Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Společnost Google nám neúnavně dokazuje, proč je celosvětovou jedničkou na poli internetového vyhledávání. Přináší nám další novinku, která souvisí s vyhledávačem Chrome. Ten bude nyní nově blokovat reklamy, které se zobrazují před videi a během nich. Podívejme se nyní společně, co tato novinka pro Vás znamená.

Prohlížeč bude mít v sobě integrovaný blokátor reklam, který automaticky zablokuje takové reklamy, které by mohly být pro uživatele rušivé. Na základě průzkumu mezi 45 000 uživateli bylo zjištěno, že následující tři typy reklam výrazně narušují obsah videa a měly by být podle společnosti Google blokovány. Jedná se o:

  1. Reklamy před videem – blokovány budou reklamy nebo skupiny reklam delší než 31 sekund, které se zobrazují před videem.
  2. Reklamy v polovině videa – v tomto případě budou blokovány reklamy o libovolné délce, které se zobrazují uprostřed videa.
  3. Grafické nebo textové reklamy – blokovány budou reklamy, které se zobrazí v horní části přehrávaného videa nebo jsou v prostřední třetině okna videopřehrávače (případně překrývají více než 20 % videoobsahu).
Blokování reklam Google Chrome Webmium


V tomto bodě je nutno uvést, že automatické blokování se bude týkat pouze agresivních reklam u videa, které je kratší než 8 minut. Na delší videa se standardy  Coalition for Better Ads (koalice pro lepší reklamy) vztahovat nebudou.  Výše zmíněná koalice rovněž doporučuje majitelům webů, aby takové reklamy přestali zobrazovat návštěvníkům svých stránek během následujících 4 měsíců a vyhnuli se tak jejich blokování.

Přemýšlíte-li o tom, zda se nové standardy pro zobrazování reklam budou týkat i webu YouTube.com, pak vězte, že ano. Na tomto serveru stejně jako na ostatních webech, které poskytují video obsah, bude provedena kontrola v souladu s novými normami.

Google Chrome bude rušivé reklamy blokovat ve všech zemích, kde jsou zobrazovány opakovaně. Otázkou však zůstává, kdy a zda vůbec uživatelé tohoto internetového prohlížeče změnu pocítí. Rovněž se nabízí otázka, jakým způsobem bude posuzována vhodnost reklam. Na odpovědi si budeme muset počkat do 5. srpna 2020, kdy má být automatické blokování reklam v prohlížeči Google Chrome spuštěno.



Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top