Facebookový formulář jako generátor leadů pro Váš business

Facebookový formulář se tvoří v typu kampaně Generování potenciálních zákazníků. Na Facebooku můžete díky tomuto typu kampaně vytvořit tzv. rychlé formuláře, díky kterým můžou zákazníci poptat Váš produkt nebo službu. Zákazníci ve formuláři vyplní svoje kontaktní údaje, název společnosti nebo jiná pole, která si zvolíte. Jméno, e-mail a telefonní číslo se zákazníkům automaticky vyplní podle Facebookového profilu, zákazníci tak většinou nemusí ani nic psát a poptávka je pro ně díky předvyplněnému formuláři mnohem jednodušší.

Facebookové reklamy pro potenciální zákazníky Vám pomůžou splnit Váš obchodní cíl, když chcete:

  • najít pro firmu nové zákazníky,
  • zjistit další informace o zájmech Vaších zákazníků,
  • přesvědčit zákazníky, aby se zaregistrovali k odběru Vaší služby,
  • přesvědčit zákazníky, aby se zapsali do Vašeho programu,
  • přesvědčit zákazníky, aby si stáhli Váš prospekt nebo návod.

Všechny údaje zákazníků se Vám uloží do tabulky, kterou si můžete stáhnout a dále s ní pokračovat, například do Vašich databází. Co je ale na Facebookovém formuláři nejlepší? Jednoznačně to, že zákazníci formulář vyplňují přímo na Facebooku – není třeba opouštět stránku nebo aplikaci v mobilu.

Výhody Facebookového formuláře:

  • Když někdo rozklikne Vaši reklamu, otevře se mu předvyplněný formulář, jehož  prostřednictvím pošle své kontaktní údaje.
  • Otázky ve formuláři si můžete přizpůsobit tak, aby byly šité Vaší firmě na míru.
  • Data potenciálních zákazníků si můžete snadno stáhnout.
  • Integrace do systému CRM.

Z naší zkušenosti má Facebookový formulář až 10x větší úspěšnost než ten na webových stránkách. Pokud tedy chcete začít hledat nové zákazníky pomocí Facebookových reklam, doporučujeme právě tento způsob.

Zaujal Vás Facebookový formulář a chcete se o tomto způsobu získávání nových zákazníků dozvědět více? Prozatím nepropagujete svou firmu na Facebooku a chcete s tím pomoci? Pak není nic jednoduššího, než se s námi spojit prostřednictvím e-mailu info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Social Media
Moc a bezmoc sociálních sítí

Všichni máme účet na Facebooku, Instagramu a na dalších sociálních sítích. Jaký vliv ale mají sociální sítě na naše chování, jak ovlivňují naše vztahy a chování? Pojďme se na to společně podívat.

Celý článek
Dynamické reklamy na Facebooku

Co jsou dynamické reklamy? Jedná se o jeden z nejúčinnějších typů kampaní na sociálních sítích, kterými můžete cílit na Vaši cílovou skupinu. Pojďme se teď podívat na to, jak vlastně vypadají a jak fungují.

Celý článek
Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top