Novinky z marketingu za září 2021

Vyhledávací dotazy v Google Ads

Možná jste si již všimli, že počet vyhledávacích dotazů vzrostl. Google oznámil, že má Google Ads nyní 6,5krát více údajů. Tato nová aktualizace Vám pomůže lépe identifikovat správná klíčová slova a vyloučit ta, která pro Vás nejsou relevantní.

https://www.seroundtable.com/google-ads-search-terms-report-more-query-data-32065.html

Stránky inzerenta

Google nabízí „stránky inzerenta“, na které se dostanete po kliknutí na „O inzerentovi“. Souvisí to s programem ověření inzerenta a Google tak chce zvýšit transparentnost a zajistit více informací o inzerentech.  Bude tak možné vidět všechny aktivní reklamy za posledních 30 dní.

https://www.seroundtable.com/google-ads-advertiser-pages-32133.html

Nový typ reklamy pro turismus

Tyto reklamy jsou podobné reklamám v Nákupech a zobrazují zajímavá místa v konkrétním městě. Například na vyhledávací dotaz „ co zajímavého vidět v Paříži“. V těchto reklamách se budou zobrazovat různé vstupenky na akce či tipy na výlety.

https://www.seroundtable.com/google-booking-links-points-of-interest-32136.html

Spojení chytré a standardní obsahové kampaně

Google spojil chytré a standardní obsahové kampaně do jedné a zavedl optimalizované cílení pro tyto obsahové kampaně. Reklamy by měly přinést zvýšení zásahu u potenciálních zákazníků a relevantnější reklamu.

https://searchengineland.com/google-ads-will-combine-smart-and-standard-display-campaigns-374449

Shodná klíčová slova s vyhledávacím dotazem

Nyní se do aukce dostane pouze klíčové slovo, které je co nejvíce shodné s vyhledávacím dotazem. Pokud máte v reklamní sestavě dvě podobná klíčová slova, dostane se do aukce to relevantnější. Dříve se do aukce dostala obě slova, tomu je teď konec.

https://searchengineland.com/google-ads-phrase-and-broad-match-keywords-that-are-identical-to-a-query-are-now-preferred-374673

Nový výchozí atribuční model

Nový atribuční model "Na základě dat" bude poskytovat uživatelům lepší přehled o marketingové cestě a pomáhat se přizpůsobit skutečné cestě zákazníka. Tento model bude dostupný všem a pro všechny typy konverzí.

https://searchengineland.com/google-ads-announces-machine-learning-based-data-driven-attribution-models-in-new-privacy-landscape-374727

Google Ads a nový přehled rozpočtu

Tento přehled Vám ukáže denní rozpočet, měsíční rozpočet, měsíční limit rozpočtu. Také předpověď útraty v konkrétním měsíci a změny v rozpočtu, které v měsíci proběhly. Přehled rozpočtu naleznete ve Sdílené knihovně.

https://searchengineland.com/google-ads-launches-new-budget-report-374862

Sklik – vlastní seznamy zákazníků

Sklik zavedl novou formu cílení pomocí vlastních seznamů zákazníků a jejich emailových adres. Nemusí se výhradně jednat o adresy s doménou seznam.cz.  Toto cílení můžete kombinovat s ostatními typy cílení.

https://blog.seznam.cz/2021/09/ziskejte-vice-objednavek-pomoci-cileni-na-vlastni-seznamy-zakazniku/


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Novinky z marketingu listopad 2021

Po novinkách ze sociálních sítí, Vám přinášíme listopadové novinky z marketingu. Pokud Vás zajímá, co je nového v online prostoru, čtěte dále.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc listopad 2021

Jak jste si už jistě zvykli, pravidelně Vám přinášíme novinky ze světa sociální sítí. Nejinak tomu bude i dnes. Pohodlně se usaďte a zjistěte, co je nového na sociálních sítích.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen 2021

Po novinkách z Google Ads k Vám spěcháme také s novinkami ze sociálních sítí. Přečtěte si co je nového a zůstaňte pořád v obraze.

Celý článek
Novinky z marketingu za měsíc říjen 2021

Podzimní novinky pěkně za tepla pro Vás máme nachystané. Stačí se pohodlně usadit v teple domova a začít číst.

Celý článek

Všechny kategorie

Top