E-mail marketing: 17 tipů na co nezapomenout

  1. Slevové kupóny či jiné vyvolání akce nikdy nedávejte formou obrázku, ať jde akce zkopírovat. Zákazníci často dělají v opisu chybu. Navíc nebudou mít z přepisu vůbec radost. Nezapomeňte také doplnit kupón o CTA. Například „použít kupón“.

  2. Pokud do e-mailu umístíte konkrétní produkty, na které chcete, aby čtenář klikl, nevynechejte opět CTA. Např. „zobrazit detail produktu“.

  3. Nejdůležitější CTA ať je pokud možno vidět ihned po otevření e-mailu.

  4. Pozor na bílé písmo na obrázku. Když se někomu nezobrazí obrázek, bílé písmo na bílém pozadí se těžko čte. Tedy nezapomeňte nastavit jinou barvu pozadí, než je barva písma.

  5. Držte se ideální šířky šablony 600 px. Dá se dobře rozdělit na dva i tři sloupce.

  6. Vždy dávejte do horní části hlavičky odkaz pro zobrazení e-mailu v prohlížeči.

  7. Vejděte se do maximální velikosti kódu 100 kB.

  8. Před odesláním otestujte zobrazování e-mailu na všech zařízeních.

  9. Responzivita je dnes standardem každého e-mailu. Právě e-maily si lidé čtou cestou domů z práce ve svých mobilech.

  10. Vždy zvolte vhodnou alternativu fontu pro speciality v e-mailu, ať se čtenářům nezobrazuje ošklivý patkový font.

  11. Do hlavičky patří top produkt nebo banner s propagovanou akcí.

  12. Ikony sociálních sítí v patičce jsou přehlížené. Raději se vyplatí udělat speciální obesílku na propagaci sociálních sítí a vypíchnout třeba Facebook do hlavního banneru.

  13. Přidáním kontaktu na odborníka zvyšujete důvěryhodnost e-mailu. Zákazník získá pocit, že v případě problému se může obrátit na osobu, která danému oboru rozumí a dokáže mu poradit.

  14. Když přidáváte hodnocení, zveřejněte jméno zákazníka, který referenci napsal. Jde to důvěryhodnější.

  15. Dynamické prvky v e-mailu zvyšují konverzi a zobrazíme vždy relevantní obsah pro uživatele. Např. naposledy prohlédnuté produkty, nejprodávanější produkty, top produkty z kategorie nebo třeba nejčtenější články.

  16. Přidávejte články, rady a tipy. Jak se o produkt starat, na co si dávat pozor nebo k čemu produkt slouží.

  17. Do patičky patří vždy možnost odhlášení z emailingu.

V neposlední řadě vaše e-maily testujte. A uvědomte si, že A/B testování opravdu není jen o testování předmětu e-mailu!

Líbí se vám článek? Sdílejte ho s přáteli.

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top