Nové 3 tipy pro UGC obsah na Instagramu

Pro ty, kteří nevědí, si nejprve řekneme, co je to UGC obsah – User Generated Content, je to obsah generovaný uživateli. V praxi to vypadá tak, že to jsou právě uživatelé, tedy Vaši fanoušci, kteří vytvořili obsah propagující Vaši značku.  V podstatě levná a velice účinná reklama. Jednat se může o obrázky, texty a samozřejmě také videa, kterými se propaguje vaše zboží nebo služba. Takovýto obsah je velice vlivným a používaným nástrojem. Motivovat své fanoušky k vytvoření takového obsahu, můžete například soutěží o ceny nebo o slevy.

Nyní Instagram přinesl 3 nové tipy, jak lze tuto formu obsahu využít. Všechna nová doporučení jsou využita a ověřena v praxi.

  1. Vymyslete si nový hashtag

Hashtag – taková forma klíčového slova na sociálních sítích. Vymyslete si takový, který nemá nikdo jiný. Instagram doporučuje vymyslet si svůj zbrusu nový, originální a jedinečný hashtag, který budete mít jen Vy. Začali ho používat a přiměli k tomu i své sledující fanoušky. Protože originalita je v dnešní době to, co lidi zaujme nejvíce.

  1. Vytvářejte obsah přímo pro své publikum

Podobně jako hashtag i Vaše příspěvky by měly být originální a zajímavé. Tvořte takové příspěvky, které bude Vaše publikum milovat a které bude chtít sdílet ve svých Stories.

  1. Ukažte příspěvky svých fanoušků

Vytvářet působivé příspěvky je jistě důležité. Ukazovat obsah svých fanoušků a sledujících ve svém feedu a Stories je také důležité. Ukážete jim tak, že jsou pro Vás důležití a podpoříte jejich zapojení a aktivitu. Jsou to právě oni, kdo Vám pomáhá dotvářet Vaši image na Instagramu.

UGC obsah je ale pouhým i když důležitým doplňkem na Vašem profilu. Nesmíte zapomínat na to, že ten hlavní obsah tvoříte právě Vy. Tak hurá na další příspěvek.

Inzerujete také na sociálních sítích a potřebujete radu nebo pomoc s nastavením kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek
Jaké marketingové kanály lze využít?

V dnešním online světe se Vám nabízí velké množství kanálů, díky kterým lze propagovat Vaše služby, produkty a obsah. Šíře využitelných kanálů roste s tím, jak velký projekt řídíte. Čím větší produkt či služba, tím více možností jste již pravděpodobně využili nebo se chystáte využít.

Celý článek
10 tipů na texty, které prodávají

Chcete znát tipy, díky kterým budou Vaše texty na webových stránkách lákavé? Přečtěte si naše doporučení a zjistěte, jak psát texty, které nenudí ale naopak Vás nutí číst dál a dál.

Celý článek

Všechny kategorie

Top