Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Připravili jsme si pro Vás mini-případovou studii, ve které Vám ukážeme, jak jsme klientovi v oblasti zdravotnictví navýšili nejen návštěvnost stránek o 324,64%, ale také jsme mu zajistili, aby jeho diář díky novým klientům praskal ve švech.

Klient:

Oblast zdravotnictví/chirurgie

V oboru působí více než 20 let


Požadavek klienta:

Zvýšit návštěvnost stránek již zadaných klíčových slov

Zvýšit konverzní návštěvnost


V roce 2015, když jsme s klientem začali spolupracovat, činila organická návštěvnost 135 uživatelů za měsíc.
Museli jsme lokalizovat nedostatky webových stránek, doplnit obsah a pozměnit strukturu.

Vytvořili jsme také analýzu klíčových slov, provedli jsme průzkum, indentifikovali fráze s nižší konkurencí a vyšším objemem vyhledávání.
Klient sídlí v Praze, a tak jsme se soustředili na lokační fráze.

Pro tohoto klienta jsme od roku 2015 do 2019 přivedli čistě organicky 68.389 nových návštěvníků stránek.

Budeme rádi, když se nám ozvete, a vytáhneme i Vaše podnikání nahoru! A to nejen ve výsledcích vyhledávání.




Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top