Merchant center bude vyžadovat atribut popisu-description

Stejně jako ostatní, tak i v Merchant Center se snaží neustále vylepšovat své služby a uspokojit své uživatele. Pro lepší a rychlejší přehled pro všechny, kteří vyhledávají na internetu. Dnešní novinka se týká atributu “description” neboli popisu. Tento atribut bude v Merchant Center povinný, a to od 1. 9. 2020 pro všechny produkty.

Jen v rychlosti – k čemu slouží služba Merchant Center

Služba Merchant Center slouží k nahrávání dat o veškerých produktech, které prodáváte na e-shopu. Všechna data se prověří a odešlou do Google Ads, kde se promítnou do Vaších reklam.                

                                   

Merchant Center Webimum

Atribut popisu

V popisu se nacházejí důležité a konkrétní vlastnosti produktu, které pomohou uživateli hned na první pohled získat potřebné informace. Jako například materiál a velikost u oděvů. Dále to mohou být speciální funkce, technické parametry, tvar a spousta dalších. Atribut popisu může mít až 5000 znaků, přičemž je nejlepší, když ty nejdůležitější informace jsou obsaženy v prvních 160 – 500 znacích.

Produkty, které tento popis mít nebudou, se sice nadále mohou zobrazovat, ale jejich výkonnost může být oslabena. Protože produkty, které budou obsahovat atribut popisu, budou mít přednost před těmi, které ho mít nebudou. A kdo by nechtěl být o krok napřed a zajistit si co největší prodej svých produktů? Potencionálním zájemcům to usnadní a urychlí jejich výběr bez nutnosti rozklikávat desítky webových stránek, kde by tyto základní informace museli hledat. A to může být něco, co Vaše zákazníky může klidně od nákupu odradit.

Atribut popisu Merchant Center Webmium

Takže pokud chcete, aby se Vaše reklamy zobrazovaly tak, jak mají a nepokulhávaly někde vzadu, nastavte si potřebné změny u všech produktů. Možná Vás to bude stát trochu času a úsilí, ale určitě se Vám to vyplatí. Stačí v Merchant Center jít na Diagnostiku účtu, kde si vše zkontrolujete a případně doplníte.

Potřebujete s nastavením atributu popisu poradit,  neco se na cokoliv zeptat? Stačí nám napsat Váš požadavek na e-mail info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vaším otázkám budeme co nejdříve věnovat.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Chytrá strategie CPA

Chytrá strategie CPA neboli cost per action. To znamená cena za akvizici, kterou může být konverze. CPA je jedna z marketingových automatizovaných strategií. Kdy je vhodné ji použít a kdy naopak ne a jaké má výhody nebo nevýhody si přečtete zrovna teď.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Google zavádí novinku v Nákupech, kde nově u produktů začíná zobrazovat “Materiál”. Více o novince v dnešním článku.

Celý článek
Merchant center bude vyžadovat atribut popisu-description

Google Merchant Center si pro nás připravil novinku, která by měla do budoucna usnadnit uživatelům získávání informací o prodávaných produktech, aby byly z reklamy patrné na první pohled. Více o chystané novince v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top