John Lewis&Partners oficiálně odstartoval Vánoce

Každý rok čekají marketingoví nadšenci na to, až společnost John Lewis&Partners zveřejní svůj vánoční příběh, kterým rok co rok pomyslně zahajují zimní sezónu.
V minulosti jsme mohli vidět tučňáka Montyho, Medvěda a zajíce či třeba Eltona Johna, letos nám John Lewis&Partners představili draka Edgara.
Vánoční příběh o drakovi má za méně než den čtvrt milionu zhlédnutí, kampaně z předešlých let se těší ze 3 milionů zhlédnutí, nejvyšší počet je pak 38 milionů ve spolupráci se zpěvačkou Lily Allen.

O čem je příběh? 

Mýtický tvor se chce zoufale podílet na všech zimních radovánkách a přípravách na Vánoce, ale ze samého nadšení neovládá svou schopnost chrlení ohně, což vede k poněkud katastrofálním následkům. Věří, že by tedy neměl být součástí oslav, a tak se mladý drak dobrovolně straní veškerého dění venku. No a jak to dopadne, na to se podívejte sami.
A připravte si kapesník!

Zdroj: https://www.johnlewis.com/

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek

Všechny kategorie

Top