John Lewis&Partners oficiálně odstartoval Vánoce

Každý rok čekají marketingoví nadšenci na to, až společnost John Lewis&Partners zveřejní svůj vánoční příběh, kterým rok co rok pomyslně zahajují zimní sezónu.
V minulosti jsme mohli vidět tučňáka Montyho, Medvěda a zajíce či třeba Eltona Johna, letos nám John Lewis&Partners představili draka Edgara.
Vánoční příběh o drakovi má za méně než den čtvrt milionu zhlédnutí, kampaně z předešlých let se těší ze 3 milionů zhlédnutí, nejvyšší počet je pak 38 milionů ve spolupráci se zpěvačkou Lily Allen.

O čem je příběh? 

Mýtický tvor se chce zoufale podílet na všech zimních radovánkách a přípravách na Vánoce, ale ze samého nadšení neovládá svou schopnost chrlení ohně, což vede k poněkud katastrofálním následkům. Věří, že by tedy neměl být součástí oslav, a tak se mladý drak dobrovolně straní veškerého dění venku. No a jak to dopadne, na to se podívejte sami.
A připravte si kapesník!

Zdroj: https://www.johnlewis.com/

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun

Hlavní důvod růst mediálního trhu je digitální reklama, do které investuje čím dál více firem.

Celý článek
Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Podívejte se s námi na naši malou případovou studii, kdy jsme chirurgovi přinesli tolik pacientů, že nestíhal objednávat.

Celý článek

Všechny kategorie

Top