Merchant center bude vyžadovat atribut popisu-description

Stejně jako ostatní, tak i v Merchant Center se snaží neustále vylepšovat své služby a uspokojit své uživatele. Pro lepší a rychlejší přehled pro všechny, kteří vyhledávají na internetu. Dnešní novinka se týká atributu “description” neboli popisu. Tento atribut bude v Merchant Center povinný, a to od 1. 9. 2020 pro všechny produkty.

Jen v rychlosti – k čemu slouží služba Merchant Center

Služba Merchant Center slouží k nahrávání dat o veškerých produktech, které prodáváte na e-shopu. Všechna data se prověří a odešlou do Google Ads, kde se promítnou do Vaších reklam.                

                                   

Merchant Center Webimum

Atribut popisu

V popisu se nacházejí důležité a konkrétní vlastnosti produktu, které pomohou uživateli hned na první pohled získat potřebné informace. Jako například materiál a velikost u oděvů. Dále to mohou být speciální funkce, technické parametry, tvar a spousta dalších. Atribut popisu může mít až 5000 znaků, přičemž je nejlepší, když ty nejdůležitější informace jsou obsaženy v prvních 160 – 500 znacích.

Produkty, které tento popis mít nebudou, se sice nadále mohou zobrazovat, ale jejich výkonnost může být oslabena. Protože produkty, které budou obsahovat atribut popisu, budou mít přednost před těmi, které ho mít nebudou. A kdo by nechtěl být o krok napřed a zajistit si co největší prodej svých produktů? Potencionálním zájemcům to usnadní a urychlí jejich výběr bez nutnosti rozklikávat desítky webových stránek, kde by tyto základní informace museli hledat. A to může být něco, co Vaše zákazníky může klidně od nákupu odradit.

Atribut popisu Merchant Center Webmium

Takže pokud chcete, aby se Vaše reklamy zobrazovaly tak, jak mají a nepokulhávaly někde vzadu, nastavte si potřebné změny u všech produktů. Možná Vás to bude stát trochu času a úsilí, ale určitě se Vám to vyplatí. Stačí v Merchant Center jít na Diagnostiku účtu, kde si vše zkontrolujete a případně doplníte.

Potřebujete s nastavením atributu popisu poradit,  neco se na cokoliv zeptat? Stačí nám napsat Váš požadavek na e-mail info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vaším otázkám budeme co nejdříve věnovat.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Jak (ne)definovat klíčová slova

Mnozí z Vás jistě vědí, že vyhledávací kampaň je postavena na klíčových slovech, která určují, na jaké dotazy se budou Vaše reklamy zobrazovat. Vyhledávací kampaň s pomocí klíčových slov Vám pomůže rychle a efektivně propagovat Vaše výrobky či služby.

Celý článek
Jak a proč nastavit kampaň ve vyhledávací síti?

Ti, kdo spravují kampaně v Google Ads vědí, že jedním z typů kampaně, kterou můžete v tomto inzertním systému vytvořit, je kampaň ve vyhledávací síti, která funguje mimo jiné na principu klíčových slov a textových inzerátů.

Celý článek
Konec rozšířených textových reklam ve vyhledávání

Mnozí z Vás už jistě zaznamenali “novinku”, kterou Google chystá k 30. červnu roku 2022. Od tohoto data budou responzivní reklamy ve vyhledávání jediným typem reklam ve vyhledávání, které bude možné vytvářet a upravovat.

Celý článek
Jak a proč nastavit DSA reklamy?

Mnozí z Vás vědí, že vedle klasické kampaně ve vyhledávání, která je spouštěna na základě klíčových slov, lze nastavit i dynamickou kampaň ve vyhledávání. A na tu se dnes společně podíváme.

Celý článek

Všechny kategorie

Top