Listopadové novinky z marketingu

Přechod klíčových slov na volnou shodu

Nově se budou zobrazovat doporučení pro použití volné shody klíčového slova. Při použití chytrých nabídek Google identifikuje Vaše klíčová slova a doporučí Vám volnou shodu. Tedy kombinace chytrých nabídek a volné shody by Vám mohla zajistit lepší výkon kampaní a to, že se reklama zobrazí i na blízké varianty daného klíčového slova a Vy tak nemusíte předvídat každý potenciální vyhledávací dotaz. V praxi to může vypadat tak, že vyhledávací dotaz „dámská čepice“ může odpovídat relevantním vyhledávacím dotazům jako zimní pokrývky hlavy nebo dámské doplňky. V této době se odehrává drtivá většina nákupů právě přes internet, tak proč to nezkusit.

Více informací zde: https://searchengineland.com/google-ads

Novinky Webmium

Umělá inteligence jménem GT3

Umělá inteligence se kolem nás objevuje stále častěji a stává se součástí našich životů. GT-3 je umělá inteligence, která je schopna vytvářet textové reklamy, texty na vstupní stránky, slogany a další. Vy poskytnete několik základních údajů jako je název firmy, klíčová slova, cílové publikum a popis a během několika vteřin dostanete varianty textové reklamy. Je to určitě užitečná pomoc, kterou si ale můžete upravit dle vlastních představ. Pro inspiraci je to vhodný nástroj a je dobré mít ho k dispozici.

Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/new-gpt-3

Novinky Webmium

Využití statistiky aukcí

Statistiky aukcí v Google Ads a v  Microsoft Advertising ukazují, jak si kampaně vedou v boji s konkurencí. Usnadňují nám porovnávání výkonu s konkurenty, kteří se zúčastňují stejných aukcí. Pravidelným sledováním můžeme také zjistit, že máme nového konkurenta, který zde doposud nebyl. V Google Ads lze nově statistiky používat v editoru přehledů na úrovní účtu a účtu správce. Můžeme zde sledovat podíl zobrazení, míru překrytí nebo podíl vítězných zobrazení a porovnávat v různém časovém období.

Podrobnější informace, jak používat tyto statistiky naleznete zde: https://searchengineland.com/using-auction

Nové funkce v chytrých nabídkách

Pro další zlepšení výkonu pro kampaně, které využívají chytré nabídky jsou zde nové funkce.  Třeba aktualizace simulátorů cílové CPA, cílové návratnosti a rozpočtu. Bude například možné vybrat časové období až 90 dnů do budoucnosti a lépe tak předvídat, jak by se mohl změnit výkon po zadání určité změny rozpočtu nebo cíle. Nové funkce zahrnují další vylepšené statistiky a ukazatele, které Vám pomohou lépe plnit stanovené cíle.

Více informací naleznete zde: https://support.google.com/google-ads/answer/10253778 

Novinky Webmium


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Novinky z marketingu listopad 2021

Po novinkách ze sociálních sítí, Vám přinášíme listopadové novinky z marketingu. Pokud Vás zajímá, co je nového v online prostoru, čtěte dále.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc listopad 2021

Jak jste si už jistě zvykli, pravidelně Vám přinášíme novinky ze světa sociální sítí. Nejinak tomu bude i dnes. Pohodlně se usaďte a zjistěte, co je nového na sociálních sítích.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen 2021

Po novinkách z Google Ads k Vám spěcháme také s novinkami ze sociálních sítí. Přečtěte si co je nového a zůstaňte pořád v obraze.

Celý článek
Novinky z marketingu za měsíc říjen 2021

Podzimní novinky pěkně za tepla pro Vás máme nachystané. Stačí se pohodlně usadit v teple domova a začít číst.

Celý článek

Všechny kategorie

Top