Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Společnost Google nám neúnavně dokazuje, proč je celosvětovou jedničkou na poli internetového vyhledávání. Přináší nám další novinku, která souvisí s vyhledávačem Chrome. Ten bude nyní nově blokovat reklamy, které se zobrazují před videi a během nich. Podívejme se nyní společně, co tato novinka pro Vás znamená.

Prohlížeč bude mít v sobě integrovaný blokátor reklam, který automaticky zablokuje takové reklamy, které by mohly být pro uživatele rušivé. Na základě průzkumu mezi 45 000 uživateli bylo zjištěno, že následující tři typy reklam výrazně narušují obsah videa a měly by být podle společnosti Google blokovány. Jedná se o:

  1. Reklamy před videem – blokovány budou reklamy nebo skupiny reklam delší než 31 sekund, které se zobrazují před videem.
  2. Reklamy v polovině videa – v tomto případě budou blokovány reklamy o libovolné délce, které se zobrazují uprostřed videa.
  3. Grafické nebo textové reklamy – blokovány budou reklamy, které se zobrazí v horní části přehrávaného videa nebo jsou v prostřední třetině okna videopřehrávače (případně překrývají více než 20 % videoobsahu).
Blokování reklam Google Chrome Webmium


V tomto bodě je nutno uvést, že automatické blokování se bude týkat pouze agresivních reklam u videa, které je kratší než 8 minut. Na delší videa se standardy  Coalition for Better Ads (koalice pro lepší reklamy) vztahovat nebudou.  Výše zmíněná koalice rovněž doporučuje majitelům webů, aby takové reklamy přestali zobrazovat návštěvníkům svých stránek během následujících 4 měsíců a vyhnuli se tak jejich blokování.

Přemýšlíte-li o tom, zda se nové standardy pro zobrazování reklam budou týkat i webu YouTube.com, pak vězte, že ano. Na tomto serveru stejně jako na ostatních webech, které poskytují video obsah, bude provedena kontrola v souladu s novými normami.

Google Chrome bude rušivé reklamy blokovat ve všech zemích, kde jsou zobrazovány opakovaně. Otázkou však zůstává, kdy a zda vůbec uživatelé tohoto internetového prohlížeče změnu pocítí. Rovněž se nabízí otázka, jakým způsobem bude posuzována vhodnost reklam. Na odpovědi si budeme muset počkat do 5. srpna 2020, kdy má být automatické blokování reklam v prohlížeči Google Chrome spuštěno.



Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek
Výpadek reklam na Facebooku? Ads Status Page

Máte kampaně na Facebooku a trápí Vás občasné výpadky sociálních sítí? Nevěste hlavu, Facebook spustil stránku, kde neustále informuje o poruchách, které se týkají jeho služeb.

Celý článek
Co se dělo v červenci na sociálních sítích

Další měsíc je za námi a samozřejmě nebyla nouze o spoustu zajímavých novinek ve světě sociálních sítí. A my Vám teď přinášíme přehled těch nejzajímavější z nich.

Celý článek

Všechny kategorie

Top