Novinky leden 2021

Vyloučení dat v chytrých nabídkách

Pro kampaně ve Vyhledávání, Nákupech a Obsahové síti je u chytrých nabídek nový prvek Vyloučení dat. Díky tomu bude strategie chytrých nabídek vycházet z přesnějších dat. To se hodí především, pokud máte občas problémy se značkováním nebo s výpadky webu. Právě tehdy totiž nemusí být konverzní poměr vždy přesný při výpočtu nabídek během aukcí. A nyní budete moci toto nepřesné období vyloučit.

Webmium novinky

Více informací naleznete zde:  https://www.seroundtable.com/google-ads-smart-bidding-data-exclusion-30721.html

Soubory cookies třetí strany FLoC

Nová alternativa cookies pro testování, která by měla chránit soukromí uživatelů a zároveň poskytnout inzerentům potřebné údaje. FLoC, to je Federated Learning of Cohorts a je prý budoucností měření pro reklamy na Google.

Více informací naleznete zde: https://searchengineland.com/library/google/google-ads

Ověřování identity

O tom, že Google Ads bude ověřovat identitu inzerentů, jsme vás již informovali v minulém roce. Nyní již začali od Google chodit emaily s výzvou, aby inzerent dokončil ověření identity pro svůj účet a to do  6.2.2021. Pokud ověření nebude dokončeno, účet bude pozastaven. Google tím chce zajistit bezpečný a důvěryhodný reklamní prostor pro své inzerenty.

Webmium novinky

Více informací naleznete zde: https://www.seroundtable.com/google-ads-identity-verification-30734.html

Testování štítku s názvem Site

V zahraničí Google spustil testování umístění štítku s názvem Site, je umístěn mezi štítkem Reklama a URL adresa.  Zatím není jisté, k čemu bude tento štítek prospěšný, ale určitě se to časem ukáže.

Více informací naleznete zde: https://www.seroundtable.com/google-ads-site-label-30823.html

A ještě novinka v Skliku – ukončení reklamy ve formátu STA

Protože většina inzerentů využívá textové reklamy ve formátu ETA, Sklik se rozhodl zastaralý formát STA ukončit. Tyto reklamy nejdou vytvářet již od roku 2019, ale jejich zobrazování bylo možné. Změna nastane 15. února, kdy tyto reklamy budou zamítnuté. STA textové reklamy byly dle statistik podprůměrné a proto ta změna. 

Více informací naleznete zde: https://blog.seznam.cz/2021/01/definitivne-ukoncujeme-podporu-sta/


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Převálcuje Google Bard konkurenci?

Od vydání ChatGPT uteklo hodně vody a Google konečně přispěchal se svou variací na tento oblíbený chat, založený na AI. Sice později než Microsoft se svým Bing AI, ale přece. Co vlastně Bard je, co dokáže a jak si stojí v porovnání s konkurencí? To se dozvíte v článku.

Celý článek
Google bude muset přerušit podnikání s digitální reklamou dle nařízení Evropské komise

Evropská komise nařídila společnosti Google přerušení svého lukrativního byznysu v segmentu digitální reklamy. Proč se to děje a jaké má Google možnosti?

Celý článek
Novinky z marketingu a SEO pro srpen 2022

Přehled novinek pro srpen. Co se událo v marketingovém rybníčku? Pár informací ze světa vyhledávání, tedy v SEO samozřejmě nesmí chybět. Podívejte se společně s námi a objevte nové nápady či inspirace v úspěchu, ale i neúspěchu druhých.

Celý článek
Instagram testuje novou funkci pro rychlé sdílení poznámek s přáteli

Instagram experimentuje s další novou funkcí, která by uživatelům umožnila zveřejňovat mizející obsah.

Celý článek

Všechny kategorie

Top