Marketingový rok 2019 ve statistikách

Rok 2019 je u konce, a tak se podíváme na to, co jsme se v něm dozvěděli o marketingu, SEO, či o sociálních sítích.

  • 57% B2B společností uvedlo, že SEO generuje více návštěvnosti, než jakýkoliv jiný marketingový druh propagace
  • 81% lidí si před větším nebo dražším nákupem online udělá nějaký typ průzkumu (pokud si se SEO nevíte rady, poradí Vám naši profíci)
  • 72% online marketingových společností popisuje obsahový marketing jako nejefektivnejší druh SEO taktiky
  • 75% lidí nikdy nepřejde na druhou stránku při vyhledávání (pokud víte o tom, že jste na druhé či další stránce ve vyhledávání, ozvěte se nám a rozhodně Vám pomůžeme)
  • Šance na zavření Vaší stránky se zvyšuje o 50%, jestliže se Vaše stránka načítá více, jak 2 sekundy (i tento problém rádi vyřešíme)
  • 88% zákazníků věří online recenzím stejně, jako osobnímu doporučení
  • Od roku 2015 se vyhledává na mobilu více, než na stolních počítačích
  • 43% lidí chce od značek vidět více video obsahu
  • 85% videí ve službě Facebook je sledováno bez zvuku
  • 82% spotřebitelů zavře prohlížeč nebo opustí webovou stránku z důvodu automatického přehrání video reklamy
  • V průměru tráví lidé na stránkách s videem o 2,6x více času než na webech bez videa
  • 52% podnikatelů tvrdí, že video je druh obsahu s nejlepší návratností investic
  • 59% vedoucích pracovníků říká, že radši budou sledovat video, než číst text
  • 55% lidí věnuje zvýšenou pozornost při sledování videa – více než všem ostatním typům obsahu

  • Než začnou návštěvníci stránek číst text, bude 60% z nich sledovat video, pokud je k dispozici (pokud ještě video nemáte, vytvoříme video přímo pro Váš produkt či službu)
  • 15% diváků se domnívá, že video reklama by neměla trvat déle než 15 sekund
  • 54 % uživatelů internetu využívá sociální sítě k vyhledání produků
  • Popularita Facebooku u teenagerů rapidně klesá. V roce 2015 platformu využívalo 71 % dotázaných, v roce 2019 šlo jen o 51 %
  • V ČR má Facebook 91 % uživatelů starších 16 let (těch, co uvedli vyšší věk než 16 let)
  • V ČR je Facebook nejvyužívanější  lidmi ve věku 35 až 44 let a nejméně využívaný lidmi ve věku 16 až 24
  • 59 % uživatelů Instagramu je mladší 30 let

www.webmium.cz


Zdroje:
https://www.brightlocal.com/
https://www.go-globe.hk/local-seo/
https://www.thinkwithgoogle.com

www.sproutsocial.com
www.seo-later.cz
www.focus-age.cz
https://blog.hubspot.com/marketing/video-marketing-statistics

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek
Výpadek reklam na Facebooku? Ads Status Page

Máte kampaně na Facebooku a trápí Vás občasné výpadky sociálních sítí? Nevěste hlavu, Facebook spustil stránku, kde neustále informuje o poruchách, které se týkají jeho služeb.

Celý článek
Co se dělo v červenci na sociálních sítích

Další měsíc je za námi a samozřejmě nebyla nouze o spoustu zajímavých novinek ve světě sociálních sítí. A my Vám teď přinášíme přehled těch nejzajímavější z nich.

Celý článek
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek

Všechny kategorie

Top