Marketingová lekce od Disney

Pokud jste to ještě neslyšeli, Disney spustí novou streamingovou službu s názvem Disney +, která umožní fanouškům přístup k oblíbeným filmům Disney, Pixar, Marvel, Star Wars a National Geographic.

Disney všude

Společnost využila snad všechna média a platformy, aby o sobě dala vědět.
Od televizního pořadu „Dancing with the Stars“ po ten internetový, „The View“, s Whoopi Goldberg v čele.
Tento tah byl kombinován s mimořádně dobře načasovanou kampaní s přidanou hodnotou (= slevy a další výhody).

Srovnávat se s Disney?

Vím, co si říkáte: „Disney má giga rozpočet, není způsob, jak by se náš marketing mohl jen vzdáleně podobat tomu disneyovskému.“
No, přátelé, jsme tu, abychom změnili váš názor.

Strategie Disney

Disney využil svou skupinu televizních sítí, konkrétně ABC, aby neúnavně zapojil Disney +.
Disney se nevyjádřil k počtu followers, které v současné době má, ale podle článku New York Times, „analytici uvedli, že v polovině října oslovili 1.000 spotřebitelů a 86% z nich už o Disney + slyšelo.
Asi 44% uvedlo, že se pravděpodobně přihlásí k odběru. A to už může být slušný počet lidí.

Na výstavě Disney D23 společnost představila speciální akci pro účastníky: tři roky Disney + za exkluzivní cenu, pouhé 4$ (asi 92Kč) měsíčně.
Tímto budiž zahájena propagační kampaň speciálních slev.

Brooks Barnes, reportér New York Times, poznamenává: „Disney ještě k tomu nabízí každých pár týdnů další akce na předplatné, které komunikuje jako "neopakovatelné nabídky".
Tím, že měl Disney připravený a promyšlený podrobný plán v týdnech a měsících, byl schopen udržet zájem své komunity a radovat se ze silného bzukotu kolem celé akce.

This is not the end

Pokud si myslíte, že tam Disney skončil, jste na omylu. Strategie se tady ani náhodou nezastavila.
Každý týden po výstavě Disney D23 společnost inzeruje, že zákazníci Verizonu mohou například získat předplatné na celý jeden rok zdarma, držitelé karet Visa značky Disney pak mohou zakoupit dvou a tříleté předplatné s velkou slevou.

Rok zdarma. To byste se registrovali i vy, co říkáte?

Zdroj: The New York Times, adweek.com

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Převálcuje Google Bard konkurenci?

Od vydání ChatGPT uteklo hodně vody a Google konečně přispěchal se svou variací na tento oblíbený chat, založený na AI. Sice později než Microsoft se svým Bing AI, ale přece. Co vlastně Bard je, co dokáže a jak si stojí v porovnání s konkurencí? To se dozvíte v článku.

Celý článek
Google bude muset přerušit podnikání s digitální reklamou dle nařízení Evropské komise

Evropská komise nařídila společnosti Google přerušení svého lukrativního byznysu v segmentu digitální reklamy. Proč se to děje a jaké má Google možnosti?

Celý článek
Novinky z marketingu a SEO pro srpen 2022

Přehled novinek pro srpen. Co se událo v marketingovém rybníčku? Pár informací ze světa vyhledávání, tedy v SEO samozřejmě nesmí chybět. Podívejte se společně s námi a objevte nové nápady či inspirace v úspěchu, ale i neúspěchu druhých.

Celý článek
Instagram testuje novou funkci pro rychlé sdílení poznámek s přáteli

Instagram experimentuje s další novou funkcí, která by uživatelům umožnila zveřejňovat mizející obsah.

Celý článek

Všechny kategorie

Top