Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun


Pro rok 2020 by měly dle nynějších predikcí celosvětové mediální skupiny Dentsu Aegis Network vzrůst reklamní investice v Česku o necelých 6%.
Celosvětově se pak jedná o necelá 4%, což je zhruba 14 bilionů korun.


Celosvětový růst očekáváme v období amerických prezidentských voleb, Olympijských her v Tokiu či Mistrovství Evropy ve fotbale.

V případě prezidentských voleb se očekává obrovská investice do sociálních sítí, které se v předchozích volbách ukázaly jako nejefektivnější nástroj k získání voličů.

Sociální sítě budou letos hrát prim v otázce investic do digitální reklamy, která pohltí necelou polovinu (46%) všech mediálních rozpočtů ve výši přesahující 6 bilionů korun.
Druhá v pořadí je televize s 31% procenty a 4,4 biliony korun.

Naopak nejdramatičtější pokles se týká tištěné reklamy.

Rozpočty jsou očištěny od agenturních poplatků. Pro účely celosvětového a regionálního srovnání jsou následně převedeny na americký dolar průměrným ročním kurzem.

Všechny odhady si můžete přečíst zde.

zdroj: www.dentsuaegisnetwork.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun

Hlavní důvod růst mediálního trhu je digitální reklama, do které investuje čím dál více firem.

Celý článek
Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Podívejte se s námi na naši malou případovou studii, kdy jsme chirurgovi přinesli tolik pacientů, že nestíhal objednávat.

Celý článek

Všechny kategorie

Top