E-mail marketing: 17 tipů na co nezapomenout

  1. Slevové kupóny či jiné vyvolání akce nikdy nedávejte formou obrázku, ať jde akce zkopírovat. Zákazníci často dělají v opisu chybu. Navíc nebudou mít z přepisu vůbec radost. Nezapomeňte také doplnit kupón o CTA. Například „použít kupón“.

  2. Pokud do e-mailu umístíte konkrétní produkty, na které chcete, aby čtenář klikl, nevynechejte opět CTA. Např. „zobrazit detail produktu“.

  3. Nejdůležitější CTA ať je pokud možno vidět ihned po otevření e-mailu.

  4. Pozor na bílé písmo na obrázku. Když se někomu nezobrazí obrázek, bílé písmo na bílém pozadí se těžko čte. Tedy nezapomeňte nastavit jinou barvu pozadí, než je barva písma.

  5. Držte se ideální šířky šablony 600 px. Dá se dobře rozdělit na dva i tři sloupce.

  6. Vždy dávejte do horní části hlavičky odkaz pro zobrazení e-mailu v prohlížeči.

  7. Vejděte se do maximální velikosti kódu 100 kB.

  8. Před odesláním otestujte zobrazování e-mailu na všech zařízeních.

  9. Responzivita je dnes standardem každého e-mailu. Právě e-maily si lidé čtou cestou domů z práce ve svých mobilech.

  10. Vždy zvolte vhodnou alternativu fontu pro speciality v e-mailu, ať se čtenářům nezobrazuje ošklivý patkový font.

  11. Do hlavičky patří top produkt nebo banner s propagovanou akcí.

  12. Ikony sociálních sítí v patičce jsou přehlížené. Raději se vyplatí udělat speciální obesílku na propagaci sociálních sítí a vypíchnout třeba Facebook do hlavního banneru.

  13. Přidáním kontaktu na odborníka zvyšujete důvěryhodnost e-mailu. Zákazník získá pocit, že v případě problému se může obrátit na osobu, která danému oboru rozumí a dokáže mu poradit.

  14. Když přidáváte hodnocení, zveřejněte jméno zákazníka, který referenci napsal. Jde to důvěryhodnější.

  15. Dynamické prvky v e-mailu zvyšují konverzi a zobrazíme vždy relevantní obsah pro uživatele. Např. naposledy prohlédnuté produkty, nejprodávanější produkty, top produkty z kategorie nebo třeba nejčtenější články.

  16. Přidávejte články, rady a tipy. Jak se o produkt starat, na co si dávat pozor nebo k čemu produkt slouží.

  17. Do patičky patří vždy možnost odhlášení z emailingu.

V neposlední řadě vaše e-maily testujte. A uvědomte si, že A/B testování opravdu není jen o testování předmětu e-mailu!

Líbí se vám článek? Sdílejte ho s přáteli.

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Výkonnostní marketing
Geografické cílení reklam v Google Ads

Chcete-li, aby Vaše reklamy byly co nejvíce efektivní, je dobré si určit geografické oblasti, ve kterých se reklama má zobrazovat. Zní to jako velmi jednoduché pravidlo, avšak ne vždy je to takto jednoduché. Vše si o této problematice povíme v tomto článku.

Celý článek
Atribuční modely aneb Složité cesty zákazníka

Zjistěte, jaké cesty k Vám přivádějí Vaše zákazníky dříve, než to udělá Vaše konkurence. Pokud patříte k těm, kteří o atribučních modelech ještě neslyšeli, pak právě pro Vás je tento článek.

Celý článek
Marketingový kalendář 2020

Připravte online strategie pro svůj business díky marketingovému kalendáři.

Celý článek
Remarketing - důležitý pomocník pro Váš marketing

V tomto článku si vysvětlíme pojem remarketing, podíváme se na jeho typy a řekneme si, jak s remarketingem začít.

Celý článek

Všechny kategorie

Top