Jaké novinky e-commerce zářily v září?

Prázdninový klídek vystřídal čilý pracovní ruch. Svět
e-commerce se rozjel naplno. Akční eshopista mohl v září běhat
z konference na konferenci a sosat informace plnými doušky. Tomu méně
akčnímu stačilo aktuální cvrkot sledovat z povzdálí. I tak se dozvěděl
hromadu zajímavostí. Například to, že Seznam.cz míří se svojí televizí do
éteru pozemního a kabelového vysílání. Že, CZ.NIC ohlásilo více než 1,3 milionu
registrovaných domén s národní koncovkou „.cz“
. A Lidl s velkou
slávou spustil nákupní e-shop.

Dokonalost neexistuje

Prohlásil Vladimír Dědek na zářijovém Eshopistovi, který
hostil zástupce Alza.cz. Ředitel webového a mobilního vývoje prozradil velké
tajemství úspěchu. Alza nespí, vyvíjí se, přichází s novinkami, roste.
Právě proto, že lidi tam vědí, že dokonalost neexistuje.

Využijte tato moudrá a pravdivá slova ve svůj prospěch.
Nespokojujte se s tím, co máte teď, ale přemýšlejte co ještě udělat,
abyste zítra měli to samé, ale o fous lepší a přívětivější
. A nejen vy. Spíš
vaši zákazníci. Myslete na ně. Co pro ně udělat zítra, za měsíc, za rok. Jak
jim jejich nákup neustále zpříjemňovat.

Řekněte to videem

Důležitou součástí budování image brandu je tvorba obsahu.
Zkuste se kromě psaní zamyslet i nad přidáváním videí na YouTube. Využijte toto
médium jako prostor pro reklamu. Oslovujte lidi videem. A když ne svojí vlastní tvorbou, tak formou video inzerce. Proč? Protože videa frčí. Věděli jste o tom, že YouTube je po
Google a Seznamu třetí nejvytíženější vyhledávač v České republice? Že
každou minutu je na tuto platformu nahráno 400 hodin videí, která měsíčně
shlédne 1,5 miliardy lidí? To je pro vaše zviditelnění prostor jako hrom!

Při publikování videí na YouTube nezapomínejte na SEO.
Titulek a popisek. Klasika, kterou znáte z webu. Přidejte cílené tagy a
poutavý náhledový obrázek. Karty a End screens využijte jako výzvu k další
akci. A pak pusťte video do světa. Tímto počinem se zas o krok přiblížíte svým
lidem. A to je to, oč tu vlastně běží.

Ukliďte si v kuchyni

Zajímavá shoda panovala u několika řečníků na Brand
Management konferenci. Shodli se na tom, že aby firma působila přívětivě
zvenčí, je důležité, aby byla přívětivá i uvnitř. Ke svým vlastním
zaměstnancům. Pozitivní firemní prostředí, pohodový a férový přístup
k vlastním zaměstnancům se promítne i ven
. Když vytvoříte transparentní
firemní kulturu, svých lidí si budete vážit a respektovat je, odrazí se taková
atmosféra až k zákazníkům. Co z toho vyplívá? Ukliďte si ve vlastní
kuchyni dřív, než začnete servírovat jídlo.  

Smartsupp rychle a jednoduše

Ani u nás, ve Webmium jsme nezaháleli. Pro své klienty
neustále připravujeme spoustu novinek a vylepšení. Za zmínku stojí třeba
integrace Smartsupp do našeho editoru webů. Chcete komunikovat se zákazníky
okamžitě? Využívejte online chat. Nyní si ho aktivujete svépomocí. Stačí jen
pár kliknutí.

Kam v říjnu?

Omrkli jsme nabídku plánovaných konferencí na říjen. Čeká
nás opět poměrně bohatá nabídka akcí, které nám mohou pomoci otevřít nová okna
k novým šancím. Nás nejvíc zaujalo:

Emailing2020 – 5. 10., v Praze. Tady se můžete přiučit, kam
směřují trendy v e-mailové komunikaci se zákazníky.

Czech Internet Forum 2017 – 19. 10., v Praze. Sem
doporučujeme zajít každému, koho zajímá využití nových přístupů a technologií
v internetovém businessu.

Budoucnost placení na e-shopu – 25. 10., v Praze.
Dobírka pořád vede při výběru platebních metod. Ale! Víte o tom, že výběr
platebních metod přispívá k pozitivnímu hodnocení zákazníků. Naučte své
lidi nakupovat rychle, pohodlně a jinou platbou než dobírkou. Jaké možnosti
máte, se dozvíte právě na této konferenci.

Zaujaly vás zářijové novinky? Sdílejte je se svými známými,
ať se taky dozvědí, co právě teď hýbe světem e-commerce.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru