Google testuje přehled hodnoty zákazníka a pravidla pro hodnotu konverzí

Google přichází s dalšími novinkami, které spolu úzce souvisí.  Jedná se o dvě vylepšení, které se zaměřují na hodnotové přehledy zákazníků a hodnotová pravidla konverzí. Google představil tyto novinky v rozhraní Google Ads již minulý rok na festivalu Google Marketing Live. Obě tyto funkce jsou prozatím dostupné pouze v testovací verzi. Podívejme se nyní v krátkosti na to, co užitečného přinesou tato vylepšení uživatelům systému Google Ads.

Přehled hodnoty zákazníka – Až bude tato funkce dostupná v Google Ads, zobrazí se přehledy hodnot zákazníka v nabídce „Nástroje a nastavení“ v sekci „Měření“ v uživatelském rozhraní. Tyto přehledy Vám následně zobrazí Vaši „Zákaznickou základnu“ za posledních 12 měsíců, která by měla být rozdělena podle demografických údajů (pohlaví, věku nebo rodičovského statusu), umístění a zařízení.

Google Ads Webmium

Sloupcové grafy v obrázkovém přehledu výše nám ukazují zákazníky s vysokou hodnotou ve srovnání s ostatními zákazníky. V tomto konkrétním případě se jako nejhodnotnější skupina zákazníků ukazují ženy (matky) ve věku 35 – 44 let. Z rozbalovací nabídky v pravém horním rohu můžete hodnoty libovolně měnit a zobrazit tak například pouze jednorázové zákazníky. Demografické přehledy jsou tvořeny buď podle údajů, které uživatel vyplní ve svém účtu, nebo podle zjištění Googlu o uživatelích na základě jejich chování při vyhledávání.

Pravidla konverzních hodnot – jak bylo napsáno výše, nedílnou součástí přehledu hodnot zákazníků je také testování pravidel konverzní hodnoty. Opět platí, že ve chvíli, kdy bude tato funkce dostupná, ji naleznete v záložce „Nástroje a nastavení“ v sekci „Měření“. Zde budete moci přizpůsobit hodnoty pro jednotlivé konverzní akce podmínkami. V současné době jsou tyto možnosti omezeny pouze na umístění nebo zařízení.

Google Ads Webmium

Pravidla budou poté použita pro nabízení cen, které společnost Google také zobrazí ve Vašich pravidlech pro hodnotu konverzí a Vy tak budete moci efektivněji nastavovat hodnotu konverzí tak, aby lépe odpovídala Vaším obchodním cílům.

Základním účelem, proč společnost Google implementuje tyto dvě funkce do rozhraní Google Ads, je snaha poskytnout inzerentům lepší přehled a optimalizaci konverzí s vysokou hodnotou. Tyto funkce by měly inzerentům rovněž umožnit nastavení konverzní akce spíše na úrovni kampaně a nikoliv pouze účtu. Obě novinky budou i nadále testovány a upravovány, než budou spuštěny v ostrém provozu. Tak jako u předchozích novinek si můžeme být jistí, že výsledek testování nových funkcí přinese inzerentům zvýšený komfort při správě reklamních kampaní.

Chcete se s námi poradit ohledně Vaší Google Ads kampaně? Jednoduše se s námi spojte prostřednictvím e-mailu info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám obratem ozveme.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru