Facebookový formulář jako generátor leadů pro Váš business

Facebookový formulář se tvoří v typu kampaně Generování potenciálních zákazníků. Na Facebooku můžete díky tomuto typu kampaně vytvořit tzv. rychlé formuláře, díky kterým můžou zákazníci poptat Váš produkt nebo službu. Zákazníci ve formuláři vyplní svoje kontaktní údaje, název společnosti nebo jiná pole, která si zvolíte. Jméno, e-mail a telefonní číslo se zákazníkům automaticky vyplní podle Facebookového profilu, zákazníci tak většinou nemusí ani nic psát a poptávka je pro ně díky předvyplněnému formuláři mnohem jednodušší.

Facebookové reklamy pro potenciální zákazníky Vám pomůžou splnit Váš obchodní cíl, když chcete:

  • najít pro firmu nové zákazníky,
  • zjistit další informace o zájmech Vaších zákazníků,
  • přesvědčit zákazníky, aby se zaregistrovali k odběru Vaší služby,
  • přesvědčit zákazníky, aby se zapsali do Vašeho programu,
  • přesvědčit zákazníky, aby si stáhli Váš prospekt nebo návod.

Všechny údaje zákazníků se Vám uloží do tabulky, kterou si můžete stáhnout a dále s ní pokračovat, například do Vašich databází. Co je ale na Facebookovém formuláři nejlepší? Jednoznačně to, že zákazníci formulář vyplňují přímo na Facebooku – není třeba opouštět stránku nebo aplikaci v mobilu.

Výhody Facebookového formuláře:

  • Když někdo rozklikne Vaši reklamu, otevře se mu předvyplněný formulář, jehož  prostřednictvím pošle své kontaktní údaje.
  • Otázky ve formuláři si můžete přizpůsobit tak, aby byly šité Vaší firmě na míru.
  • Data potenciálních zákazníků si můžete snadno stáhnout.
  • Integrace do systému CRM.

Z naší zkušenosti má Facebookový formulář až 10x větší úspěšnost než ten na webových stránkách. Pokud tedy chcete začít hledat nové zákazníky pomocí Facebookových reklam, doporučujeme právě tento způsob.

Zaujal Vás Facebookový formulář a chcete se o tomto způsobu získávání nových zákazníků dozvědět více? Prozatím nepropagujete svou firmu na Facebooku a chcete s tím pomoci? Pak není nic jednoduššího, než se s námi spojit prostřednictvím e-mailu info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Výkonnostní marketing
Zaujměte zákazníky v každé fázi nákupního procesu: See, Think, Do, Care

See-Think-Do-Care je výkonná marketingová metoda, která promění způsob, jakým komunikujete a prodáváte své cílové skupině. V tomto článku si postupně vysvětlíme jednotlivé fáze a nejvhodnější kanály pro každou z nich.

Celý článek
Affiliate marketing aneb Vydělávejte na provizích

Zajímá Vás affiliate marketing? A co to vlastně přesně znamená? Jak to celé funguje? A jaké jsou výhody i nevýhody? To se dozvíte právě teď.

Celý článek
Jak na reklamu na Facebooku

Uvažujete o reklamě na Facebooku a nevíte, jak začít? A co Vám vlastně reklama na sociální síti přinese? O tom si řekneme v dnešním článku.

Celý článek
Google testuje přehled hodnoty zákazníka a pravidla pro hodnotu konverzí

A je to tady! Google přichází s dalšími novinkami, které přinesou nová vylepšení pro uživatele systému Google Ads. A na co přesně se můžeme těšit? O tom si povíme v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top