Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Facebook nedávno zveřejnil obsáhlý report o budoucnosti v nakupování. Podle reportu by se měla snížit loajalita zákazníků ke značkám. Srovnávání cen a dalších aspektů v on-line světě je totiž jednodušší. Loajalitu ke značce tak lidé řeší čím dál méně, což může mít dlouhodobé negativní dopady.

Podle Facebooku vedou tři cesty k obnově vztahů se zákazníkem. Pojďme se na tyto tři cesty podívat:

1. Upřímnost a oboustranná komunikace

Upřímnost je jedním z nejlepších způsobů, jak udržet zákazníkovu loajalitu k vaší značce. 77% nakupujících má pocit bližšího spojení se značkou, pokud ji v případě potřeby může kontaktovat napřímo a zeptat se na otázku, nebo poskytnout zpětnou vazbu. 63% lidí pak očekává rychlou odpověď.

2. Transparentnost a hodnoty

Podle Facebooku mají zákazníci sklon táhnout ke značce, která vyznává stejné hodnoty jako oni. Tvrdí to tak až 56% zákazníků. Pro 55% nakupujících je důležité, aby značka, kterou podporují, používala ekologické výrobní postupy. Zákazníci hledají charakteristiky, které jsou v jejich žebříčku hodnot nejdůležitější, a pokud je u značky najdou, vytvoří si k ní pevné pouto.

3. Pocit ocenění a váženosti

Zákazníci potřebují mít pocit, že si jich značka váží. Potřebují vědět, že jsou pro značku důležití a že pro ně dělá to nejlepší. To musí dokazovat především svými činy.  Shoduje se na tom až 35% nakupujících. 46% zákazníků, kteří nakupují online, pak miluje ty značky, od kterých dostávají exkluzivní nabídky výměnou za jejich věrnost.

Jaké z toho tedy plyne ponaučení pro obchodníky?

Více svým zákazníkům naslouchejte a buďte tu pro ně, když vás potřebují. Snažte se jim vytvořit co nejjednodušší cestu, jak předat zpětnou vazbu. Na základě zpětné vazby se snažte věci měnit a zákazníky o změnách informujte.

Více podrobností najdete na blogu Facebooku.

Inzerujete na Facebooku a chcete přilákat více zákazníků? Nebo potřebujete pomoc s nastavením své kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Novinky ze sociálních sítí za měsíc duben

Novinek na sociálních sítích přibývá jako hub po dešti. Tak jsme tu s další várkou novinek, ať máte stále nejaktuálnější informace a víte, co se právě děje.

Celý článek
Novinky z marketingu duben

Jaro se začíná probouzet a s ním také spousta novinek z marketingu. Další várka novinek ze světa marketingu je tu pěkně za čerstva. Příjemné čtení.

Celý článek
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek

Všechny kategorie

Top