Marketingová lekce od Disney

Pokud jste to ještě neslyšeli, Disney spustí novou streamingovou službu s názvem Disney +, která umožní fanouškům přístup k oblíbeným filmům Disney, Pixar, Marvel, Star Wars a National Geographic.

Disney všude

Společnost využila snad všechna média a platformy, aby o sobě dala vědět.
Od televizního pořadu „Dancing with the Stars“ po ten internetový, „The View“, s Whoopi Goldberg v čele.
Tento tah byl kombinován s mimořádně dobře načasovanou kampaní s přidanou hodnotou (= slevy a další výhody).

Srovnávat se s Disney?

Vím, co si říkáte: „Disney má giga rozpočet, není způsob, jak by se náš marketing mohl jen vzdáleně podobat tomu disneyovskému.“
No, přátelé, jsme tu, abychom změnili váš názor.

Strategie Disney

Disney využil svou skupinu televizních sítí, konkrétně ABC, aby neúnavně zapojil Disney +.
Disney se nevyjádřil k počtu followers, které v současné době má, ale podle článku New York Times, „analytici uvedli, že v polovině října oslovili 1.000 spotřebitelů a 86% z nich už o Disney + slyšelo.
Asi 44% uvedlo, že se pravděpodobně přihlásí k odběru. A to už může být slušný počet lidí.

Na výstavě Disney D23 společnost představila speciální akci pro účastníky: tři roky Disney + za exkluzivní cenu, pouhé 4$ (asi 92Kč) měsíčně.
Tímto budiž zahájena propagační kampaň speciálních slev.

Brooks Barnes, reportér New York Times, poznamenává: „Disney ještě k tomu nabízí každých pár týdnů další akce na předplatné, které komunikuje jako "neopakovatelné nabídky".
Tím, že měl Disney připravený a promyšlený podrobný plán v týdnech a měsících, byl schopen udržet zájem své komunity a radovat se ze silného bzukotu kolem celé akce.

This is not the end

Pokud si myslíte, že tam Disney skončil, jste na omylu. Strategie se tady ani náhodou nezastavila.
Každý týden po výstavě Disney D23 společnost inzeruje, že zákazníci Verizonu mohou například získat předplatné na celý jeden rok zdarma, držitelé karet Visa značky Disney pak mohou zakoupit dvou a tříleté předplatné s velkou slevou.

Rok zdarma. To byste se registrovali i vy, co říkáte?

Zdroj: The New York Times, adweek.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top