Nové 3 tipy pro UGC obsah na Instagramu

Pro ty, kteří nevědí, si nejprve řekneme, co je to UGC obsah – User Generated Content, je to obsah generovaný uživateli. V praxi to vypadá tak, že to jsou právě uživatelé, tedy Vaši fanoušci, kteří vytvořili obsah propagující Vaši značku.  V podstatě levná a velice účinná reklama. Jednat se může o obrázky, texty a samozřejmě také videa, kterými se propaguje vaše zboží nebo služba. Takovýto obsah je velice vlivným a používaným nástrojem. Motivovat své fanoušky k vytvoření takového obsahu, můžete například soutěží o ceny nebo o slevy.

Nyní Instagram přinesl 3 nové tipy, jak lze tuto formu obsahu využít. Všechna nová doporučení jsou využita a ověřena v praxi.

  1. Vymyslete si nový hashtag

Hashtag – taková forma klíčového slova na sociálních sítích. Vymyslete si takový, který nemá nikdo jiný. Instagram doporučuje vymyslet si svůj zbrusu nový, originální a jedinečný hashtag, který budete mít jen Vy. Začali ho používat a přiměli k tomu i své sledující fanoušky. Protože originalita je v dnešní době to, co lidi zaujme nejvíce.

  1. Vytvářejte obsah přímo pro své publikum

Podobně jako hashtag i Vaše příspěvky by měly být originální a zajímavé. Tvořte takové příspěvky, které bude Vaše publikum milovat a které bude chtít sdílet ve svých Stories.

  1. Ukažte příspěvky svých fanoušků

Vytvářet působivé příspěvky je jistě důležité. Ukazovat obsah svých fanoušků a sledujících ve svém feedu a Stories je také důležité. Ukážete jim tak, že jsou pro Vás důležití a podpoříte jejich zapojení a aktivitu. Jsou to právě oni, kdo Vám pomáhá dotvářet Vaši image na Instagramu.

UGC obsah je ale pouhým i když důležitým doplňkem na Vašem profilu. Nesmíte zapomínat na to, že ten hlavní obsah tvoříte právě Vy. Tak hurá na další příspěvek.

Inzerujete také na sociálních sítích a potřebujete radu nebo pomoc s nastavením kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Branding
Nové 3 tipy pro UGC obsah na Instagramu

Už jste někdy slyšeli zkratku UGC? Kdo se s oblibou pohybuje v sociálních sítích, určitě znát bude. Kdo ne, tak se veškeré informace dozví v dnešním článku, protože tu jsou nové tipy pro UGC obsah na Instagramu.

Celý článek
Brandové kampaně nebo kampaně s okamžitou odezvou?

Víte, na jaké kampaně se zaměřit v dnešním marketingovém světě? Budou to kampaně s okamžitou odezvou nebo kampaně na budování značky? Kterou si vybrat? Obě mají své plusy i mínusy, my se na ně podíváme spolu.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top