Facebook testuje nová témata cílení Instream reklam

Facebook oznamuje některé nové funkce pro inzerenty na Facebooku a Instagramu, stejně jako nová čísla o potenciálním publiku, které by tyto reklamy mohly zasáhnout.

Nejprve čísla: Společnost říká, že nyní každý měsíc sledují videa vhodná pro reklamy In-stream 2 miliardy lidí. Rovněž uvádí, že 70% reklam In-stream je sledováno až do konce.


fb novinky Webmium

Kredity obrázků: Facebook

Pokud jde o produkt, společnost zahajuje globální test témat videa In-Stream, který inzerentům umožní cílit jejich reklamy nejen podle publika, ale také na základě tématu daného videa. V příspěvku na blogu Facebook uvádí, že počáteční cílení bude obsahovat „více než 20 témat videa, například sport, a více než 700 stovek podtémat, jako je baseball, basketbal, golf nebo plavání.“

Facebook navíc oznamuje, že zahájí testování reklam ve svém krátkém formátu Instagram Reels , původně v Indii, Brazílii, Německu a Austrálii. Tyto reklamy mohou mít délku až 30 sekund a uživatelé s nimi mohou komunikovat stejným způsobem, jakým interagují s organickým obsahem Reels (lajky, sdílení, přeskakování).


fb novinky Webmium

Facebook také testuje nálepkové reklamy, které oznámil minulý měsíc, což značkám umožní vytvářet vlastní nálepky, které mohou tvůrci zahrnout do svých příběhů na Facebooku.

Chcete na sociálních sítích inzerovat i Vy a potřebujete radu nebo pomoc s nastavením kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

E-commerce
Facebook testuje nová témata cílení Instream reklam

Facebook nám chrlí jednu novinku za druhou. Dnes, kdy jsou sociální sítě využívány na maximum je to i potřeba. Uživatelé se tak mají stále na co těšit. Dnešní novinka je o testování nových témat Instream reklam.

Celý článek
Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.

Celý článek
Digitální daň ve světě a České republice

Již několikrát odložená digitální daň se blíží k nám. Digitální neboli internetová daň by mohla být zavedena již brzy. V jaké výši se bude platit a koho se vlastně bude týkat? A co všechno s sebou taková daň přinese?

Celý článek
Nové Google Analytics 4 a jak na ně

Už jste zaregistrovali nové Google Analytics 4? Jaké všechny změny s sebou tato nová verze přinesla a co všechno se změnilo, na to se podíváme v dnešním článku. Je to totiž poměrně velká proměna a spousta věcí dostala nový kabát.

Celý článek

Všechny kategorie

Top