Google Customer Reviews, sbírejte recenze na Google

Zákazníci rádi nakupují na prověřených e-shopech. Vědí, že tady jejich nákup proběhne v pořádku a dočkají se produktů, které je nezklamou. Velmi populární je systém Heuréky a jejich „Ověřeno zákazníky“. Víte ale, že toto není jediné místo, kde zákazníci mohou váš obchod recenzovat? Google Customer Reviews aneb Zákaznické recenze Google získávají u českých internetových uživatelů podstatnou fanouškovskou základnu.

Sbírejte hodnocení od zákazníků na Google i vy a využijte k tomu novou funkci Webmium e-shopu. Po dokončení objednávky se vašemu zákazníkovi zobrazí okno s dotazem, zda chce ohodnotit svůj nákup na e-shopu a zda mu může Google poslat email pro ohodnocení nákupu. Pokud klikne na „Ano“, máte napůl vyhráno.

Jak si Zákaznické recenze Google v e-shopu nastavit?

Stačí jít do administrace e-shopu a pod položkou Nastavení -> Nastavení Obchodu -> Google recenze zadat “Merchant Id” z vašeho Google Merchant účtu (je zapotřebí tuto službu aktivovat i v účtu Merchant Center) a zvolit, zda má být služba na e-shopu aktivována.

Nastavení Zákaznických Google recenzí

Jak uvidí zákazníci hodnocení e-shopu? Podívejte se, jak Google Customer Reviews vypadá z pohledu člověka, který na Google zboží teprve vyhledává. Na první pohled vidí, jak vás vnímají vaši zákazníci.

Zobrazení hodnocení na Google

Pak stačí, aby takový uživatel rozklikl detail prodejce a hned uvidí, že u vás se nakupovat rozhodně vyplatí.

Detail hodnocení prodejce


Ukazujte přívětivou tvář svého obchodu a sbírejte ohlasy a reference, kde se dá. Na Google si každý na první pohled všimne, že jste fajn. Tak na nic nečekejte a nastavte si Google Customer Reviews co nejdřív.

O hodnocení zákazníků rozšiřte i AdWords

Využijte svá hodnocení prodejce k rozšíření AdWords. Ta se potom budou ukazovat i v Google Nákupech.

Rozšíření AdWords o hodnocení zákazníků nemusí být bezpodmínečně pouze za použití “Zákaznických recenzí Google”, ale je možné využít hodnocení zákazníků získaná například za pomocí zákaznických recenzí Heureka.cz.

Kde je možné zjistit, jaké hodnocení má e-shop na Googlu? Na adrese https://www.google.com/shopping/seller?q=nazevdomeny.cz, nahraďte nazevdomeny.cz názvem domény, která vás zajímá (bez www.).

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek
Jaké marketingové kanály lze využít?

V dnešním online světe se Vám nabízí velké množství kanálů, díky kterým lze propagovat Vaše služby, produkty a obsah. Šíře využitelných kanálů roste s tím, jak velký projekt řídíte. Čím větší produkt či služba, tím více možností jste již pravděpodobně využili nebo se chystáte využít.

Celý článek
10 tipů na texty, které prodávají

Chcete znát tipy, díky kterým budou Vaše texty na webových stránkách lákavé? Přečtěte si naše doporučení a zjistěte, jak psát texty, které nenudí ale naopak Vás nutí číst dál a dál.

Celý článek

Všechny kategorie

Top