Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Facebook nedávno zveřejnil obsáhlý report o budoucnosti v nakupování. Podle reportu by se měla snížit loajalita zákazníků ke značkám. Srovnávání cen a dalších aspektů v on-line světě je totiž jednodušší. Loajalitu ke značce tak lidé řeší čím dál méně, což může mít dlouhodobé negativní dopady.

Podle Facebooku vedou tři cesty k obnově vztahů se zákazníkem. Pojďme se na tyto tři cesty podívat:

1. Upřímnost a oboustranná komunikace

Upřímnost je jedním z nejlepších způsobů, jak udržet zákazníkovu loajalitu k vaší značce. 77% nakupujících má pocit bližšího spojení se značkou, pokud ji v případě potřeby může kontaktovat napřímo a zeptat se na otázku, nebo poskytnout zpětnou vazbu. 63% lidí pak očekává rychlou odpověď.

2. Transparentnost a hodnoty

Podle Facebooku mají zákazníci sklon táhnout ke značce, která vyznává stejné hodnoty jako oni. Tvrdí to tak až 56% zákazníků. Pro 55% nakupujících je důležité, aby značka, kterou podporují, používala ekologické výrobní postupy. Zákazníci hledají charakteristiky, které jsou v jejich žebříčku hodnot nejdůležitější, a pokud je u značky najdou, vytvoří si k ní pevné pouto.

3. Pocit ocenění a váženosti

Zákazníci potřebují mít pocit, že si jich značka váží. Potřebují vědět, že jsou pro značku důležití a že pro ně dělá to nejlepší. To musí dokazovat především svými činy.  Shoduje se na tom až 35% nakupujících. 46% zákazníků, kteří nakupují online, pak miluje ty značky, od kterých dostávají exkluzivní nabídky výměnou za jejich věrnost.

Jaké z toho tedy plyne ponaučení pro obchodníky?

Více svým zákazníkům naslouchejte a buďte tu pro ně, když vás potřebují. Snažte se jim vytvořit co nejjednodušší cestu, jak předat zpětnou vazbu. Na základě zpětné vazby se snažte věci měnit a zákazníky o změnách informujte.

Více podrobností najdete na blogu Facebooku.

Inzerujete na Facebooku a chcete přilákat více zákazníků? Nebo potřebujete pomoc s nastavením své kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Únorové novinky z marketingu

I když únor je nejkratším měsícem v roce, novinek nám přinesl téměř hodně. Tak hurá do čtení, ať jste zase v obraze. Stejně jako každý měsíc s námi.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Chcete znát tipy od Facebooku, jak si udržet loajalitu svých zákazníků? Jak si získat zpět jejich věrnost a zvýšit chuť k nakupování právě u Vás? Přečtěte si náš nový článek a získejte si své zákazníky zpět. Facebook radí jak na to.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top