Instagramové příspěvky můžete nyní naplánovat 6 měsíců předem. Jak? Přes Facebook

Pokud máte firemní účet na Facebooku, můžete využít funkci Facebook Creator Studio pro naplánování jak obyčejných příspěvků, tak delšího obsahu na IGTV, a to až na šest měsíců předem.
Creator Studio zatím nezahrnuje plánování příběhů (“stories”), a to pravděpodobně z důvodu zachování autenticity a vkládání Instagramových příběhů v reálném čase.
Tato funkce byla vysoce očekávaná, někteří uživatelé ji totiž spatřili už v létě, kdy byla během testování selektivně zaváděna, a nyní je funkce přístupná všem uživatelům.

Pokud jste chtěli doteď plánovat příspěvky na Instagramu předem, museli jste využít jiné nástroje, jako např. HubSpot, Sprout Social či Hootsuite.
I když jste se však rozhodli investovat do tohoto řešení, mají tyto aplikace několik nevýhod spočívajících v omezených funkcích, jako třeba zveřejnění pouze jednoho obrázku v příspěvku. Podpora pro IGTV v těchto i jiných aplikacích pak zcela chyběla.

Zdroj: impactbnd.com; facebook.com/

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google přestane zobrazovat stránky bez protokolu HTTPS

Pokud nebudete mít zabezpečený web, nebude vám fungovat remarketing. A pokud vám nefunguje remarketing, přicházíte o možné výdělky.

Celý článek
Chybí Vám živé vysílání v marketingové strategii? To je chyba

Živá videa udržují pozornost zákazníků déle, udržují je zapojené a ovlivňují nákupní chování.

Celý článek
Co rozhodne o konverzích na Vašem webu?

Hned 75 % zákazníků přiznává, že si o důvěryhodnosti firmy udělá obrázek už na základě její webové prezentace.

Celý článek

Všechny kategorie

Top