Jak se připravit na vánoční kampaně podle Facebooku?

Možná se někomu může zdát, že jsou Vánoce ještě daleko, ale z pohledu zkušeného marketéra je nejvyšší čas začít s předvánoční strategií právě teď. Připravili jsme si pro vás shrnutí z blogu Facebooku pro e-commerce, kde se dozvíte zajímavá data a informace, které vám mohou pomoci s tvorbou předvánoční strategie.

Vytvářejte specifická sdělení určená pro vámi zvolenou cílovou skupinu a využijte kombinaci formátů (rotující formát, sekvence, příběhy) a typy obsahu (videa o obrázky). Lépe se tak spojíte právě s cílovou skupinou, která o vaše produkty bude mít zájem. Často se může stát, že ten samý obsah reklamy může uživatele omrzet, což vede k poklesu efektivity vašich reklam. Je proto potřeba obsah reklamy využít na úplné maximum pomocí diverzifikace kreativních konceptů a formátů.

Zdroj

Nebojte se na vašich zákaznících testovat, co na ně funguje nejlépe. Testování vám pomůže zjistit, jaké faktory dokáží nejlépe oslovit nové okruhy uživatelů a zvýšit vaše prodeje.

Faktory, které mají největší vliv na sváteční období prodeje v České republice jsou:

  • 87 % Kvalita produktů
  • 84 % Cena
  • 82 % Výběr produktů
  • 74 % Autentičnost produktů

Využijte influencer marketing. Pomocí influencer marketingu můžete  zákazníkům nabídnout nový pohled na to, proč nakupovat u vaší značky. Podle studií se díky influencer marketingu zvýší efektivita kampaní v průměru o 19%.

K influencer marketingu musíte však najít toho správného partnera, který bude reprezentovat váš brand. Neoslovujte hned prvního influencera, kterého vám nabídne vyhledávač Instagramu. Tvůrce si důkladně “proklepněte”, zjistěte jaké jsou jeho zájmy a zda se na propagaci předvánoční kampaně opravdu hodí. Pokud influencera vyberete opravdu důkladně, uživatelé budou spolupráci vnímat jako přirozené spojení značky s influencerem. Pro tvůrce je potom také jednodušší předat message vaší kampaně a spojit komunitu s vaším produktem.

Pokud do svojí předvánoční kampaní plánujete zapojit influencer marketing, nezapomeňte si s tvůrci promluvit o příběhu, který chcete v kampani předat. Oni sami nejvíce znají svou komunitu a nejlépe vědí, co na jejich fanoušky působí a co ne.

Nezapomeňte si hned na začátku stanovit jasné cíle, kterých chcete dosáhnout a začněte je realizovat. Ať cíle splníte nebo ne, je důležité zmapovat si svůj proces a v budoucnu vyhodnotit, co fungovalo a co ne.

Na Vánoce je zkrátka dobré připravit hodně dopředu a podrobně si naplánovat všechny kroky tak, abyste z vaší strategie vytěžili úplné maximum. Pokud nevíte, jak na marketingovou strategie, neváhejte nás kontaktovat, s předvánočními kampaněmi vám velmi rádi pomůžeme.

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Marketing
Jak se připravit na vánoční kampaně podle Facebooku?

Možná se někomu může zdát, že jsou Vánoce ještě daleko, ale z pohledu zkušeného marketéra je nejvyšší čas začít s předvánoční strategií právě teď. Připravili jsme si pro vás shrnutí z blogu Facebooku pro e-commerce

Celý článek
Já sním o Vánocích…vy se na ně raději připravte

Vánoce se kvapem blíží a vy tak máte nejvyšší čas začít připravovat vaše podnikání na jedno z nejlepších období v roce. V článku se podíváme na to, jak se připravit, proč to nepodcenit a hlavně proč začít právě teď.

Celý článek
6+1 tip pro efektivní přípravu webu na vánoční sezónu

Jako každý rok v tuto dobu, tak i letos se začíná s přípravami na vánoční sezónu. Každý rok se utěšujete, že máte web připraven, že je času dost a že to je přece vždycky funguje dobře, co se týče čísel prodejů a návštěvnosti. Může váš e-shop ale fungovat lépe?

Celý článek
Třikrát měř…!

Znát nejen svou míru, ale také míru vašich zákazníků je velmi důležité. Co se v článku dozvíte? Co všechno se dá v souvislosti s vaším podnikáním měřit, k čemu to může být dobré, a hlavně, proč měření samo o sobě nestačí?

Celý článek

Všechny kategorie

Top