Chybí Vám živé vysílání v marketingové strategii? To je chyba


Začínáme rok 2020, tak si pojďme říct, že ačkoliv se všichni těšíme na nové marketingové nástroje, měli bychom nejdříve využít všechny ty, které už máme k dispozici.

Jedním z nich je rozhodně živé vysílání neboli live stream.


Přestože mohlo být v roce 2015 živé vysílání určeno pro značky, které se předváděly tím, že každou novou technologii “mají v malíku”, v roce 2019 si vysloužilo své místo v téměř každé marketingové strategii. A právem.

Když v Anglii prší

Třeba v roce 2016 se živým přenosem bavilo více než 20 tisíc lidí, kteří sledovali lidi přeskakující louže v londýnském Newcastlu. Ano. Díry v chodníku naplněné dešťovou vodou.
Nejednalo se o žádné slavné osobnosti ani o superhrdiny zachraňující zvířátka před povodněmi. Bylo to pár lidí, kteří si hráli v kalužích uprostřed Anglie.

No jasně, mohli bychom tady zmínit těch 55 milionů lidí, kteří sledovali živé vysílání debaty amerických politiků na Facebooku.

Anebo bychom taky mohli poukázat na sportovní přenosy, které sledují miliardy lidí, ale stejně si pořád myslíme, že loužové video z Newcastlu je nejlepší příklad za všechny, protože je obyčejný, reálný, a měl 20 tisíc diváků.

Zákazníci se spojí se značkou na emoční úrovni

Lidé touží po komunitě a realitě, kterou poskytuje živé vysílání. Nejsou žádné skripty, nejsou žádné drahé efekty.

Videoobsah “live” mívá 10x více komentářů než běžná videa, a lidé je sledují 10 - 20x déle.


Nejrychleji rostoucí obsahové médium

V Convivě (nástroj, který analyzuje videoobsah na internetu) zjistili, že sledovanost live streamů vzrostla o 65%, což z něj činí nejrychleji rostoucí obsahové médium.
V roce 2019 to mimo jiné potvrdil i YouTube a Twich, které zaznamenaly obrovské nárůsty sledovanosti živých přenosů.

Je rok 2020 rokem přímého přenosu?

Ne. To byl rok 2016. Letošní rok je rokem, kdy se živé vysílání propsalo do marketingové příručky jako osvědčený a “must-have” nástroj.

Takže pojďme to sumarizovat

Živá videa udržují pozornost zákazníků déle, udržují je více zapojené, ovlivňují nákupní chování a pomáhají jim propojit se se značkou na hluboké emoční úrovni.
Proč je teda využívá jen 35% obchodníků?

Live stream je v letošním roce nutnost. Není to žádná super budoucí technologie, kterou můžete vesele ignorovat.
Na živém vysílání závisí vaše prodeje.
Facebook, YouTube i Instagram mají solidní funkce živého vysílání, Twitter se konečně probudil a zařadil živé vysílání letos.

Není to drahé ani časově náročné. Tak nezaspěte dobu a připravte živé vysílání, protože pokud to neuděláte vy, vaši konkurenti ano.

Zdroj: salesforce.com, impactbnd.com, techcrunch.com, twich.com, conviva.com

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Jak a proč nastavit DSA reklamy?

Mnozí z Vás vědí, že vedle klasické kampaně ve vyhledávání, která je spouštěna na základě klíčových slov, lze nastavit i dynamickou kampaň ve vyhledávání. A na tu se dnes společně podíváme.

Celý článek
Chytré vs. standardní kampaně v Google Nákupech

Pokud zakládáte kampaň v Nákupech v Google Ads, máte na výběr ze dvou variant. První variantou je standardní kampaň v Nákupech, druhou variantou je chytrá nákupní kampaň od Googlu. V čem se liší?

Celý článek
Proč se zaměřit na sílu reklam?

Síla reklam je zpětnou vazbou pro inzerenta při vytváření responzivních reklam. Udává jednak rozmanitost a také atraktivitu textu reklam. Dnes si ukážeme, kde se s tímto ukazatelem můžeme setkat a k čemu je nám prospěšný.

Celý článek
Nastavení nabídek v Google Ads

Nevíte, jaké jsou možnosti v nastavení automatických strategií v Google Ads? Připravili jsme pro Vás přehled všech nabídek, které jsou k dispozici. Společně si je projdeme a vysvětlíme.

Celý článek

Všechny kategorie

Top