Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Připravili jsme si pro Vás mini-případovou studii, ve které Vám ukážeme, jak jsme klientovi v oblasti zdravotnictví navýšili nejen návštěvnost stránek o 324,64%, ale také jsme mu zajistili, aby jeho diář díky novým klientům praskal ve švech.

Klient:

Oblast zdravotnictví/chirurgie

V oboru působí více než 20 let


Požadavek klienta:

Zvýšit návštěvnost stránek již zadaných klíčových slov

Zvýšit konverzní návštěvnost


V roce 2015, když jsme s klientem začali spolupracovat, činila organická návštěvnost 135 uživatelů za měsíc.
Museli jsme lokalizovat nedostatky webových stránek, doplnit obsah a pozměnit strukturu.

Vytvořili jsme také analýzu klíčových slov, provedli jsme průzkum, indentifikovali fráze s nižší konkurencí a vyšším objemem vyhledávání.
Klient sídlí v Praze, a tak jsme se soustředili na lokační fráze.

Pro tohoto klienta jsme od roku 2015 do 2019 přivedli čistě organicky 68.389 nových návštěvníků stránek.

Budeme rádi, když se nám ozvete, a vytáhneme i Vaše podnikání nahoru! A to nejen ve výsledcích vyhledávání.




Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun

Hlavní důvod růst mediálního trhu je digitální reklama, do které investuje čím dál více firem.

Celý článek
Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Podívejte se s námi na naši malou případovou studii, kdy jsme chirurgovi přinesli tolik pacientů, že nestíhal objednávat.

Celý článek

Všechny kategorie

Top