Novinky z marketingu květen

Google zakázal propagaci na buněčné a genové terapie

Google oznámil, že propagace jakékoliv formy buněčné a genové terapie jsou zakázány. Jedná se totiž o spekulativní nebo experimentální léčbu a to není v reklamách Google povoleno. Při porušení zásad nebude Váš účet hned pozastaven ale budete informování sedm dní dopředu a mít tak čas své reklamy upravit.

Více informací zde: https://www.seroundtable.com/google-ads-cell-gene-therapies-are-not-allowed-31400.html

Nové funkce pro zlepšení cílů

Více statistik pro strategie Cílová návratnost investic a Maximalizace hodnoty konverze – pro lepší představu o faktorech, které zvyšují Váš výkon kampaní a následnou lepší strategii. Nově i v kampaních ve Vyhledávací síti.

  • Sezónní úpravy na úrovni účtu správce

Pro lepší kontrolu při úpravách, jako je například výprodej nebo při uvádění nového výrobku na trh. Úpravy stačí již nastavit na úrovni účtu správce.

  • Předpověď výkonu díky simulátoru Cílového podílu zobrazení

Pomůže Vám pochopit, jak změny cílové nabídky a rozpočtu ovlivní výkon reklam. Nyní rozšířeno na kampaně ve Vyhledávání se strategií Cílový podíl zobrazení.

  • Implementace Maximalizace hodnoty konverze

Přechod na strategii Maximalizace hodnoty konverze je teď snazší, díky novým příležitostem na stránce Doporučení a mohou Vám přinést větší hodnotu konverze.

Více informací zde: https://www.seroundtable.com/google-ads-new-smart-bidding-features-31454.html

Rozšíření o obrázek

Super novinka je celosvětově odstartované rozšíření ve vyhledávání o obrázek. Budete tak mít dokonalou představu o produktu či službě. Výsledky zatím zaznamenávají o  10% vyšší míru prokliku. Při kliknutí na obrázek se uživatel automaticky dostane na Váš web.

Více informací zde: https://support.google.com/google-ads/answer/10700789

Nové funkce pro Google aplikace

Vzhledem k neustále se zvyšujícímu trhu s aplikacemi nám Google přináší nové funkce jak oslovit nové uživatele a porozumět statistikám ke zlepšení výkonu.

  • Kampaně na aplikace na počítači a to od června
  • Sledování událostí v Analytics bez nutnosti aktualizace kódu 
  • Nástroj pro přímé propojení

Více informací zde: https://searchengineland.com/google-expands-ways-to-reach-new-and-returning-app-users-and-update-in-app-event-tracking-348789

Sklik rozšířil reklamy ve vyhledávání o popisky

Již začátkem května Sklik nabízí rozšíření reklam o popisky. Díky tomuto rozšíření můžete sdělit uživatelům své konkurenční výhody, které vám pomohou přilákat více uživatelů

Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2021/05/rozsirene-reklamni-sdeleni-ve-vyhledavani-diky-popiskum/

Sklik zveřejnil optimalizační tipy

Na časté nedostatky v kampaních nyní Sklik upozornil a na svém blogu a uvedl přehled drobných ale častých nedostatků, na které by se měli inzerenti zaměřit. 

Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2021/05/optimalizacni-tipy-drobne-nedostatky-se-kterymi-se-v-uctech-casto-setkavame/

Podpora pro reklamy na ubytování

Skvělá novinka, která se týká turismu.  První je rozšíření díky kterému budete moci rezervovat pobyt přímo z reklamy. Další novinka je, že inzerent platí pouze za rezervaci, která se skutečně realizuje.

Více informací zde: https://searchengineland.com/348972-348972

Novinka pro Místní kampaně

Nově se tyto reklamy budou zobrazovat také v Google Maps, v případě, že firma, kterou hledáte bude zrovna zavřená, nabídne Vám Google jinou podobnou firmu v dostupné vzdálenosti. Dále se reklamy  také budou objevovat podél trasy, kterou máte v navigaci a vy si je budete moci přidat jako zastávku.

Více informací zde: https://searchengineland.com/google-launches-new-ad-formats-for-local-campaigns-and-pickup-later-for-local-inventory-ads-348959

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru