Novinky sociálních sítí za prosinec

Facebook zveřejnil report o TOP tématech roku 2020

Facebook zveřejnil každoroční report, který nastiňuje klíčová témata a trendy, o které se uživatelé v uplynulém roce na sociálních sítích nejvíce zajímali. Přehledy mohou skvěle posloužit marketingovým účelům firem a značek.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zverejnil-report-o-top-tematech

Facebook Workplace už nebude zdarma

Firmy a lidé, kteří pracují z domova, stále více využívají platformu Facebook Workplace. Ta je určená pro spolupráce týmů a další užitečné pracovní aktivity. Aby ji však Facebook mohl zdokonalovat a nabízet ještě kvalitnější nástroje, rozhodl se, že odstraní možnost používat ji zdarma.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-workplace-uz-nebude-zdarma

Facebook zavádí nové typy příspěvků ve skupinách

Facebook zavedl další novinky ve skupinách. Správci skupin se mohou těšit na dva nové druhy příspěvků, které pomohou zvýšit zapojení uživatelů.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-typy-prispevku

Facebook Collab umožní tvořit hudbu s přáteli

Collab je nová aplikace od Facebooku, která vám umožní skládat hudbu a vytvářet hudební klipy na dálku s lidmi, se kterými nemůžete být v jeden čas na jednom místě. Je to i nová příležitost pro marketéry a značky.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-collab-umozni-tvorit-hudbu-s-prateli

Rights Manager nabízí lepší nástroje pro kontrolu a monetizaci duplicitního obsahu

Facebook se snaží pomáhat tvůrcům obsahu, aby mohli co nejlépe zpeněžit své úsilí. Klíčem k tomu je Rights Manager, který odhaluje, kde se jejich obsah používá. Nástroj se teď otevře většímu množství autorů a nabídne nové nástroje pro nárokování vlastnictví a souvisejících výnosů z reklamy.

Zdroj: https://newsfeed.cz/rights-manager-nabizi-lepsi-nastroje

Instagram testuje sdílení Reels do Facebook feedu

Instagram hledá další způsob, jak dostat Reels videa do širšího povědomí. Nově je chce ukázat i uživatelům Facebooku, a to jako doporučený příspěvek v News Feedu a ve Facebook Watch.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-testuje-sdileni-reels-do-facebook-feedu


Desktop Messenger nabízí AR efekty a 360° pozadí

Facebook hledá stále nové způsoby, jak ozvláštnit komunikaci na Messengeru. Do desktopové verze proto teď přidal novou sadu efektů rozšířené reality (AR), filtry a 360° pozadí. Jedná se o vůbec první efekty svého druhu, které jsou v desktopové aplikaci Messengeru k dispozici.

Zdroj: https://newsfeed.cz/desktop-messenger-nabizi-ar-efekty

Instagram přidává nové kreativní nástroje do Reels a Stories

Instagram zavádí nové nástroje, díky kterým můžete vytvořit ještě kreativnější Stories a Reels. Kromě toho aktualizoval pár stávajících funkcionalit a rozšířil možnosti tagování značkového obsahu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-pridava-nove-kreativni-nastroje

Facebook rozšiřuje Brand Collabs Manager i na skupiny

Nástroj Brand Collabs Manager, který usnadňuje spolupráci v rámci sponzorovaného obsahu, se otevírá i skupinám. Značky tak získají nový prostor pro oslovení relevantního publika a správci skupin mohou monetizovat své správcovské úsilí.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-rozsiruje-brand-collabs-manager

Novinky pro správce skupin: Hashtagy, pozastavení aktivit, zpětná vazba a další

Vlivem současné doby se používání Facebook skupin mění. A s tím musí správci udržet krok. Facebook proto nabídne nové nástroje, díky kterým budete moci spravovat skupiny ještě efektivněji. Čeká vás nový způsob kategorizace témat, možnost pozastavit aktivity členů, zpětná vazba na zamítnuté příspěvky či lepší kontrola aktivit.

Zdroj: https://newsfeed.cz/novinky-pro-spravce-skupin

WhatsApp přidává nákupní košíky

I komunikátor WhatsApp dál rozšiřuje svůj ecommerce potenciál. Jeho cílem je, aby si uživatelé mohli koupit produkty přímo v aplikaci. Nedávno proto přidal do chatu nákupní tlačítko a teď spouští funkci nákupních košíků.

Zdroj: https://newsfeed.cz/whatsapp-pridava-nakupni-kosiky

Instagram umožní vysílat živě se třemi hosty

Instagram Live nově umožní přidat až tři hosty najednou. Doteď bylo možné společně vysílat pouze s jedním hostem. Cílem je maximalizovat zájem a zapojení uživatelů.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-umozni-vysilat-zive-se-tremi-hosty

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top