LinkedIn testuje formát Stories

Možná je to trochu překvapení, každopádně LinkedIn potvrdil, že pracuje na své vlastní verzi Stories, která bude brzy představena.

LinkedIn aktuálně testuje svá Stories pouze interně a není známo žádné datum, kdy by Stories mohli dorazit i k ostatním uživatelům.

Samozřejmě toto není poprvé, kdy LinkedIn testuje svá Stories. V roce 2018 LinkedIn začal testovat první Stories, ke kterým měli přístup pouze studenti univerzit.

LinkedIn Stories Webmium


Tento test byl pojmenován "Student Voices" a byl spuštěn pro všechny studenty univerzit v USA. Měl pomoci studentům hlavně interagovat s ostatními a sdílet své zkušenosti. V tomto směru chtěl LinkedIn, aby se platforma díky Stories stala nástrojem pro komunikaci mezi mladšími diváky, což by podpořilo další rozšíření sítě LinkedIn. 

I v roce 2018 LinkedIn zmínil, že Stories plánuje rozšířit mezi všechny uživatele, což se ale nestalo. Jak budou Stories vypadat zatím nikdo neví, ale s největší pravděpodobností to bude podobné testu z roku 2018.

Bude to efektivní?

Na různých blozích můžeme již dnes vidět vlnu kritiky, že Stories úspěšná nebudou, ale pokud si vzpomenete, takto se Stories začínal i Instagram. Ze začátku byla většina uživatelů z Instagram Stories zmatená a teď jsou Instagram Stories jednou z hlavní funkcí, které uživatelé využívají. Počkejme si, jestli LinkedIn čeká stejný osud.

Zdroj: theverge.com, socialmediatoday.com, linkedin.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Vytváření Facebook reklam už i na Whatsappu

Novinka ze sociální sítě Whatsapp je tady. Týkat se bude vytváření Facebook reklam a to díky aplikaci WhatsApp Business. Dnes se dozvíte, jak takové reklamy budou fungovat.

Celý článek
Digitální knihy už nelze inzerovat v reklamách v Nákupech

Další horká novinka od Googlu je mezi námi. Tentokrát se týká digitálních knih a jejich zobrazování v reklamách v Nákupech.

Celý článek
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek

Všechny kategorie

Top