Facebook Analytics končí

Facebook oznámil, že od 30. června 2021 zruší Facebook Analytics. Do této doby budete mít stále přístup k vytvoření reportů, k exportování grafů nebo prohlížení dat.

Rozhodl se tak proto, že Facebook Analytics ztrácely na popularitě mezi markeťáky. Místo používání Facebook Analytics, Facebook radí, aby uživatelé používali další nástroje Facebooku:

  • Facebook Business Suite –  vám umožňuje spravovat účty Facebook Business a Instagram Business. Můžete si zobrazit podrobné přehledy o okruhu uživatelů, obsahu a trendech (tento nástroj ještě nemusíte mít k dispozici).
  • Správce reklam – vám umožňuje prohlížet si všechny Facebook kampaně, sady reklam a reklamy, provádět v nich změny a zobrazit si jejich výsledky.
  • Správce událostívám může pomoci nastavit a spravovat nástroje Facebooku pro firmy jako například Facebook pixel nebo Conversions API a hlásí vám akce provedené na vašem webu, v aplikaci a v kamenné prodejně.

Alespoň tak můžete zjistit, jak si Vaše kampaně vedou a být stále v obraze. Samozřejmě, pokud si chcete exportovat stávající data, můžete a to do souboru CSV složky.

V každém případě teď už nebude mít žádný nástroj od Facebooku “vše v jednom” a proto doporučujeme používat nástroje třetí strany.

Pokud chcete začít inzerovat na Facebooku a mít vše bez starostí, začněte s námi. Kampaň i správu zajistíme my. Neváhejte a napište nám e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru