Merchant center bude vyžadovat atribut popisu-description

Stejně jako ostatní, tak i v Merchant Center se snaží neustále vylepšovat své služby a uspokojit své uživatele. Pro lepší a rychlejší přehled pro všechny, kteří vyhledávají na internetu. Dnešní novinka se týká atributu “description” neboli popisu. Tento atribut bude v Merchant Center povinný, a to od 1. 9. 2020 pro všechny produkty.

Jen v rychlosti – k čemu slouží služba Merchant Center

Služba Merchant Center slouží k nahrávání dat o veškerých produktech, které prodáváte na e-shopu. Všechna data se prověří a odešlou do Google Ads, kde se promítnou do Vaších reklam.                

                                   

Merchant Center Webimum

Atribut popisu

V popisu se nacházejí důležité a konkrétní vlastnosti produktu, které pomohou uživateli hned na první pohled získat potřebné informace. Jako například materiál a velikost u oděvů. Dále to mohou být speciální funkce, technické parametry, tvar a spousta dalších. Atribut popisu může mít až 5000 znaků, přičemž je nejlepší, když ty nejdůležitější informace jsou obsaženy v prvních 160 – 500 znacích.

Produkty, které tento popis mít nebudou, se sice nadále mohou zobrazovat, ale jejich výkonnost může být oslabena. Protože produkty, které budou obsahovat atribut popisu, budou mít přednost před těmi, které ho mít nebudou. A kdo by nechtěl být o krok napřed a zajistit si co největší prodej svých produktů? Potencionálním zájemcům to usnadní a urychlí jejich výběr bez nutnosti rozklikávat desítky webových stránek, kde by tyto základní informace museli hledat. A to může být něco, co Vaše zákazníky může klidně od nákupu odradit.

Atribut popisu Merchant Center Webmium

Takže pokud chcete, aby se Vaše reklamy zobrazovaly tak, jak mají a nepokulhávaly někde vzadu, nastavte si potřebné změny u všech produktů. Možná Vás to bude stát trochu času a úsilí, ale určitě se Vám to vyplatí. Stačí v Merchant Center jít na Diagnostiku účtu, kde si vše zkontrolujete a případně doplníte.

Potřebujete s nastavením atributu popisu poradit,  neco se na cokoliv zeptat? Stačí nám napsat Váš požadavek na e-mail info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vaším otázkám budeme co nejdříve věnovat.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Únorové novinky z marketingu

I když únor je nejkratším měsícem v roce, novinek nám přinesl téměř hodně. Tak hurá do čtení, ať jste zase v obraze. Stejně jako každý měsíc s námi.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Chcete znát tipy od Facebooku, jak si udržet loajalitu svých zákazníků? Jak si získat zpět jejich věrnost a zvýšit chuť k nakupování právě u Vás? Přečtěte si náš nový článek a získejte si své zákazníky zpět. Facebook radí jak na to.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top