Novinky září 2020

Zavedení digitální daně

Přesně tak, v Rakousku, Turecku a Velké Británii Google začne od 1.10. 2020 účtovat poplatek za reklamu. Důvod? V Rakousku a Velké Británii za tím stojí zavedení daně z digitálních služeb. V Turecku kvůli zvýšené obtížnosti dodržovaní právních předpisů a souvisejícími náklady. V Turecku a Rakousku daň činí 5%, ve Velké Británii jsou to 2%. V Česku je digitální daň také naplánována. Platit začne k 1.1.2021. Kdo a jakým způsobem této dani bude podléhat se dozvíte v odkazu níže.

Zdroj: https://www.lupa.cz/clanky/digitalni-dan-maji-za-google-platit-inzerenti

novinky webmium

Vyhledávací dotazy s nízkou hledaností

Inzerenti již dostávají upozornění od Googlu, že se přestanou zobrazovat vyhledávací dotazy, které sice spustí reklamu, ale mají velice nízkou hledanost. Tím pádem v seznamu bude mnohem méně vyhledávacích výrazů. Ve svých kampaních jste si toho již mohli všimnout. Zobrazovat se budou ty, které budou mít vysoké vyhledávání. Bohužel, když neuvidíte ty s nízkou hledaností, nebudete je moci přidat do seznamu vylučujících klíčových slov. Tedy pokud pro Vás jsou nerelevantní.

Zdroj: https://searchengineland.com/google-ads-to-limit-search-terms

Rozšíření kategorií konverzí

Z původních 6 kategorií můžete nyní své konverzní akce do 19 kategorií. Jako například Rezervování schůzky, Jak nás najdete nebo Žádost o nabídku. Díky tomu můžete snadněji pochopit konverzní cestu zákazníka. Google sám vybízí k této aktualizaci a pokud tak neučiníte 15.10. se aktualizace provede automaticky.

webmium novinky září

Zdroj: https://support.google.com/google-ads

Aktualizace zásad nevhodného obsahu

Od října se rozšíří seznam nevhodného obsahu, do kterého se bude zahrnovat reklama s citlivým obsahem. Tedy na inzerenty, kteří chtějí profitovat na citlivých událostech, společenských, kulturních nebo politických. Dále reklama, která tvrdí, že oběti citlivé události nesou vinu za svou tragédii a podobné obviňování obětí. Tato změna bude platná od 1.10.2020

webmium ovinky září

Zdroj: https://support.google.com/adspolicy


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Jaké marketingové kanály lze využít?

V dnešním online světe se Vám nabízí velké množství kanálů, díky kterým lze propagovat Vaše služby, produkty a obsah. Šíře využitelných kanálů roste s tím, jak velký projekt řídíte. Čím větší produkt či služba, tím více možností jste již pravděpodobně využili nebo se chystáte využít.

Celý článek
10 tipů na texty, které prodávají

Chcete znát tipy, díky kterým budou Vaše texty na webových stránkách lákavé? Přečtěte si naše doporučení a zjistěte, jak psát texty, které nenudí ale naopak Vás nutí číst dál a dál.

Celý článek
Jak na PPC kampaně

Jaké jsou v letošním roce 2021 trendy v PPC marketingu, co všechno udělat pro to, aby Vaše kampaně využívali svůj potenciál na maximum. A jaké marketingové kanály jsou vhodné právě pro Vás. To se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Nové 3 tipy pro UGC obsah na Instagramu

Už jste někdy slyšeli zkratku UGC? Kdo se s oblibou pohybuje v sociálních sítích, určitě znát bude. Kdo ne, tak se veškeré informace dozví v dnešním článku, protože tu jsou nové tipy pro UGC obsah na Instagramu.

Celý článek

Všechny kategorie

Top