Víte, kdy je nejlepší čas k postnutí příspěvku? Facebook to ví!

Platformy sociálních médií neustále spouštějí a testují nové funkce, jednou z nich je nově i “Doporučený čas”.
Tuto funkci ve svém profilu zatím nenajdete na stálo, ale brzy se jí snad všichni dočkáme.

Že Facebook tuto funkci testuje, je ještě “podpultová infromace”, nebyla tedy oficiálně zveřejněna, a my vám přineseme update hned, jakmile bude k dispozici.
Funkce má za cíl umožnit správcům stránek sdílet obsah s uživateli v co nejlepším čase, kdy jsou jejich fanoušci nejaktivnější.

Screen Shot 2019-10-21 at 4.44.16 PM
Takto bude funkce vypadat

Na trhu jsou už stovky podobných nástrojů, které nabízí doporučené časy postování.
Čím se však ta od Facebooku liší, je fakt, že používá interní data Facebooku, což aplikace a funkce třetích stran nemohou.

Zdroj:https://www.impactbnd.com/

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Social Media
Moc a bezmoc sociálních sítí

Všichni máme účet na Facebooku, Instagramu a na dalších sociálních sítích. Jaký vliv ale mají sociální sítě na naše chování, jak ovlivňují naše vztahy a chování? Pojďme se na to společně podívat.

Celý článek
Dynamické reklamy na Facebooku

Co jsou dynamické reklamy? Jedná se o jeden z nejúčinnějších typů kampaní na sociálních sítích, kterými můžete cílit na Vaši cílovou skupinu. Pojďme se teď podívat na to, jak vlastně vypadají a jak fungují.

Celý článek
Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top