Listopadové novinky z marketingu

Přechod klíčových slov na volnou shodu

Nově se budou zobrazovat doporučení pro použití volné shody klíčového slova. Při použití chytrých nabídek Google identifikuje Vaše klíčová slova a doporučí Vám volnou shodu. Tedy kombinace chytrých nabídek a volné shody by Vám mohla zajistit lepší výkon kampaní a to, že se reklama zobrazí i na blízké varianty daného klíčového slova a Vy tak nemusíte předvídat každý potenciální vyhledávací dotaz. V praxi to může vypadat tak, že vyhledávací dotaz „dámská čepice“ může odpovídat relevantním vyhledávacím dotazům jako zimní pokrývky hlavy nebo dámské doplňky. V této době se odehrává drtivá většina nákupů právě přes internet, tak proč to nezkusit.

Více informací zde: https://searchengineland.com/google-ads

Novinky Webmium

Umělá inteligence jménem GT3

Umělá inteligence se kolem nás objevuje stále častěji a stává se součástí našich životů. GT-3 je umělá inteligence, která je schopna vytvářet textové reklamy, texty na vstupní stránky, slogany a další. Vy poskytnete několik základních údajů jako je název firmy, klíčová slova, cílové publikum a popis a během několika vteřin dostanete varianty textové reklamy. Je to určitě užitečná pomoc, kterou si ale můžete upravit dle vlastních představ. Pro inspiraci je to vhodný nástroj a je dobré mít ho k dispozici.

Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/new-gpt-3

Novinky Webmium

Využití statistiky aukcí

Statistiky aukcí v Google Ads a v  Microsoft Advertising ukazují, jak si kampaně vedou v boji s konkurencí. Usnadňují nám porovnávání výkonu s konkurenty, kteří se zúčastňují stejných aukcí. Pravidelným sledováním můžeme také zjistit, že máme nového konkurenta, který zde doposud nebyl. V Google Ads lze nově statistiky používat v editoru přehledů na úrovní účtu a účtu správce. Můžeme zde sledovat podíl zobrazení, míru překrytí nebo podíl vítězných zobrazení a porovnávat v různém časovém období.

Podrobnější informace, jak používat tyto statistiky naleznete zde: https://searchengineland.com/using-auction

Nové funkce v chytrých nabídkách

Pro další zlepšení výkonu pro kampaně, které využívají chytré nabídky jsou zde nové funkce.  Třeba aktualizace simulátorů cílové CPA, cílové návratnosti a rozpočtu. Bude například možné vybrat časové období až 90 dnů do budoucnosti a lépe tak předvídat, jak by se mohl změnit výkon po zadání určité změny rozpočtu nebo cíle. Nové funkce zahrnují další vylepšené statistiky a ukazatele, které Vám pomohou lépe plnit stanovené cíle.

Více informací naleznete zde: https://support.google.com/google-ads/answer/10253778 

Novinky Webmium


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek
Novinky za březen

Velikonoční svátky jsou již za námi. Určitě jsme si je všichni užili. Někdo pekl beránka, někdo pletl pomlázku nebo barvil vajíčka. My jsme pro Vás ještě připravili várku novinek z marketingu.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za únor

Ani sociální sítě nezůstávají s novinkami pozadu. Proto Vám přinášíme náš další článek, kde máte všechny novinky pěkně pohromadě.

Celý článek

Všechny kategorie

Top