Novinky ze sociálních sítí srpen 2021

Instagram spustil akci “10 dní live nakupování”

Instagram spouští speciální událost, aby značkám a inzerentům ukázal, jak se vyvíjejí jeho ecommerce nástroje. Akce s názvem “10 dní live nakupování” se můžete zúčastnit v mobilní aplikaci.

https://newsfeed.cz/instagram-spustil-akci-10-dni-live-nakupovani

Facebook zavádí štítek Preferovaný obchod

Facebook zavádí nový štítek, který uživatelům a nakupujícím poskytne jistotu, že se jedná o obchod, kterému mohou důvěřovat. Spolu s ním přidává další tipy, které Vás připraví na vánoční sezónu.

https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-stitek-preferovany-obchod/

Facebook nastínil nový přístup k reklamě

Tato novinka představuje pro inzerenty významný posun. Facebook totiž nastínil nový přístup k reklamě zaměřený na ochranu soukromí a sledování uživatelských dat. Reaguje tím na změny a omezení, které odstartovala společnost Apple.

https://newsfeed.cz/facebook-nastinil-novy-pristup-k-reklame

Instagram zavádí globálně reklamy v záložce Obchod

Instagram spouští novou reklamní možnost pro prodejce. Sponzorované seznamy produktů najdete v záložce Obchod a již jsou dostupné všem inzerentům.

https://newsfeed.cz/instagram-zavadi-globalne-reklamy-v-zalozce-obchod/

Instagram odstraní swajpovací odkazy ve Stories

Instagram provádí změny ve Stories. Rozhodl se totiž odstranit jednu z funkcionalit a nahradit ji jinou. Původní externí odkazy, které byly aktivní díky specifickému pohybu prstu, takzvanému swajpnutí, zmizí a nově bude pro všechny k dispozici samolepka, která link obsahuje.

https://newsfeed.cz/instagram-odstrani-swajpovaci-odkazy-ve-stories/

Co jsou klíčové součásti efektivních videí?

Facebook zveřejnil nový přehled klíčových prvků, které používají ta nejúspěšnější videa. Video obsah je důležitou součástí moderního digitálního marketingu, proto doporučujeme se s těmito poznatky dobře seznámit.

https://newsfeed.cz/co-obsahuje-efektivni-video-obsah

Instagram přidává novou audio záložku pro posílení Reels

Instagram přichází s novou funkcionalitou, která by měla podpořit engagement Reels videí. Do vyhledávání přidává novou záložku Audio, která v aplikaci usnadní objevování trendy zvukových stop, které můžete přidat do videí a tím podpořit zájem fanoušků.

https://newsfeed.cz/instagram-pridava-novou-audio-zalozku-pro-posileni-reels/

Facebook zpřístupňuje Facebook Pay pro weby třetích stran

Snadné platby jsou klíčovou součástí e-commerce. Lidé chtějí nákupy provádět rychle a s minimálním úsilím. Proto Facebook otevírá Facebook Pay jako platební možnost pro webové stránky třetích stran.

https://newsfeed.cz/facebook-zpristupnuje-facebook-pay-pro-weby-tretich-stran/

Instagram ukázal, jak funguje algoritmus pro videa Reels

Instagram vidí v Reels obrovský potenciál. Jejich divácká popularita i marketingové využití raketově roste. Proto je dobré vědět, jak vlastně fungují a co přesně byste měli zveřejňovat, abyste maximalizovali engagement. Inspirujte se v novém přehledu klíčových faktorů, které mají největší vliv na hodnocení těchto videí.

https://newsfeed.cz/instagram-ukazal-jak-funguje-algoritmus-pro-videa-reels/

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru