Marketingová lekce od Disney

Pokud jste to ještě neslyšeli, Disney spustí novou streamingovou službu s názvem Disney +, která umožní fanouškům přístup k oblíbeným filmům Disney, Pixar, Marvel, Star Wars a National Geographic.

Disney všude

Společnost využila snad všechna média a platformy, aby o sobě dala vědět.
Od televizního pořadu „Dancing with the Stars“ po ten internetový, „The View“, s Whoopi Goldberg v čele.
Tento tah byl kombinován s mimořádně dobře načasovanou kampaní s přidanou hodnotou (= slevy a další výhody).

Srovnávat se s Disney?

Vím, co si říkáte: „Disney má giga rozpočet, není způsob, jak by se náš marketing mohl jen vzdáleně podobat tomu disneyovskému.“
No, přátelé, jsme tu, abychom změnili váš názor.

Strategie Disney

Disney využil svou skupinu televizních sítí, konkrétně ABC, aby neúnavně zapojil Disney +.
Disney se nevyjádřil k počtu followers, které v současné době má, ale podle článku New York Times, „analytici uvedli, že v polovině října oslovili 1.000 spotřebitelů a 86% z nich už o Disney + slyšelo.
Asi 44% uvedlo, že se pravděpodobně přihlásí k odběru. A to už může být slušný počet lidí.

Na výstavě Disney D23 společnost představila speciální akci pro účastníky: tři roky Disney + za exkluzivní cenu, pouhé 4$ (asi 92Kč) měsíčně.
Tímto budiž zahájena propagační kampaň speciálních slev.

Brooks Barnes, reportér New York Times, poznamenává: „Disney ještě k tomu nabízí každých pár týdnů další akce na předplatné, které komunikuje jako "neopakovatelné nabídky".
Tím, že měl Disney připravený a promyšlený podrobný plán v týdnech a měsících, byl schopen udržet zájem své komunity a radovat se ze silného bzukotu kolem celé akce.

This is not the end

Pokud si myslíte, že tam Disney skončil, jste na omylu. Strategie se tady ani náhodou nezastavila.
Každý týden po výstavě Disney D23 společnost inzeruje, že zákazníci Verizonu mohou například získat předplatné na celý jeden rok zdarma, držitelé karet Visa značky Disney pak mohou zakoupit dvou a tříleté předplatné s velkou slevou.

Rok zdarma. To byste se registrovali i vy, co říkáte?

Zdroj: The New York Times, adweek.com

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Novinky ze sociálních sítí za měsíc červen

A jsme tu opět s novinkami. Tento týden patří novinkám ze sociálních sítí. Facebook a Instagram nám stále přinášejí nová vylepšení. Proto Vám je každý měsíc přinášíme pěkně přehledně.

Celý článek
Marketingové novinky červen

Letošní první letní novinky z marketingu jsou tu. Měsíc utekl jako voda a čekají nás prázdniny plné dobrodružství. Tak ještě, než odjedete na dovolenou, přečtěte si, co je nového ve světě online marketingu.

Celý článek
Internetové vyhledávače Google vs. Seznam 2021

S dalším rokem tu máme opět srovnání dvou internetových vyhledávačů v České republice. Uvidíte sami, zda se za ten rok něco změnilo nebo jestli zůstává vše při starém. Přejeme Vám příjemné čtení.

Celý článek
Seznam chystá nejkomplexnější reklamní systém v Česku

Seznam chystá velkou novinku v podobě nového reklamního systému, který by pro Vás znamenal dost velkou úsporu času. Vše by se mělo zvládnout pouze na pár kliknutí a ušetřit velkou část administrativy.

Celý článek

Všechny kategorie

Top