Novinky září 2020

Zavedení digitální daně

Přesně tak, v Rakousku, Turecku a Velké Británii Google začne od 1.10. 2020 účtovat poplatek za reklamu. Důvod? V Rakousku a Velké Británii za tím stojí zavedení daně z digitálních služeb. V Turecku kvůli zvýšené obtížnosti dodržovaní právních předpisů a souvisejícími náklady. V Turecku a Rakousku daň činí 5%, ve Velké Británii jsou to 2%. V Česku je digitální daň také naplánována. Platit začne k 1.1.2021. Kdo a jakým způsobem této dani bude podléhat se dozvíte v odkazu níže.

Zdroj: https://www.lupa.cz/clanky/digitalni-dan-maji-za-google-platit-inzerenti

novinky webmium

Vyhledávací dotazy s nízkou hledaností

Inzerenti již dostávají upozornění od Googlu, že se přestanou zobrazovat vyhledávací dotazy, které sice spustí reklamu, ale mají velice nízkou hledanost. Tím pádem v seznamu bude mnohem méně vyhledávacích výrazů. Ve svých kampaních jste si toho již mohli všimnout. Zobrazovat se budou ty, které budou mít vysoké vyhledávání. Bohužel, když neuvidíte ty s nízkou hledaností, nebudete je moci přidat do seznamu vylučujících klíčových slov. Tedy pokud pro Vás jsou nerelevantní.

Zdroj: https://searchengineland.com/google-ads-to-limit-search-terms

Rozšíření kategorií konverzí

Z původních 6 kategorií můžete nyní své konverzní akce do 19 kategorií. Jako například Rezervování schůzky, Jak nás najdete nebo Žádost o nabídku. Díky tomu můžete snadněji pochopit konverzní cestu zákazníka. Google sám vybízí k této aktualizaci a pokud tak neučiníte 15.10. se aktualizace provede automaticky.

webmium novinky září

Zdroj: https://support.google.com/google-ads

Aktualizace zásad nevhodného obsahu

Od října se rozšíří seznam nevhodného obsahu, do kterého se bude zahrnovat reklama s citlivým obsahem. Tedy na inzerenty, kteří chtějí profitovat na citlivých událostech, společenských, kulturních nebo politických. Dále reklama, která tvrdí, že oběti citlivé události nesou vinu za svou tragédii a podobné obviňování obětí. Tato změna bude platná od 1.10.2020

webmium ovinky září

Zdroj: https://support.google.com/adspolicy


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top