Marketingový rok 2019 ve statistikách

Rok 2019 je u konce, a tak se podíváme na to, co jsme se v něm dozvěděli o marketingu, SEO, či o sociálních sítích.

  • 57% B2B společností uvedlo, že SEO generuje více návštěvnosti, než jakýkoliv jiný marketingový druh propagace
  • 81% lidí si před větším nebo dražším nákupem online udělá nějaký typ průzkumu (pokud si se SEO nevíte rady, poradí Vám naši profíci)
  • 72% online marketingových společností popisuje obsahový marketing jako nejefektivnejší druh SEO taktiky
  • 75% lidí nikdy nepřejde na druhou stránku při vyhledávání (pokud víte o tom, že jste na druhé či další stránce ve vyhledávání, ozvěte se nám a rozhodně Vám pomůžeme)
  • Šance na zavření Vaší stránky se zvyšuje o 50%, jestliže se Vaše stránka načítá více, jak 2 sekundy (i tento problém rádi vyřešíme)
  • 88% zákazníků věří online recenzím stejně, jako osobnímu doporučení
  • Od roku 2015 se vyhledává na mobilu více, než na stolních počítačích
  • 43% lidí chce od značek vidět více video obsahu
  • 85% videí ve službě Facebook je sledováno bez zvuku
  • 82% spotřebitelů zavře prohlížeč nebo opustí webovou stránku z důvodu automatického přehrání video reklamy
  • V průměru tráví lidé na stránkách s videem o 2,6x více času než na webech bez videa
  • 52% podnikatelů tvrdí, že video je druh obsahu s nejlepší návratností investic
  • 59% vedoucích pracovníků říká, že radši budou sledovat video, než číst text
  • 55% lidí věnuje zvýšenou pozornost při sledování videa – více než všem ostatním typům obsahu

  • Než začnou návštěvníci stránek číst text, bude 60% z nich sledovat video, pokud je k dispozici (pokud ještě video nemáte, vytvoříme video přímo pro Váš produkt či službu)
  • 15% diváků se domnívá, že video reklama by neměla trvat déle než 15 sekund
  • 54 % uživatelů internetu využívá sociální sítě k vyhledání produků
  • Popularita Facebooku u teenagerů rapidně klesá. V roce 2015 platformu využívalo 71 % dotázaných, v roce 2019 šlo jen o 51 %
  • V ČR má Facebook 91 % uživatelů starších 16 let (těch, co uvedli vyšší věk než 16 let)
  • V ČR je Facebook nejvyužívanější  lidmi ve věku 35 až 44 let a nejméně využívaný lidmi ve věku 16 až 24
  • 59 % uživatelů Instagramu je mladší 30 let

www.webmium.cz


Zdroje:
https://www.brightlocal.com/
https://www.go-globe.hk/local-seo/
https://www.thinkwithgoogle.com

www.sproutsocial.com
www.seo-later.cz
www.focus-age.cz
https://blog.hubspot.com/marketing/video-marketing-statistics

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun

Hlavní důvod růst mediálního trhu je digitální reklama, do které investuje čím dál více firem.

Celý článek

Všechny kategorie

Top