Novinky z marketingu za měsíc říjen 2021

Podzimní novinky pěkně za tepla pro Vás máme nachystané. Stačí se pohodlně usadit v teple domova a začít číst.

Testování FLoC odsunuto

Google oznámil, že testování FLoC se přesouvá na první čtvrtletí roku 2022. Původní termín testování byl koncem tohoto roku. Také testování FLEDGE, které je navrženo tak, aby třetí strany nemohly sledovat chování uživatelů na různých webech se posouvá na stejný termín.

https://searchengineland.com/google-pushes-back-floc-testing-to-q1-2022-374905

Aktualizace v Microsoft Advertising

Microsoft Advertising ve svých říjnových aktualizacích oznámil několik změn. Například, že také ukončí rozšířené textové reklamy, vylepšení přehledů pro Microsoft Audience Ads s konverzemi po zobrazení, rozšíření publika s pravděpodobným zájmem nebo beta verzi pro automaticky generované remarketingové seznamy.

https://searchengineland.com/microsoft-advertising-eta-deprecation-auto-generated-remarketing-lists-and-audience-network-updates-374937

Zákaz reklam budou mít popírači změny klimatu

Google oznámil, že zavede nové zásady pro inzerenty, kteří vytvářejí obsah, jenž je v rozporu s vědeckým výzkumem o existenci a příčinách změny v klimatu.

https://www.seroundtable.com/google-climate-change-deniers-32217.html

„Nekonečné“ posouvání ve výsledcích vyhledávání

Uživatelé mobilních zařízení budou mít nyní možnost nepřetržitého posouvání ve výsledcích vyhledávání. To znamená, že místo toho, aby se po přibližně deseti výsledcích objevilo tlačítko „Zobrazit více“, budou moci uživatelé pokračovat v procházení přibližně čtyřmi stránkami výsledků vyhledávání, než uvidí již zmiňovaný odkaz „Zobrazit více“.

https://searchengineland.com/what-does-googles-infinite-scroll-on-mobile-mean-for-advertisers-375211

Novinka Microsoft Clarity

To je bezplatný nástroj, který pomáhá majitelům stránek lépe porozumět chování návštěvníků. Poprvé byl spuštěn jako uzavřená beta verze v roce 2018 a poskytuje například filtry pro podrobnější analýzu různých typů interakcí.

https://searchengineland.com/microsoft-advertisers-can-analyze-post-click-behavior-analyze-engagement-with-new-clarity-integration-375226

Kampaně na aplikace bez zapojení přímých odkazů

Inzerenti aplikací již nemusí implementovat přímé odkazy, aby mohli provozovat kampaně na aplikace zaměřené na zapojení. Mohou nově vybrat možnost „ Nastavit na domovskou stránku aplikace“ a tam přesměrovat uživatele.

https://searchengineland.com/app-advertisers-can-now-use-app-campaigns-for-engagement-without-implementing-deep-links-375508

Nové zásady zakazující potraviny s vysokým obsahem tuku a cukru

Toto omezení se týká všech potravin a nápojů s vysokým obsahem cukru, tuku a soli pro nezletilé osoby ve Spojeném království a EU.

https://www.seroundtable.com/google-prohibits-high-fat-sugar-salt-food-beverage-targeting-minors-32188.html

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Novinky ze sociálních sítí za měsíc listopad 2021

Jak jste si už jistě zvykli, pravidelně Vám přinášíme novinky ze světa sociální sítí. Nejinak tomu bude i dnes. Pohodlně se usaďte a zjistěte, co je nového na sociálních sítích.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen 2021

Po novinkách z Google Ads k Vám spěcháme také s novinkami ze sociálních sítí. Přečtěte si co je nového a zůstaňte pořád v obraze.

Celý článek
Novinky z marketingu za měsíc říjen 2021

Podzimní novinky pěkně za tepla pro Vás máme nachystané. Stačí se pohodlně usadit v teple domova a začít číst.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za září 2021

Opět po měsíci tu máme novinky ze sociálních sítí. Přečtěte si, co nového se stalo v devátém měsíci letošního roku na sociálních sítích. A že toho není zrovna málo. Příjemné čtení.

Celý článek

Všechny kategorie

Top