Dynamické reklamy na Facebooku

Dynamické reklamy vypadají úplně stejně jako jiné reklamy s jedním obrázkem, rotující reklamy, reklamy ve stories nebo reklamy ve formátu sbírky na Facebooku, Instagramu a ve službě Audience Network. Pokud používáte cíl kampaně prodej z katalogu, budete automaticky provozovat dynamické reklamy.

Dynamické reklamy můžete provozovat i u účelu pro instalace aplikace nebo pro generování potenciálních zákazníků. Pokud máte víc aplikací, které chcete, aby si uživatelé nainstalovali, nebo víc produktů a služeb, které chcete prodat nebo pro ně vygenerovat potenciální zákazníky, přidejte svůj katalog na úrovni sady reklam. To Vám umožní využít možnosti dynamického cílení na kartě okruh uživatelů.


webmium dynamické reklamy


Dynamické reklamy mají dvě možnosti cílení zaměřené na zákazníky v různých fázích procesu nakupování:

  • Dynamické reklamy pro široké okruhy uživatelů jsou určené pro zákazníky, kteří si ještě ve Vy měli zájem o vytvoření dynamického remarketingu pro Vaše webové stránky, Vašem obchodě nic nekoupili ani nenavštívili Váš web, ale měli zájem o typ produktů nebo služeb, které nabízíte.
  • Dynamické reklamy pro opětovné zacílení jsou určené pro zákazníky, kteří vyjádřili zájem o konkrétní produkty na Vašem webu nebo ve Vaší aplikaci, a povzbuzují je k dokončení akce.

Co je k dynamickým reklamám potřeba?

K dynamickým reklamám je potřeba mít na webu Facebook pixel a u něj nastaveno posílání všech událostí. Dále je potřeba vytvořit katalog produktů a přidat do něj zdroj. Většinou lze bez větších úprav použít XML feed pro Google Nákupy.

Aktuálně Facebook podporuje vytváření zdrojů dat pro tyto segmenty trhu:

  • Prodej produktů
  • Cestování (hotely, destinace, lety, dovolené)
  • Realitní trh
  • Prodej automobilů
Webmium dynamické reklamy

Dynamický remarketing je tedy jedna z nejlepších možností marketingu na sociálních sítích. Svým zákazníkům nabízíte opravdu jen ty produkty, o které vyjádřili svůj zájem, a proto je mnohem větší úspěšnost na konverzi než při klasických reklamách.

Pokud byste i Vy měli zájem o vytvoření dynamického remarketingu pro Vaše webové stránky, neváhejte a napište nám e-mail na info@webmium.cz. Dále nás můžete kontaktovat pomocí formuláře na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt nebo na telefonním čísle naší podpory +420 605 99 44 66 a my se Vám co nejdříve ozveme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Social Media
Moc a bezmoc sociálních sítí

Všichni máme účet na Facebooku, Instagramu a na dalších sociálních sítích. Jaký vliv ale mají sociální sítě na naše chování, jak ovlivňují naše vztahy a chování? Pojďme se na to společně podívat.

Celý článek
Dynamické reklamy na Facebooku

Co jsou dynamické reklamy? Jedná se o jeden z nejúčinnějších typů kampaní na sociálních sítích, kterými můžete cílit na Vaši cílovou skupinu. Pojďme se teď podívat na to, jak vlastně vypadají a jak fungují.

Celý článek
Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top