LinkedIn testuje formát Stories

Možná je to trochu překvapení, každopádně LinkedIn potvrdil, že pracuje na své vlastní verzi Stories, která bude brzy představena.

LinkedIn aktuálně testuje svá Stories pouze interně a není známo žádné datum, kdy by Stories mohli dorazit i k ostatním uživatelům.

Samozřejmě toto není poprvé, kdy LinkedIn testuje svá Stories. V roce 2018 LinkedIn začal testovat první Stories, ke kterým měli přístup pouze studenti univerzit.

LinkedIn Stories Webmium


Tento test byl pojmenován "Student Voices" a byl spuštěn pro všechny studenty univerzit v USA. Měl pomoci studentům hlavně interagovat s ostatními a sdílet své zkušenosti. V tomto směru chtěl LinkedIn, aby se platforma díky Stories stala nástrojem pro komunikaci mezi mladšími diváky, což by podpořilo další rozšíření sítě LinkedIn. 

I v roce 2018 LinkedIn zmínil, že Stories plánuje rozšířit mezi všechny uživatele, což se ale nestalo. Jak budou Stories vypadat zatím nikdo neví, ale s největší pravděpodobností to bude podobné testu z roku 2018.

Bude to efektivní?

Na různých blozích můžeme již dnes vidět vlnu kritiky, že Stories úspěšná nebudou, ale pokud si vzpomenete, takto se Stories začínal i Instagram. Ze začátku byla většina uživatelů z Instagram Stories zmatená a teď jsou Instagram Stories jednou z hlavní funkcí, které uživatelé využívají. Počkejme si, jestli LinkedIn čeká stejný osud.

Zdroj: theverge.com, socialmediatoday.com, linkedin.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek

Všechny kategorie

Top