Marketingová lekce od Disney

Pokud jste to ještě neslyšeli, Disney spustí novou streamingovou službu s názvem Disney +, která umožní fanouškům přístup k oblíbeným filmům Disney, Pixar, Marvel, Star Wars a National Geographic.

Disney všude

Společnost využila snad všechna média a platformy, aby o sobě dala vědět.
Od televizního pořadu „Dancing with the Stars“ po ten internetový, „The View“, s Whoopi Goldberg v čele.
Tento tah byl kombinován s mimořádně dobře načasovanou kampaní s přidanou hodnotou (= slevy a další výhody).

Srovnávat se s Disney?

Vím, co si říkáte: „Disney má giga rozpočet, není způsob, jak by se náš marketing mohl jen vzdáleně podobat tomu disneyovskému.“
No, přátelé, jsme tu, abychom změnili váš názor.

Strategie Disney

Disney využil svou skupinu televizních sítí, konkrétně ABC, aby neúnavně zapojil Disney +.
Disney se nevyjádřil k počtu followers, které v současné době má, ale podle článku New York Times, „analytici uvedli, že v polovině října oslovili 1.000 spotřebitelů a 86% z nich už o Disney + slyšelo.
Asi 44% uvedlo, že se pravděpodobně přihlásí k odběru. A to už může být slušný počet lidí.

Na výstavě Disney D23 společnost představila speciální akci pro účastníky: tři roky Disney + za exkluzivní cenu, pouhé 4$ (asi 92Kč) měsíčně.
Tímto budiž zahájena propagační kampaň speciálních slev.

Brooks Barnes, reportér New York Times, poznamenává: „Disney ještě k tomu nabízí každých pár týdnů další akce na předplatné, které komunikuje jako "neopakovatelné nabídky".
Tím, že měl Disney připravený a promyšlený podrobný plán v týdnech a měsících, byl schopen udržet zájem své komunity a radovat se ze silného bzukotu kolem celé akce.

This is not the end

Pokud si myslíte, že tam Disney skončil, jste na omylu. Strategie se tady ani náhodou nezastavila.
Každý týden po výstavě Disney D23 společnost inzeruje, že zákazníci Verizonu mohou například získat předplatné na celý jeden rok zdarma, držitelé karet Visa značky Disney pak mohou zakoupit dvou a tříleté předplatné s velkou slevou.

Rok zdarma. To byste se registrovali i vy, co říkáte?

Zdroj: The New York Times, adweek.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek

Všechny kategorie

Top