John Lewis&Partners oficiálně odstartoval Vánoce

Každý rok čekají marketingoví nadšenci na to, až společnost John Lewis&Partners zveřejní svůj vánoční příběh, kterým rok co rok pomyslně zahajují zimní sezónu.
V minulosti jsme mohli vidět tučňáka Montyho, Medvěda a zajíce či třeba Eltona Johna, letos nám John Lewis&Partners představili draka Edgara.
Vánoční příběh o drakovi má za méně než den čtvrt milionu zhlédnutí, kampaně z předešlých let se těší ze 3 milionů zhlédnutí, nejvyšší počet je pak 38 milionů ve spolupráci se zpěvačkou Lily Allen.

O čem je příběh? 

Mýtický tvor se chce zoufale podílet na všech zimních radovánkách a přípravách na Vánoce, ale ze samého nadšení neovládá svou schopnost chrlení ohně, což vede k poněkud katastrofálním následkům. Věří, že by tedy neměl být součástí oslav, a tak se mladý drak dobrovolně straní veškerého dění venku. No a jak to dopadne, na to se podívejte sami.
A připravte si kapesník!

Zdroj: https://www.johnlewis.com/

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Instagram nastavil věkovou hranici

Instagram po devíti letech konečně přijímá větší odpovědnost za ochranu nezletilých dětí.

Celý článek
Snapchat nyní umožňuje přehrávání až 3 minutové reklamy

Snapchat inzerentům umožní prodloužit dobu reklamy od šesti sekund až na tři minuty

Celý článek

Všechny kategorie

Top