Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google pro nás letos chystá jednu novinku za druhou a tou poslední je novinka, kterou Google asi nepotěší všechny, kteří své produkty a služby propagují pomocí placené inzerce Google Ads. Ve svém prohlášení Google uvedl:

“V zájmu zachování našich standardů ochrany osobních údajů a posílení ochrany údajů o uživatelích jsme provedli změny v našem přehledu vyhledávacích dotazů tak, aby obsahovaly pouze výrazy, které hledal značný počet uživatelů. Pokračujeme v investování do nových a efektivních způsobů sdílení poznatků, které inzerentům umožňují činit důležitá obchodní rozhodnutí.”

Google již bohužel neuvádí, jak velké množství je “značný počet uživatelů”. V Google nápovědě se pak můžeme dozvědět toto:

Novinky Google Webmium

Co se tedy stane, pokud vyhledávací dotaz získá pouze jedno kliknutí? Jak zjistím, za jaké vyhledávací dotazy přesně platím? Tyto a další otázky si kladou miliony uživatelů po celém světě.

Zdroj uvádí, že Google Ads skrývá až 28% hledaných výrazů, čistě statisticky za každých 100 000 kliknutí, která získáte, se Vám zobrazí údaje o hledaných výrazech pro 77 000 těchto kliknutí.

Uvedené informace značně znepokojily uživatele uvedené reklamní platformy, jelikož  inzerenti byli doposud zvyklí mít přístup k údajům o všech vyhledávacích dotazech, jelikož za tato kliknutí platí Googlu a řada z nich se tak obává o svůj marketingový rozpočet.

Co vše nám tato novinka přinese a co dalšího Google chystá, na to si budeme muset počkat.

Zdroj: searchengineland.com, searchenginejournal.com, support.google.com


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top