Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google pro nás letos chystá jednu novinku za druhou a tou poslední je novinka, kterou Google asi nepotěší všechny, kteří své produkty a služby propagují pomocí placené inzerce Google Ads. Ve svém prohlášení Google uvedl:

“V zájmu zachování našich standardů ochrany osobních údajů a posílení ochrany údajů o uživatelích jsme provedli změny v našem přehledu vyhledávacích dotazů tak, aby obsahovaly pouze výrazy, které hledal značný počet uživatelů. Pokračujeme v investování do nových a efektivních způsobů sdílení poznatků, které inzerentům umožňují činit důležitá obchodní rozhodnutí.”

Google již bohužel neuvádí, jak velké množství je “značný počet uživatelů”. V Google nápovědě se pak můžeme dozvědět toto:

Novinky Google Webmium

Co se tedy stane, pokud vyhledávací dotaz získá pouze jedno kliknutí? Jak zjistím, za jaké vyhledávací dotazy přesně platím? Tyto a další otázky si kladou miliony uživatelů po celém světě.

Zdroj uvádí, že Google Ads skrývá až 28% hledaných výrazů, čistě statisticky za každých 100 000 kliknutí, která získáte, se Vám zobrazí údaje o hledaných výrazech pro 77 000 těchto kliknutí.

Uvedené informace značně znepokojily uživatele uvedené reklamní platformy, jelikož  inzerenti byli doposud zvyklí mít přístup k údajům o všech vyhledávacích dotazech, jelikož za tato kliknutí platí Googlu a řada z nich se tak obává o svůj marketingový rozpočet.

Co vše nám tato novinka přinese a co dalšího Google chystá, na to si budeme muset počkat.

Zdroj: searchengineland.com, searchenginejournal.com, support.google.com


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Novinky ze sociálních sítí za měsíc červen

A jsme tu opět s novinkami. Tento týden patří novinkám ze sociálních sítí. Facebook a Instagram nám stále přinášejí nová vylepšení. Proto Vám je každý měsíc přinášíme pěkně přehledně.

Celý článek
Marketingové novinky červen

Letošní první letní novinky z marketingu jsou tu. Měsíc utekl jako voda a čekají nás prázdniny plné dobrodružství. Tak ještě, než odjedete na dovolenou, přečtěte si, co je nového ve světě online marketingu.

Celý článek
Internetové vyhledávače Google vs. Seznam 2021

S dalším rokem tu máme opět srovnání dvou internetových vyhledávačů v České republice. Uvidíte sami, zda se za ten rok něco změnilo nebo jestli zůstává vše při starém. Přejeme Vám příjemné čtení.

Celý článek
Seznam chystá nejkomplexnější reklamní systém v Česku

Seznam chystá velkou novinku v podobě nového reklamního systému, který by pro Vás znamenal dost velkou úsporu času. Vše by se mělo zvládnout pouze na pár kliknutí a ušetřit velkou část administrativy.

Celý článek

Všechny kategorie

Top