Instagramové zprávy nově i na počítači

Tak jsme se dočkali. Po mnoha letech Instagramu rozšiřují vývojáři Direct Messages i na webové rozhraní.

Zatím je funkce dostupná jen testovací skupině uživatelů, již brzy se ale můžeme těšit na rozšíření do celého světa.

Nejen že externí správci účtů budou moci plnohodnotně využívat desktopovou aplikaci a odpovídat zákazníkům na dotazy, také to velice usnadní komunikaci influencerů s vlastními fanoušky a klienty. Existují sice externí aplikace, které odpovídání na instagramové zprávy na počítači umožňují už dávno, zprávy ale nejsou šifrované, a tak je zde velký potenicál ke zneužití třetími stranami.

CEO Facebooku Mark Zuckerberg dokonce prohlásil, že jednou si budou moci uživatelé Instagramu, WhatsAppu i Messengeru chatovat bez ohledu na to, kterou ze zmíněných platform budou zrovna využívat.
Zdá se tedy, že se máme na co těšit!

Zdroj: theverge.com, techcrunch.com, cnet.com


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Social Media
Moc a bezmoc sociálních sítí

Všichni máme účet na Facebooku, Instagramu a na dalších sociálních sítích. Jaký vliv ale mají sociální sítě na naše chování, jak ovlivňují naše vztahy a chování? Pojďme se na to společně podívat.

Celý článek
Dynamické reklamy na Facebooku

Co jsou dynamické reklamy? Jedná se o jeden z nejúčinnějších typů kampaní na sociálních sítích, kterými můžete cílit na Vaši cílovou skupinu. Pojďme se teď podívat na to, jak vlastně vypadají a jak fungují.

Celý článek
Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top