Instagramové příspěvky můžete nyní naplánovat 6 měsíců předem. Jak? Přes Facebook

Pokud máte firemní účet na Facebooku, můžete využít funkci Facebook Creator Studio pro naplánování jak obyčejných příspěvků, tak delšího obsahu na IGTV, a to až na šest měsíců předem.
Creator Studio zatím nezahrnuje plánování příběhů (“stories”), a to pravděpodobně z důvodu zachování autenticity a vkládání Instagramových příběhů v reálném čase.
Tato funkce byla vysoce očekávaná, někteří uživatelé ji totiž spatřili už v létě, kdy byla během testování selektivně zaváděna, a nyní je funkce přístupná všem uživatelům.

Pokud jste chtěli doteď plánovat příspěvky na Instagramu předem, museli jste využít jiné nástroje, jako např. HubSpot, Sprout Social či Hootsuite.
I když jste se však rozhodli investovat do tohoto řešení, mají tyto aplikace několik nevýhod spočívajících v omezených funkcích, jako třeba zveřejnění pouze jednoho obrázku v příspěvku. Podpora pro IGTV v těchto i jiných aplikacích pak zcela chyběla.

Zdroj: impactbnd.com; facebook.com/

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Social Media
Moc a bezmoc sociálních sítí

Všichni máme účet na Facebooku, Instagramu a na dalších sociálních sítích. Jaký vliv ale mají sociální sítě na naše chování, jak ovlivňují naše vztahy a chování? Pojďme se na to společně podívat.

Celý článek
Dynamické reklamy na Facebooku

Co jsou dynamické reklamy? Jedná se o jeden z nejúčinnějších typů kampaní na sociálních sítích, kterými můžete cílit na Vaši cílovou skupinu. Pojďme se teď podívat na to, jak vlastně vypadají a jak fungují.

Celý článek
Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top