Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Facebook nedávno zveřejnil obsáhlý report o budoucnosti v nakupování. Podle reportu by se měla snížit loajalita zákazníků ke značkám. Srovnávání cen a dalších aspektů v on-line světě je totiž jednodušší. Loajalitu ke značce tak lidé řeší čím dál méně, což může mít dlouhodobé negativní dopady.

Podle Facebooku vedou tři cesty k obnově vztahů se zákazníkem. Pojďme se na tyto tři cesty podívat:

1. Upřímnost a oboustranná komunikace

Upřímnost je jedním z nejlepších způsobů, jak udržet zákazníkovu loajalitu k vaší značce. 77% nakupujících má pocit bližšího spojení se značkou, pokud ji v případě potřeby může kontaktovat napřímo a zeptat se na otázku, nebo poskytnout zpětnou vazbu. 63% lidí pak očekává rychlou odpověď.

2. Transparentnost a hodnoty

Podle Facebooku mají zákazníci sklon táhnout ke značce, která vyznává stejné hodnoty jako oni. Tvrdí to tak až 56% zákazníků. Pro 55% nakupujících je důležité, aby značka, kterou podporují, používala ekologické výrobní postupy. Zákazníci hledají charakteristiky, které jsou v jejich žebříčku hodnot nejdůležitější, a pokud je u značky najdou, vytvoří si k ní pevné pouto.

3. Pocit ocenění a váženosti

Zákazníci potřebují mít pocit, že si jich značka váží. Potřebují vědět, že jsou pro značku důležití a že pro ně dělá to nejlepší. To musí dokazovat především svými činy.  Shoduje se na tom až 35% nakupujících. 46% zákazníků, kteří nakupují online, pak miluje ty značky, od kterých dostávají exkluzivní nabídky výměnou za jejich věrnost.

Jaké z toho tedy plyne ponaučení pro obchodníky?

Více svým zákazníkům naslouchejte a buďte tu pro ně, když vás potřebují. Snažte se jim vytvořit co nejjednodušší cestu, jak předat zpětnou vazbu. Na základě zpětné vazby se snažte věci měnit a zákazníky o změnách informujte.

Více podrobností najdete na blogu Facebooku.

Inzerujete na Facebooku a chcete přilákat více zákazníků? Nebo potřebujete pomoc s nastavením své kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top