Instagramové příspěvky můžete nyní naplánovat 6 měsíců předem. Jak? Přes Facebook

Pokud máte firemní účet na Facebooku, můžete využít funkci Facebook Creator Studio pro naplánování jak obyčejných příspěvků, tak delšího obsahu na IGTV, a to až na šest měsíců předem.
Creator Studio zatím nezahrnuje plánování příběhů (“stories”), a to pravděpodobně z důvodu zachování autenticity a vkládání Instagramových příběhů v reálném čase.
Tato funkce byla vysoce očekávaná, někteří uživatelé ji totiž spatřili už v létě, kdy byla během testování selektivně zaváděna, a nyní je funkce přístupná všem uživatelům.

Pokud jste chtěli doteď plánovat příspěvky na Instagramu předem, museli jste využít jiné nástroje, jako např. HubSpot, Sprout Social či Hootsuite.
I když jste se však rozhodli investovat do tohoto řešení, mají tyto aplikace několik nevýhod spočívajících v omezených funkcích, jako třeba zveřejnění pouze jednoho obrázku v příspěvku. Podpora pro IGTV v těchto i jiných aplikacích pak zcela chyběla.

Zdroj: impactbnd.com; facebook.com/

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun

Hlavní důvod růst mediálního trhu je digitální reklama, do které investuje čím dál více firem.

Celý článek
Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Podívejte se s námi na naši malou případovou studii, kdy jsme chirurgovi přinesli tolik pacientů, že nestíhal objednávat.

Celý článek

Všechny kategorie

Top