Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google pro nás letos chystá jednu novinku za druhou a tou poslední je novinka, kterou Google asi nepotěší všechny, kteří své produkty a služby propagují pomocí placené inzerce Google Ads. Ve svém prohlášení Google uvedl:

“V zájmu zachování našich standardů ochrany osobních údajů a posílení ochrany údajů o uživatelích jsme provedli změny v našem přehledu vyhledávacích dotazů tak, aby obsahovaly pouze výrazy, které hledal značný počet uživatelů. Pokračujeme v investování do nových a efektivních způsobů sdílení poznatků, které inzerentům umožňují činit důležitá obchodní rozhodnutí.”

Google již bohužel neuvádí, jak velké množství je “značný počet uživatelů”. V Google nápovědě se pak můžeme dozvědět toto:

Novinky Google Webmium

Co se tedy stane, pokud vyhledávací dotaz získá pouze jedno kliknutí? Jak zjistím, za jaké vyhledávací dotazy přesně platím? Tyto a další otázky si kladou miliony uživatelů po celém světě.

Zdroj uvádí, že Google Ads skrývá až 28% hledaných výrazů, čistě statisticky za každých 100 000 kliknutí, která získáte, se Vám zobrazí údaje o hledaných výrazech pro 77 000 těchto kliknutí.

Uvedené informace značně znepokojily uživatele uvedené reklamní platformy, jelikož  inzerenti byli doposud zvyklí mít přístup k údajům o všech vyhledávacích dotazech, jelikož za tato kliknutí platí Googlu a řada z nich se tak obává o svůj marketingový rozpočet.

Co vše nám tato novinka přinese a co dalšího Google chystá, na to si budeme muset počkat.

Zdroj: searchengineland.com, searchenginejournal.com, support.google.com


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek
Výpadek reklam na Facebooku? Ads Status Page

Máte kampaně na Facebooku a trápí Vás občasné výpadky sociálních sítí? Nevěste hlavu, Facebook spustil stránku, kde neustále informuje o poruchách, které se týkají jeho služeb.

Celý článek
Co se dělo v červenci na sociálních sítích

Další měsíc je za námi a samozřejmě nebyla nouze o spoustu zajímavých novinek ve světě sociálních sítí. A my Vám teď přinášíme přehled těch nejzajímavější z nich.

Celý článek

Všechny kategorie

Top