Instagramové příspěvky můžete nyní naplánovat 6 měsíců předem. Jak? Přes Facebook

Pokud máte firemní účet na Facebooku, můžete využít funkci Facebook Creator Studio pro naplánování jak obyčejných příspěvků, tak delšího obsahu na IGTV, a to až na šest měsíců předem.
Creator Studio zatím nezahrnuje plánování příběhů (“stories”), a to pravděpodobně z důvodu zachování autenticity a vkládání Instagramových příběhů v reálném čase.
Tato funkce byla vysoce očekávaná, někteří uživatelé ji totiž spatřili už v létě, kdy byla během testování selektivně zaváděna, a nyní je funkce přístupná všem uživatelům.

Pokud jste chtěli doteď plánovat příspěvky na Instagramu předem, museli jste využít jiné nástroje, jako např. HubSpot, Sprout Social či Hootsuite.
I když jste se však rozhodli investovat do tohoto řešení, mají tyto aplikace několik nevýhod spočívajících v omezených funkcích, jako třeba zveřejnění pouze jednoho obrázku v příspěvku. Podpora pro IGTV v těchto i jiných aplikacích pak zcela chyběla.

Zdroj: impactbnd.com; facebook.com/

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Facebook vyplatí 40 mil dolarů za lživé informace o dosahu svých reklam

Kalifornští inzerenti loni žalovali Facebook za to, že nadhodnotil dobu sledování videoreklam až o 900%.

Celý článek
Facebook zvažuje skrytí počtu liků pro firmy i běžné uživatele

Facebook si je vědom faktu, že uživatelé mažou svůj obsah podle počtu nasbíraných liků, a chce tomuto chování zabránit.

Celý článek
Youtube během měsíce září a října přestane zobrazovat přesná čísla odběratelů

Youtube oznámil plány na postupné ukončení zobrazování přesných počtů odběratelů pro kanály s více než 1.000 lidmi.

Celý článek

Všechny kategorie

Top