Facebook Analytics končí

Facebook oznámil, že od 30. června 2021 zruší Facebook Analytics. Do této doby budete mít stále přístup k vytvoření reportů, k exportování grafů nebo prohlížení dat.

Rozhodl se tak proto, že Facebook Analytics ztrácely na popularitě mezi markeťáky. Místo používání Facebook Analytics, Facebook radí, aby uživatelé používali další nástroje Facebooku:

  • Facebook Business Suite -  vám umožňuje spravovat účty Facebook Business a Instagram Business. Můžete si zobrazit podrobné přehledy o okruhu uživatelů, obsahu a trendech (tento nástroj ještě nemusíte mít k dispozici).
  • Správce reklam - vám umožňuje prohlížet si všechny Facebook kampaně, sady reklam a reklamy, provádět v nich změny a zobrazit si jejich výsledky.
  • Správce událostí - vám může pomoci nastavit a spravovat nástroje Facebooku pro firmy jako například Facebook pixel nebo Conversions API a hlásí vám akce provedené na vašem webu, v aplikaci a v kamenné prodejně.

Alespoň tak můžete zjistit, jak si Vaše kampaně vedou a být stále v obraze. Samozřejmě, pokud si chcete exportovat stávající data, můžete a to do souboru CSV složky.

V každém případě teď už nebude mít žádný nástroj od Facebooku “vše v jednom” a proto doporučujeme používat nástroje třetí strany.

Pokud chcete začít inzerovat na Facebooku a mít vše bez starostí, začněte s námi. Kampaň i správu zajistíme my. Neváhejte a napište nám e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Převálcuje Google Bard konkurenci?

Od vydání ChatGPT uteklo hodně vody a Google konečně přispěchal se svou variací na tento oblíbený chat, založený na AI. Sice později než Microsoft se svým Bing AI, ale přece. Co vlastně Bard je, co dokáže a jak si stojí v porovnání s konkurencí? To se dozvíte v článku.

Celý článek
Google bude muset přerušit podnikání s digitální reklamou dle nařízení Evropské komise

Evropská komise nařídila společnosti Google přerušení svého lukrativního byznysu v segmentu digitální reklamy. Proč se to děje a jaké má Google možnosti?

Celý článek
Novinky z marketingu a SEO pro srpen 2022

Přehled novinek pro srpen. Co se událo v marketingovém rybníčku? Pár informací ze světa vyhledávání, tedy v SEO samozřejmě nesmí chybět. Podívejte se společně s námi a objevte nové nápady či inspirace v úspěchu, ale i neúspěchu druhých.

Celý článek
Instagram testuje novou funkci pro rychlé sdílení poznámek s přáteli

Instagram experimentuje s další novou funkcí, která by uživatelům umožnila zveřejňovat mizející obsah.

Celý článek

Všechny kategorie

Top