Novinky za březen

Google nebude sledovat uživatele po ukončení cookie třetí strany

Google oznámil, že po skončení cookie třetích stran, nebude sledovat uživatele, ani je nenahradí žádnými dalšími alternativami, které by sledovali aktivitu uživatelů. Stále tedy platí, že Google bude využívat tzv. FLoC (Federated Learning of Cohorts), který seskupuje lidi s podobnými zájmy a tak může stále zobrazovat relevantní reklamy a zároveň poskytnout požadované soukromí.

Více informací zde: https://www.searchenginejournal.com/google-will-not-track-users-after-replacing-third-party-cookies

Přehled výkonu díky aplikaci Google Ads

Chcete být stále v obraze? S mobilní aplikací a novými funkcemi to je snadné. Dvě nové funkce v nejnovější verzi aplikace jsou:

  • Vlastní oznámení – můžete sledovat vlastní konkrétní metriky, které si nastavíte vy sami. Včetně toho, kdy se mají zobrazovat.
  • Statistiky o výkonu – nyní můžete dostávat oznámení o výrazných změnách a to v reálném čase. Společně s  doporučením.

Více informací zde: https://searchengineland.com/google-ads-mobile-app-adds-custom-and-performance-insights-notifications-346661

Nové reklamy pro hotely

Nové globálně dostupné reklamy propagující ubytování v hotelu, vám pomohou získat zákazníky. Tento formát reklam se bude zobrazovat ve výsledcích vyhledávání pro konkrétní oblast, osloví uživatele, kteří ještě hotel neznají a nevědí, kde by se chtěli ubytovat. Dostupné v rozhraní Google Ads, API a přes hromadné nahrávání.

Více informací zde: https://searchengineland.com/google-announces-global-launch-of-property-promotion-ads-for-hotels-347214

Nové zásady Google Ads „Vyhýbavý obsah reklamy“

Vyhýbavý obsah reklamy tak rozšíří stávající zásady o zákaz používání neviditelných znaků UNICODE v reklamách, zákaz manipulace s obrázky nebo videi za účelem skrýt obsah porušující zásady a zákaz manipulace s ochrannými známkami. Vše platné od 4.května 2021.

Více informací zde: https://www.seroundtable.com/google-ads-evasive-ad-content-policy-31035.html

Nové souhrnné zobrazení v Google Ads

Nové souhrnné zobrazení, kde máte vše rychle a přehledně. Pomůže Vám to rychle zkontrolovat výkon, také ho zlepšit díky personalizovaným doporučením, spravovat klíčová slova a rychle vytvářet a upravovat kampaně. Google se tak snaží inzerentům zjednodušit práci.

Více informací zde: https://www.seroundtable.com/google-ads-new-summary-views-31105.html

Dostupnost a ceny regionálně v Merchant Center

V Nákupech nyní můžete uvádět cenu a dostupnost regionálně. Dostupné v USA a v dalších zemích (Německo, Austrálie, Brazílie, Francie a Rusko – zatím pouze v beta verzi s nutností žádosti o přístup). Inzerent si tak může nastavit různé ceny jednoho výrobku v různých regionech.

Více informací zde: https://www.seroundtable.com/google-merchant-center-regional-availability-pricing-us-31107.html

Microsoft Ads – automatické použití návrhů reklam

V Microsoft Ads se mohou inzerentům v Doporučení zobrazovat návrhy reklam, které se aplikují automaticky. Samozřejmostí je i vypnutí této funkce. Po vypnutí tato doporučení stále uvidíte, jen se nebudou aplikovat. Cílem této automatizace je zvýšení výkonu a úspora času. Zda tomu tak opravdu bude, uvidíme časem.

Více informací zde: https://www.ppcnovinky.cz/automaticke-pouziti-navrhu-reklam-v-microsoft-ads/

Sklik – filtrování kampaně dle typu

Nová možnost při vytváření reportu v Skliku – nastavit si můžete automatický report např. na všechny Vyhledávací nebo Obsahové kampaně. Stačí, když si vyberete požadovaný typ kampaně.

Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2021/03/filtrace-dle-typu-kampani-v-reportech/

Sklik ještě jednou – Přehled kopírovaných kampaní

Užitečná novinka, která se Vám bude hodit při kopírování zvláště velkých kampaní je okno s Výsledkem kopírování , kde hned uvidíte, zda kopírování proběhlo v pořádku nebo vás hned případně upozorní na chyby a problémy.

Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2021/03/lepsi-prehled-nad-kopirovanim-kampani-a-sestav/


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek
Novinky za březen

Velikonoční svátky jsou již za námi. Určitě jsme si je všichni užili. Někdo pekl beránka, někdo pletl pomlázku nebo barvil vajíčka. My jsme pro Vás ještě připravili várku novinek z marketingu.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za únor

Ani sociální sítě nezůstávají s novinkami pozadu. Proto Vám přinášíme náš další článek, kde máte všechny novinky pěkně pohromadě.

Celý článek

Všechny kategorie

Top