Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Díky vlastním seznamům zákazníků bude vaše komunikace s publikem mnohem snazší a jednodušší. Vlastní seznamy zákazníků využívají informace, které získáte od jiných uživatelů, a právě s jejich pomocí si posílíte vztahy s vašimi zákazníky. Pokud Vlastní seznamy zákazníků zařadíte do Vaší strategie pro data první strany, budete schopni vytvořit seznamy publika a komunikovat s nimi přes Videokampaně, Vyhledávání, V nákupech a přes kampaně Discovery.

Jak velká část z Vašeho seznamu zákazníků se dá použít v reálném čase

Pokud seznam zákazníků spustíte, tak nově uvidíte míru shody, která vám jednoduše a přehledně ukáže, kolik procent Vašeho seznamu zákazníků můžete použít. Pokud jste dříve chtěli zobrazit míru shody, tak jste museli čekat, avšak po nové aktualizaci se tato informace zobrazuje automaticky, abyste snadněji a rychleji odstranili jakýkoliv problém. Navíc si místo nových seznamů můžete zobrazit i seznamy starší, abyste zjistili, jaké byly historické trendy.

Pokud přidáte více informací o Vašich zákaznících, tak výrazně zlepšíte míru shody. Z přiložené statistiky se můžete jednoduše přesvědčit, že tomu tak skutečně je: Inzerentům, kteří o svých zákaznících nahráli 2 typy dat, seznam průměrně narostl o 28 %. Inzerentům, kteří o svých zákaznících nahráli 3 typy dat, seznam průměrně narostl o 35 %. Díky této statistice Vám musí být jasné, že čím více dat o svých zákaznících přiložíte, tím větší bude Vaše míra shody. Míru shody také můžete navýšit tak, že vyřešíte problémy s formátováním a budete spolupracovat s partnerem pro nahrávání vlastních seznamů zákazníků. Další informace, která je nutná pro funkčnost Vašich seznamů je, že míra shody rozhodně nesouvisí s výkonem seznamů.

Aktualizace seznamů pomocí doporučení

Aby Váš seznam správně fungoval, je třeba ho pravidelně aktualizovat. O těchto aktualizacích Vás budeme informovat na stránce Doporučení. Pokud byste se však rozhodli, že Váš seznam nebudete aktualizovat, tak to výrazně omezí množství informací, díky kterým můžete publikum vyhledávat. Budete-li si pravidelně aktualizovat Váš seznam, tak si zaručíte v průměru o 17 % větší návštěvnost.

Pokud byste si chtěli najít další informace, jak nejlépe využívat vlastní data, tak se nezapomeňte podívat na průvodce doporučenými postupy pro vlastní seznamy zákazníků. V centru nápovědy Google Ads najdete, jak Google zpracovává a využívá data z vlastních seznamů.

Potřebujete nastavit kampaň nebo pomoc se správným výběrem? Jsme tu pro Vás. Můžete nám napsat e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

E-commerce
Facebook testuje nová témata cílení Instream reklam

Facebook nám chrlí jednu novinku za druhou. Dnes, kdy jsou sociální sítě využívány na maximum je to i potřeba. Uživatelé se tak mají stále na co těšit. Dnešní novinka je o testování nových témat Instream reklam.

Celý článek
Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.

Celý článek
Digitální daň ve světě a České republice

Již několikrát odložená digitální daň se blíží k nám. Digitální neboli internetová daň by mohla být zavedena již brzy. V jaké výši se bude platit a koho se vlastně bude týkat? A co všechno s sebou taková daň přinese?

Celý článek
Nové Google Analytics 4 a jak na ně

Už jste zaregistrovali nové Google Analytics 4? Jaké všechny změny s sebou tato nová verze přinesla a co všechno se změnilo, na to se podíváme v dnešním článku. Je to totiž poměrně velká proměna a spousta věcí dostala nový kabát.

Celý článek

Všechny kategorie

Top