Marketingový rok 2019 ve statistikách

Rok 2019 je u konce, a tak se podíváme na to, co jsme se v něm dozvěděli o marketingu, SEO, či o sociálních sítích.

  • 57% B2B společností uvedlo, že SEO generuje více návštěvnosti, než jakýkoliv jiný marketingový druh propagace
  • 81% lidí si před větším nebo dražším nákupem online udělá nějaký typ průzkumu (pokud si se SEO nevíte rady, poradí Vám naši profíci)
  • 72% online marketingových společností popisuje obsahový marketing jako nejefektivnejší druh SEO taktiky
  • 75% lidí nikdy nepřejde na druhou stránku při vyhledávání (pokud víte o tom, že jste na druhé či další stránce ve vyhledávání, ozvěte se nám a rozhodně Vám pomůžeme)
  • Šance na zavření Vaší stránky se zvyšuje o 50%, jestliže se Vaše stránka načítá více, jak 2 sekundy (i tento problém rádi vyřešíme)
  • 88% zákazníků věří online recenzím stejně, jako osobnímu doporučení
  • Od roku 2015 se vyhledává na mobilu více, než na stolních počítačích
  • 43% lidí chce od značek vidět více video obsahu
  • 85% videí ve službě Facebook je sledováno bez zvuku
  • 82% spotřebitelů zavře prohlížeč nebo opustí webovou stránku z důvodu automatického přehrání video reklamy
  • V průměru tráví lidé na stránkách s videem o 2,6x více času než na webech bez videa
  • 52% podnikatelů tvrdí, že video je druh obsahu s nejlepší návratností investic
  • 59% vedoucích pracovníků říká, že radši budou sledovat video, než číst text
  • 55% lidí věnuje zvýšenou pozornost při sledování videa – více než všem ostatním typům obsahu

  • Než začnou návštěvníci stránek číst text, bude 60% z nich sledovat video, pokud je k dispozici (pokud ještě video nemáte, vytvoříme video přímo pro Váš produkt či službu)
  • 15% diváků se domnívá, že video reklama by neměla trvat déle než 15 sekund
  • 54 % uživatelů internetu využívá sociální sítě k vyhledání produků
  • Popularita Facebooku u teenagerů rapidně klesá. V roce 2015 platformu využívalo 71 % dotázaných, v roce 2019 šlo jen o 51 %
  • V ČR má Facebook 91 % uživatelů starších 16 let (těch, co uvedli vyšší věk než 16 let)
  • V ČR je Facebook nejvyužívanější  lidmi ve věku 35 až 44 let a nejméně využívaný lidmi ve věku 16 až 24
  • 59 % uživatelů Instagramu je mladší 30 let

www.webmium.cz


Zdroje:
https://www.brightlocal.com/
https://www.go-globe.hk/local-seo/
https://www.thinkwithgoogle.com

www.sproutsocial.com
www.seo-later.cz
www.focus-age.cz
https://blog.hubspot.com/marketing/video-marketing-statistics

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top