Facebook má nové logo

Společnost v pondělí představila nové logo, které má zastupovat mateřskou společnost vlastnící Facebook, Instagram, WhatsApp a další.
GIF ukazuje, že se logo zobrazí v různých barvách, a to pro to, že představuje různé značky - modrou pro Facebook, zelenou pro WhatsApp a růžovou pro Instagram.

Logo by mělo být použito v nadcházejících týdnech v marketingových materiálech Facebooku.
Už několik měsíců víme, že Facebook brzy přidá nápis „from Facebook“ do některých svých dalších aplikací, a ukázalo se, že právě toto logo uvidíme místo tradičního modrého slovního označení Facebook.

Zdroj Forbes.com, odkaz na článek: https://bit.ly/2CcKQAZ

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top