Jak na e-mailing v roce 2020

Efektivní e-mailing je cesta, díky které se z Vašich zákazníků stanou stálí nebo pravidelně se vracející zákazníci. Cílem e-mailingu není Vaše klienty zahltit nevyžádanou poštou, ale naopak poskytovat kvalitní informace, které dokážou zaujmout natolik, že se zákazník proklikne na Váš web, aby zjistil více. Důležité je podat správnou míru informací a vzbudit zájem, jen tak Vaše pošta neskončí v koši. Jak toho docílíte, o tom si řekneme v následujících 6 bodech.

  1. Buďte osobní

Vaše klienty nezaujme uniformní e-mail rozeslaný všem bez rozdílu s neadekvátní nabídkou, která neodpovídá potřebám toho kterého klienta. Vaše klienty  zaujme nabídka určená jim samotným, proto byste měli Vaše klienty rozdělit podle jejich zájmů, produktů, které nakupují nebo podle demografických údajů (pohlaví, věk, lokality apod) a podle toho přizpůsobit Vaši nabídku. Můžete klienty oslovit křestním jménem, nabídnout slevu na oblíbené produkty nebo poslat narozeninovou slevu. Tím vším zajistíte, že se klient bude cítit jedinečný a snáze podlehne nabídce.

  1. Vsaďte na jednoduchost

Spousta e-mailů, která končí v našich schránkách hýří všemi možnými barvami a obrázky a na první pohled se nás snaží zaujmout často až agresivní formou, která má mnohdy spíše opačný účinek. Cílem není Vašeho zákazníka vyděsit, proto se snažte o jednoduchou formu. Více textu a méně obrázků působí příjemnějším dojmem a snáze Vaše zákazníky zaujme a budou se chtít dozvědět více.

  1. Vyprávějte příběhy

Jistě jste už slyšeli o storytellingu, kdy se snažíte přiblížit Vašim zákazníkům vyprávěním příběhu o historii Vašeho podnikání. Důležité je své vyprávění podat nenuceně a nenásilnou formou. Nebojte se vychválit a dejte najevo, jak Vás práce baví a děláte vše pro spokojenost Vašich klientů. Ti to jistě rádi ocení.

  1. Zapojte sociální sítě

Sociální sítě hýbou světem a kdo nemá propojený e-mailing a sociální média, jakoby nebyl. Zjistěte, na jakých sociálních sítích se vyskytují Vaši zákazníci a zamiřte rovnou k nim. Nejpopulárnější je v tomto směru Facebook a Instagram, zde můžete zpopularizovat Vaše služby nebo produkty a Vaši zákazníci je můžou dále sdílet s ostatními, hodnotit, komentovat a tím Vám zajistí příliv nových klientů.

  1. Oblíbený videoobsah

Videa jsou stále populárnější díky jednoduchosti, s jakou představují produkty a služby. Spousta zákazníků je unavená z neustálého pročítání informací na internetu a v e-mailu, proto uvítají, pokud se odlišíte od konkurence třeba vhodně pojatým videem. Krátké a třeba i vtipné video dokáže mnohokrát říct o Vás nebo Vašem produktu více než dlouhý text.

  1. Nezapomeňte na optimalizaci pro mobilní sítě

Pokud ještě nemáte webové stránky a e-mailing optimalizovaný pro mobilní zařízení, měli byste tak co nejrychleji učinit. Statistiky hovoří jasně, až 40% lidí využívá své mobily k prohlížení webových stránek a čtení e-mailů. Neresponzivní e-mailing a web umí návštěvníky stránek odradit hned na začátku nákupního procesu, proto pokud responzivní web doposud nemáte, měli byste tak co nejrychleji učinit.

Pokud se chcete o e-mailingu nebo o responzivním řešení pro Váš web dozvědět více, neváhejte nám napsat na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář přímo na naších stránkách webmium.cz/kontakt. Rádi se Vám budeme věnovat a společně vymyslíme řešení přímo na míru Vaším potřebám.

E-mailing webmium


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Únorové novinky z marketingu

I když únor je nejkratším měsícem v roce, novinek nám přinesl téměř hodně. Tak hurá do čtení, ať jste zase v obraze. Stejně jako každý měsíc s námi.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Chcete znát tipy od Facebooku, jak si udržet loajalitu svých zákazníků? Jak si získat zpět jejich věrnost a zvýšit chuť k nakupování právě u Vás? Přečtěte si náš nový článek a získejte si své zákazníky zpět. Facebook radí jak na to.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top