisů nebo např. testování textů příspěvků Nástroj s názvem Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů) umožňuje vytvoření několika textů, ze kterých Facebook vybere nejvhodnější kombinace, které zobrazí jednotlivým uživatelům.

Pomocí této funkce můžete také testovat, jak druhy (a kombinace) nastavení rezonují s různými skupinami vašich zákazníků.

Pokud prodáváte na více světových trzích a máte velmi jednoduché produktové popisky, bude se vám hodit funkce automatického překladu. Facebook nabídne tuto možnost překladu reklam do několika jazyků, ale stejně bychom chtěli zmínit, že překladače musí ujít ještě dlouhý kus cesty, abyste mohli práci nechat zcela na nich.

No a pokud si nevíte rady, jak reklamu nastavit, pořád jsme tu my, kteří vám s nastavením reklam rádi pomůžeme.

Zdroj: Tech Crunch, Impact bnd

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Podívejte se s námi na naši malou případovou studii, kdy jsme chirurgovi přinesli tolik pacientů, že nestíhal objednávat.

Celý článek
Google přestane zobrazovat stránky bez protokolu HTTPS

Pokud nebudete mít zabezpečený web, nebude vám fungovat remarketing. A pokud vám nefunguje remarketing, přicházíte o možné výdělky.

Celý článek

Všechny kategorie

Top