Nové 3 tipy pro UGC obsah na Instagramu

Pro ty, kteří nevědí, si nejprve řekneme, co je to UGC obsah – User Generated Content, je to obsah generovaný uživateli. V praxi to vypadá tak, že to jsou právě uživatelé, tedy Vaši fanoušci, kteří vytvořili obsah propagující Vaši značku.  V podstatě levná a velice účinná reklama. Jednat se může o obrázky, texty a samozřejmě také videa, kterými se propaguje vaše zboží nebo služba. Takovýto obsah je velice vlivným a používaným nástrojem. Motivovat své fanoušky k vytvoření takového obsahu, můžete například soutěží o ceny nebo o slevy.

Nyní Instagram přinesl 3 nové tipy, jak lze tuto formu obsahu využít. Všechna nová doporučení jsou využita a ověřena v praxi.

  1. Vymyslete si nový hashtag

Hashtag – taková forma klíčového slova na sociálních sítích. Vymyslete si takový, který nemá nikdo jiný. Instagram doporučuje vymyslet si svůj zbrusu nový, originální a jedinečný hashtag, který budete mít jen Vy. Začali ho používat a přiměli k tomu i své sledující fanoušky. Protože originalita je v dnešní době to, co lidi zaujme nejvíce.

  1. Vytvářejte obsah přímo pro své publikum

Podobně jako hashtag i Vaše příspěvky by měly být originální a zajímavé. Tvořte takové příspěvky, které bude Vaše publikum milovat a které bude chtít sdílet ve svých Stories.

  1. Ukažte příspěvky svých fanoušků

Vytvářet působivé příspěvky je jistě důležité. Ukazovat obsah svých fanoušků a sledujících ve svém feedu a Stories je také důležité. Ukážete jim tak, že jsou pro Vás důležití a podpoříte jejich zapojení a aktivitu. Jsou to právě oni, kdo Vám pomáhá dotvářet Vaši image na Instagramu.

UGC obsah je ale pouhým i když důležitým doplňkem na Vašem profilu. Nesmíte zapomínat na to, že ten hlavní obsah tvoříte právě Vy. Tak hurá na další příspěvek.

Inzerujete také na sociálních sítích a potřebujete radu nebo pomoc s nastavením kampaně? Pak nám napište e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Pět pádných důvodů, proč živnostník nepotřebuje nový web

Určitě jste se setkali s názory proč zrovna teď ten web nepotřebujete, že je to zbytečná práce, nemalý výdaj, starosti navíc a že máte přece super produkt nebo službu, která se prodává sama. Je to ale skutečně pravda? Pojďme se na to společně podívat trochu blíže.

Celý článek
Marketing živnostníka v kostce

Podnikáte ze všech sil a pořád to není ono? Nebo je to ono a mohlo by to být lepší? Nepodceňujete náhodou marketing? Určitě? Pojďme si udělat malé shrnutí toho, co všechno vlastně takový marketing pro malé a střední podnikání znamená.

Celý článek
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek

Všechny kategorie

Top