Novinky z marketingu duben

Sdílení remarketingových seznamů

Ve svých účtech správce si nyní můžete aktivovat sdílení publik. Při aktivaci této služby budete automaticky všechny remarketingové seznamy sdílet s účtem správce. Nemusíte tedy vytvářet nové seznamy nebo je v jednotlivých účtech vybírat ručně

Více informací zde: https://searchengineland.com/google-ads-continuous-audience-sharing-is-now-available-from-sub-accounts-347534

Aktualizace v Merchant Center

Aktualizace je zaměřená na zlepšení informací o produktech.

Změny platné od 6. dubna 2021

  • Kontrola cen – cena v produktových datech musí odpovídat ceně na webových stránkách
  • Dodací lhůta pro region – dodací lhůty pro konkrétní region lze určit na úrovni položky pomocí podatributů
  • Předobjednávky – informace zákazníkům, kdy bude zboží opět k dispozici
  • Nový atribut k označení velikosti oblečení – velikost „nadrozměrná“ již není akceptována
  • Produkty s platebními možnosti, které cílí do více zemí, budou zamítnuty. Nyní musíte produkt duplikovat a poskytnout ho v samostatném zdroji

Změny platné od 15. června 2021

  • Nutnost správné identifikace produktů – Google může zamítnout produkty se stejným číslem výrobce a kombinací značky
  • Přidání časového pásma k atributům data a času

Změny platné od 15. září 2021

  • Podatribut země dopravy – v případě prodeje ve více než jedné zemi

Více informací zde:  https://www.seroundtable.com/google-merchant-center-product-data-specification-changes-31215.html

Automaticky aplikovaná doporučení Google Ads

Při aktivaci této funkce můžete kampaně optimalizovat s úsporou času a k tomu efektivně. Aktuálně je k dispozici více jak 17 automatizovaných doporučení. Ne vždy ale musí být tato doporučení opravdu efektivní, záleží na Vás, zda si tuto službu povolíte či nikoliv.

Více informací zde: https://www.seroundtable.com/google-ads-apply-recommendations-automatically-31251.html

Stránka Statistiky pro všechny

Ve Statistikách můžete nalézt trendy ušité přímo na míru Vaší firmě, aby jste mohli dobře a efektivně rozhodovat o marketingové strategii. Původně spuštěno pouze ve vybraných zemích v beta verzi, od 14. dubna dostupné pro všechny inzerenty. 

novinky webmium

Více informací zde: https://support.google.com/google-ads/answer/10568762

Seznam dynamických vyloučení

Google chce zavést seznam dynamického vylučování, který umožní vyhnout se zobrazení reklamy u obsahu, který neodpovídá Vaší kampani nebo značce. Seznam bude možné vytvořit vlastní nebo použít seznamy třetích stran.

Více informací zde: https://searchengineland.com/google-ads-to-roll-out-dynamic-exclusion-lists-in-coming-weeks-347792

Importér kampaní Sklik

Sklik má od 12. dubna nový importér kampaní. Princip importu se sice nezměnil ale je tu několik novinek. Třeba typ importu – nyní si můžete typ importu vybrat již při nastavení importu. Nebo například pro předvyplnění vašeho nastavení z minulého importu je tu možnost Načtení předchozího nastavení importu. Dále struktura souboru – pokud určitou kampaň importovat nechcete, jednoduše ji vyloučíte, stejně jako reklamy nebo konkrétní nastavení kampaně.

Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2021/04/predstavujeme-novy-importer-kampani/

Změna zákona o regulaci reklamy

Nová novela zákona, která platí od 26.5.2021 definuje, jak má vypadat reklama na zdravotnické potřeby. Přibyde tak ke stávajícím pravidlům na léčiva, potraviny pro zvláštní výživu a na doplňky stravy. Týkat se to bude také brýlí, čoček nebo krémů na úlevu od bolesti, které se řadí do zdravotnických potřeb.

novinky webmium

Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2021/04/meni-se-zakon-o-regulaci-reklamy-novela-se-dotkne-zdravotnickych-prostredku-a-odpovednosti-siritele/

Mění se struktura strategie nabídek

Maximalizace konverze bude mít volitelnou cílovou CPA a maximalizace konverze bude s volitelnou možností ROAS.  Tyto možnosti uvidíte během následujících měsíců při tvorbě nových strategií nabídek.

Více informací zde: https://support.google.com/google-ads/answer/10512715?fbclid=IwAR3054XN2Y7fESfvsJYPD5ammMcyBG5WmbJK-Cp9AOLG9Ie3xB4d0f-otcU

Vlastní seznam zákazníků

Když si inzerenti nahrají seznamy zákazníků, Google jim zobrazí odhadovanou míru shody. Google tedy doporučuje přidat co nejvíce informací o zákazníkovi. Inzerenti, kteří nahráli tři typy shody, zaznamenali nárůst seznamu o 35 procent.

Více informací zde: https://searchengineland.com/instant-match-rates-are-now-available-for-customer-match-lists-in-google-ads-348312



Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Novinky ze sociálních sítí za měsíc duben

Novinek na sociálních sítích přibývá jako hub po dešti. Tak jsme tu s další várkou novinek, ať máte stále nejaktuálnější informace a víte, co se právě děje.

Celý článek
Novinky z marketingu duben

Jaro se začíná probouzet a s ním také spousta novinek z marketingu. Další várka novinek ze světa marketingu je tu pěkně za čerstva. Příjemné čtení.

Celý článek
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek

Všechny kategorie

Top