Novinky z marketingu listopad 2021

Nové funkce plánovače výkonu v Google Ads

Jistě mi dáte za pravdu, že kdo neplánuje, nemá příliš šanci v dnešním marketingovém světě uspět. Plánování je součástí každé marketingové strategie.

https://support.google.com/google-ads/answer/11394472

Nové funkce v mobilní aplikaci Google Ads

Google Ads na svých systémech neustále pracuje. V listopadu se rozhodl přidat nové funkce do své mobilní aplikace.

https://support.google.com/google-ads/answer/11348808

Změna názvu reklam z Discovery na videoreklamy in-feed

Časy se mění, a tak i staré dobré zažité názvy reklam, na které jsme byli zvyklí, dostávají nový kabát v podobě nového názvu.

https://support.google.com/google-ads/answer/11372787

Snazší použití vlastních seznamů zákazníků

Vlastní seznamy zákazníků lze využívat k budování silných vztahů se zákazníky, způsobem, který plně respektuje jejich soukromí.

https://support.google.com/google-ads/answer/11129174

Zdroje produktů lze nyní využívat v dalších typech videokampaní

YouTube se stává velmi silným prodejním kanálem, proto Google neustále zdokonaluje reklamy TrueView pro Nákupy, a jejich nejlepší funkci – zdroje produktů – zpřístupňuje v dalších typech videokampaní.

https://support.google.com/google-ads/answer/11371384

Nová verze Google Ads Editor 1.8

Ti z Vás, kteří pravidelně pracují s rozhraním Google Ads, jistě vědí, že výborným pomocníkem při vytváření kampaní do tohoto systému je Google Ads Editor, který nyní vychází v nové verzi.

https://support.google.com/google-ads/answer/11366923

Google přichází s podporou prodeje v kamenných obchodech

Inzerenti z řad maloobchodníků a restaurací teď mohou pomocí chytrých nabídek pro nákupy v prodejnách optimalizovat nabídky nejen pro návštěvy prodejen, ale i pro transakce v nich.

https://support.google.com/google-ads/answer/11354538

Nové způsoby správy a optimalizace konverzí

Měření konverzí je základem každé úspěšné kampaně, kdo neměří jako by nežil. Google Ads nyní přináší nové rozšířené způsoby správy a optimalizace konverzí.

https://support.google.com/google-ads/answer/11335412

Změny Skliku v oblasti retargetingu od ledna 2022

Nejen Google pracuje na zlepšení svého inzertního portálu. I Sklik od Seznamu se snaží nezaostávat za konkurenci a neustále se vyvíjí.

https://blog.seznam.cz/2021/11/co-se-meni-pro-retargeting-a-mereni-konverzi-od-ledna-2022/

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Převálcuje Google Bard konkurenci?

Od vydání ChatGPT uteklo hodně vody a Google konečně přispěchal se svou variací na tento oblíbený chat, založený na AI. Sice později než Microsoft se svým Bing AI, ale přece. Co vlastně Bard je, co dokáže a jak si stojí v porovnání s konkurencí? To se dozvíte v článku.

Celý článek
Google bude muset přerušit podnikání s digitální reklamou dle nařízení Evropské komise

Evropská komise nařídila společnosti Google přerušení svého lukrativního byznysu v segmentu digitální reklamy. Proč se to děje a jaké má Google možnosti?

Celý článek
Novinky z marketingu a SEO pro srpen 2022

Přehled novinek pro srpen. Co se událo v marketingovém rybníčku? Pár informací ze světa vyhledávání, tedy v SEO samozřejmě nesmí chybět. Podívejte se společně s námi a objevte nové nápady či inspirace v úspěchu, ale i neúspěchu druhých.

Celý článek
Instagram testuje novou funkci pro rychlé sdílení poznámek s přáteli

Instagram experimentuje s další novou funkcí, která by uživatelům umožnila zveřejňovat mizející obsah.

Celý článek

Všechny kategorie

Top