Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Facebook nedávno zveřejnil obsáhlý report o budoucnosti v nakupování. Podle reportu by se měla snížit loajalita zákazníků ke značkám. Srovnávání cen a dalších aspektů v on-line světě je totiž jednodušší. Loajalitu ke značce tak lidé řeší čím dál méně, což může mít dlouhodobé negativní dopady.

Podle Facebooku vedou tři cesty k obnově vztahů se zákazníkem. Pojďme se na tyto tři cesty podívat:

1. Upřímnost a oboustranná komunikace

Upřímnost je jedním z nejlepších způsobů, jak udržet zákazníkovu loajalitu k vaší značce. 77% nakupujících má pocit bližšího spojení se značkou, pokud ji v případě potřeby může kontaktovat napřímo a zeptat se na otázku, nebo poskytnout zpětnou vazbu. 63% lidí pak očekává rychlou odpověď.

2. Transparentnost a hodnoty

Podle Facebooku mají zákazníci sklon táhnout ke značce, která vyznává stejné hodnoty jako oni. Tvrdí to tak až 56% zákazníků. Pro 55% nakupujících je důležité, aby značka, kterou podporují, používala ekologické výrobní postupy. Zákazníci hledají charakteristiky, které jsou v jejich žebříčku hodnot nejdůležitější, a pokud je u značky najdou, vytvoří si k ní pevné pouto.

3. Pocit ocenění a váženosti

Zákazníci potřebují mít pocit, že si jich značka váží. Potřebují vědět, že jsou pro značku důležití a že pro ně dělá to nejlepší. To musí dokazovat především svými činy.  Shoduje se na tom až 35% nakupujících. 46% zákazníků, kteří nakupují online, pak miluje ty značky, od kterých dostávají exkluzivní nabídky výměnou za jejich věrnost.

Jaké z toho tedy plyne ponaučení pro obchodníky?

Více svým zákazníkům naslouchejte a buďte tu pro ně, když vás potřebují. Snažte se jim vytvořit co nejjednodušší cestu, jak předat zpětnou vazbu. Na základě zpětné vazby se snažte věci měnit a zákazníky o změnách informujte.

Více podrobností najdete na blogu Facebooku.

Inzerujete na Facebooku a chcete přilákat více zákazníků? Nebo potřebujete pomoc s nastavením své kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Jaké marketingové kanály lze využít?

V dnešním online světe se Vám nabízí velké množství kanálů, díky kterým lze propagovat Vaše služby, produkty a obsah. Šíře využitelných kanálů roste s tím, jak velký projekt řídíte. Čím větší produkt či služba, tím více možností jste již pravděpodobně využili nebo se chystáte využít.

Celý článek
10 tipů na texty, které prodávají

Chcete znát tipy, díky kterým budou Vaše texty na webových stránkách lákavé? Přečtěte si naše doporučení a zjistěte, jak psát texty, které nenudí ale naopak Vás nutí číst dál a dál.

Celý článek
Jak na PPC kampaně

Jaké jsou v letošním roce 2021 trendy v PPC marketingu, co všechno udělat pro to, aby Vaše kampaně využívali svůj potenciál na maximum. A jaké marketingové kanály jsou vhodné právě pro Vás. To se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Nové 3 tipy pro UGC obsah na Instagramu

Už jste někdy slyšeli zkratku UGC? Kdo se s oblibou pohybuje v sociálních sítích, určitě znát bude. Kdo ne, tak se veškeré informace dozví v dnešním článku, protože tu jsou nové tipy pro UGC obsah na Instagramu.

Celý článek

Všechny kategorie

Top