Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun


Pro rok 2020 by měly dle nynějších predikcí celosvětové mediální skupiny Dentsu Aegis Network vzrůst reklamní investice v Česku o necelých 6%.
Celosvětově se pak jedná o necelá 4%, což je zhruba 14 bilionů korun.


Celosvětový růst očekáváme v období amerických prezidentských voleb, Olympijských her v Tokiu či Mistrovství Evropy ve fotbale.

V případě prezidentských voleb se očekává obrovská investice do sociálních sítí, které se v předchozích volbách ukázaly jako nejefektivnější nástroj k získání voličů.

Sociální sítě budou letos hrát prim v otázce investic do digitální reklamy, která pohltí necelou polovinu (46%) všech mediálních rozpočtů ve výši přesahující 6 bilionů korun.
Druhá v pořadí je televize s 31% procenty a 4,4 biliony korun.

Naopak nejdramatičtější pokles se týká tištěné reklamy.

Rozpočty jsou očištěny od agenturních poplatků. Pro účely celosvětového a regionálního srovnání jsou následně převedeny na americký dolar průměrným ročním kurzem.

Všechny odhady si můžete přečíst zde.

zdroj: www.dentsuaegisnetwork.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top