Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Společnost Google nám neúnavně dokazuje, proč je celosvětovou jedničkou na poli internetového vyhledávání. Přináší nám další novinku, která souvisí s vyhledávačem Chrome. Ten bude nyní nově blokovat reklamy, které se zobrazují před videi a během nich. Podívejme se nyní společně, co tato novinka pro Vás znamená.

Prohlížeč bude mít v sobě integrovaný blokátor reklam, který automaticky zablokuje takové reklamy, které by mohly být pro uživatele rušivé. Na základě průzkumu mezi 45 000 uživateli bylo zjištěno, že následující tři typy reklam výrazně narušují obsah videa a měly by být podle společnosti Google blokovány. Jedná se o:

  1. Reklamy před videem – blokovány budou reklamy nebo skupiny reklam delší než 31 sekund, které se zobrazují před videem.
  2. Reklamy v polovině videa – v tomto případě budou blokovány reklamy o libovolné délce, které se zobrazují uprostřed videa.
  3. Grafické nebo textové reklamy – blokovány budou reklamy, které se zobrazí v horní části přehrávaného videa nebo jsou v prostřední třetině okna videopřehrávače (případně překrývají více než 20 % videoobsahu).
Blokování reklam Google Chrome Webmium


V tomto bodě je nutno uvést, že automatické blokování se bude týkat pouze agresivních reklam u videa, které je kratší než 8 minut. Na delší videa se standardy  Coalition for Better Ads (koalice pro lepší reklamy) vztahovat nebudou.  Výše zmíněná koalice rovněž doporučuje majitelům webů, aby takové reklamy přestali zobrazovat návštěvníkům svých stránek během následujících 4 měsíců a vyhnuli se tak jejich blokování.

Přemýšlíte-li o tom, zda se nové standardy pro zobrazování reklam budou týkat i webu YouTube.com, pak vězte, že ano. Na tomto serveru stejně jako na ostatních webech, které poskytují video obsah, bude provedena kontrola v souladu s novými normami.

Google Chrome bude rušivé reklamy blokovat ve všech zemích, kde jsou zobrazovány opakovaně. Otázkou však zůstává, kdy a zda vůbec uživatelé tohoto internetového prohlížeče změnu pocítí. Rovněž se nabízí otázka, jakým způsobem bude posuzována vhodnost reklam. Na odpovědi si budeme muset počkat do 5. srpna 2020, kdy má být automatické blokování reklam v prohlížeči Google Chrome spuštěno.



Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Novinky ze sociálních sítí za měsíc červen

A jsme tu opět s novinkami. Tento týden patří novinkám ze sociálních sítí. Facebook a Instagram nám stále přinášejí nová vylepšení. Proto Vám je každý měsíc přinášíme pěkně přehledně.

Celý článek
Marketingové novinky červen

Letošní první letní novinky z marketingu jsou tu. Měsíc utekl jako voda a čekají nás prázdniny plné dobrodružství. Tak ještě, než odjedete na dovolenou, přečtěte si, co je nového ve světě online marketingu.

Celý článek
Internetové vyhledávače Google vs. Seznam 2021

S dalším rokem tu máme opět srovnání dvou internetových vyhledávačů v České republice. Uvidíte sami, zda se za ten rok něco změnilo nebo jestli zůstává vše při starém. Přejeme Vám příjemné čtení.

Celý článek
Seznam chystá nejkomplexnější reklamní systém v Česku

Seznam chystá velkou novinku v podobě nového reklamního systému, který by pro Vás znamenal dost velkou úsporu času. Vše by se mělo zvládnout pouze na pár kliknutí a ušetřit velkou část administrativy.

Celý článek

Všechny kategorie

Top