Facebook Analytics končí

Facebook oznámil, že od 30. června 2021 zruší Facebook Analytics. Do této doby budete mít stále přístup k vytvoření reportů, k exportování grafů nebo prohlížení dat.

Rozhodl se tak proto, že Facebook Analytics ztrácely na popularitě mezi markeťáky. Místo používání Facebook Analytics, Facebook radí, aby uživatelé používali další nástroje Facebooku:

  • Facebook Business Suite -  vám umožňuje spravovat účty Facebook Business a Instagram Business. Můžete si zobrazit podrobné přehledy o okruhu uživatelů, obsahu a trendech (tento nástroj ještě nemusíte mít k dispozici).
  • Správce reklam - vám umožňuje prohlížet si všechny Facebook kampaně, sady reklam a reklamy, provádět v nich změny a zobrazit si jejich výsledky.
  • Správce událostí - vám může pomoci nastavit a spravovat nástroje Facebooku pro firmy jako například Facebook pixel nebo Conversions API a hlásí vám akce provedené na vašem webu, v aplikaci a v kamenné prodejně.

Alespoň tak můžete zjistit, jak si Vaše kampaně vedou a být stále v obraze. Samozřejmě, pokud si chcete exportovat stávající data, můžete a to do souboru CSV složky.

V každém případě teď už nebude mít žádný nástroj od Facebooku “vše v jednom” a proto doporučujeme používat nástroje třetí strany.

Pokud chcete začít inzerovat na Facebooku a mít vše bez starostí, začněte s námi. Kampaň i správu zajistíme my. Neváhejte a napište nám e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Výkonnostní marketing
Facebook Analytics končí

Facebook Analytics je spuštěn od roku 2017, tento nástroj nám poskytoval potřebná data a to i pro Instagram. Nyní chce Facebook užívání tohoto nástroje ukončit a to k 30. červnu 2021. Jaké jsou náhrady, se dozvíte po přečtení dnešního článku.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Zapracujte přes léto na SEO, abyste v září zaujali přední pozice ve vyhledávačích

Podnikáte v oboru, kde je pro Vás stěžejní se dobře zviditelnit v organickém vyhledávání s koncem léta? Pak je ideální čas začít s přípravami a realizací podstatných úprav na Vašem webu. Jak na to a na co nezapomenout, to si ukážeme v tomto článku.

Celý článek
Zaujměte zákazníky v každé fázi nákupního procesu: See, Think, Do, Care

See-Think-Do-Care je výkonná marketingová metoda, která promění způsob, jakým komunikujete a prodáváte své cílové skupině. V tomto článku si postupně vysvětlíme jednotlivé fáze a nejvhodnější kanály pro každou z nich.

Celý článek

Všechny kategorie

Top