Jaké novinky e-commerce zářily v září?
Prázdninový klídek vystřídal čilý pracovní ruch. Svět e-commerce se rozjel naplno. Akční eshopista mohl v září běhat z konference na konferenci a sosat informace plnými doušky. Tomu méně akčnímu stačilo aktuální cvrkot sledovat z povzdálí. I tak se dozvěděl hromadu zajímavostí. Například to, že Seznam.cz míří se svojí televizí do éteru pozemního a kabelového vysílání. Že, CZ.NIC ohlásilo více než 1,3 milionu registrovaných domén s národní koncovkou „.cz“. A Lidl s velkou slávou spustil nákupní e-shop.
Dokonalost neexistuje
Prohlásil Vladimír Dědek na zářijovém Eshopistovi, který hostil zástupce Alza.cz. Ředitel webového a mobilního vývoje prozradil velké tajemství úspěchu. Alza nespí, vyvíjí se, přichází s novinkami, roste. Právě proto, že lidi tam vědí, že dokonalost neexistuje.
Využijte tato moudrá a pravdivá slova ve svůj prospěch. Nespokojujte se s tím, co máte teď, ale přemýšlejte co ještě udělat, abyste zítra měli to samé, ale o fous lepší a přívětivější. A nejen vy. Spíš vaši zákazníci. Myslete na ně. Co pro ně udělat zítra, za měsíc, za rok. Jak jim jejich nákup neustále zpříjemňovat.
Řekněte to videem
Důležitou součástí budování image brandu je tvorba obsahu. Zkuste se kromě psaní zamyslet i nad přidáváním videí na YouTube. Využijte toto médium jako prostor pro reklamu. Oslovujte lidi videem. A když ne svojí vlastní tvorbou, tak formou video inzerce. Proč? Protože videa frčí. Věděli jste o tom, že YouTube je po Google a Seznamu třetí nejvytíženější vyhledávač v České republice? Že každou minutu je na tuto platformu nahráno 400 hodin videí, která měsíčně shlédne 1,5 miliardy lidí? To je pro vaše zviditelnění prostor jako hrom!
Při publikování videí na YouTube nezapomínejte na SEO. Titulek a popisek. Klasika, kterou znáte z webu. Přidejte cílené tagy a poutavý náhledový obrázek. Karty a End screens využijte jako výzvu k další akci. A pak pusťte video do světa. Tímto počinem se zas o krok přiblížíte svým lidem. A to je to, oč tu vlastně běží.
Ukliďte si v kuchyni
Zajímavá shoda panovala u několika řečníků na Brand Management konferenci. Shodli se na tom, že aby firma působila přívětivě zvenčí, je důležité, aby byla přívětivá i uvnitř. Ke svým vlastním zaměstnancům. Pozitivní firemní prostředí, pohodový a férový přístup k vlastním zaměstnancům se promítne i ven. Když vytvoříte transparentní firemní kulturu, svých lidí si budete vážit a respektovat je, odrazí se taková atmosféra až k zákazníkům. Co z toho vyplívá? Ukliďte si ve vlastní kuchyni dřív, než začnete servírovat jídlo.
Smartsupp rychle a jednoduše
Ani u nás, ve Webmium jsme nezaháleli. Pro své klienty neustále připravujeme spoustu novinek a vylepšení. Za zmínku stojí třeba integrace Smartsupp do našeho editoru webů. Chcete komunikovat se zákazníky okamžitě? Využívejte online chat. Nyní si ho aktivujete svépomocí. Stačí jen pár kliknutí.
Kam v říjnu?
Omrkli jsme nabídku plánovaných konferencí na říjen. Čeká nás opět poměrně bohatá nabídka akcí, které nám mohou pomoci otevřít nová okna k novým šancím. Nás nejvíc zaujalo:
Emailing2020 – 5. 10., v Praze. Tady se můžete přiučit, kam směřují trendy v e-mailové komunikaci se zákazníky.
Czech Internet Forum 2017 – 19. 10., v Praze. Sem doporučujeme zajít každému, koho zajímá využití nových přístupů a technologií v internetovém businessu.
Budoucnost placení na e-shopu – 25. 10., v Praze. Dobírka pořád vede při výběru platebních metod. Ale! Víte o tom, že výběr platebních metod přispívá k pozitivnímu hodnocení zákazníků. Naučte své lidi nakupovat rychle, pohodlně a jinou platbou než dobírkou. Jaké možnosti máte, se dozvíte právě na této konferenci.
Zaujaly vás zářijové novinky? Sdílejte je se svými známými, ať se taky dozvědí, co právě teď hýbe světem e-commerce.