Novinky ze sociálních sítí za červenec

Facebook Shops ve WhatsApp i Marketplace, nové Shops Ads a dynamické AR reklamy

Facebook oznámil další fázi své e-commerce jízdy. Tentokrát se zaměřuje na komunikátor WhatsApp, kam brzy přivede Facebook Shops. Ty se co nevidět dostanou také do Marketplace. Kromě toho Facebook pracuje na nových Shops Ads a dalších reklamních formátech.

https://newsfeed.cz/facebook-shops-ve-whatsapp-i-marketplace-nove-shops-ads-a-dynamicke-ar-reklamy/

Instagram testuje nové tlačítko u reklam ve feedu

Instagram testuje nové tlačítko “More Like This”, které se objeví, když uživatelé kliknou na reklamy v kanálu příspěvků. Nově se jim zobrazí horizontální feed s doporučenými reklamami, které jsou relevantní s tou, o kterou se zajímali.

https://newsfeed.cz/instagram-testuje-nove-tlacitko-u-reklam-ve-feedu/

Facebook aktualizuje modelování konverzí a událostí v reakci na změny IDFA

Facebook spouští několik aktualizací, které souvisejí se změnami IDFA. Ty zavedla společnost Apple, aby omezila sběr dat z mobilních zařízení, jež se používají pro cílení a měření reklam. Facebook se proto nyní snaží upravit atribuční procesy, aby vám pomohl zohlednit ztracené statistiky a získat lepší přehled o výkonu kampaní.

https://newsfeed.cz/facebook-aktualizuje-modelovani-konverzi-a-udalosti-v-reakci-na-zmeny-idfa/?fbclid=IwAR16UyGED2Y5NrqPVK60Qsm5zeUN4pGW9lnQ_gRZttZ4JtKmDNHVjVftcD4

Instagram se mění na video platformu

Instagram přestává být sociální sítí pro sdílení fotek. Facebook jej chce proměnit na video platformu, která se více přiblíží konkurenčnímu TikToku. Ve feedu uživatelů začne primárně nabízet doporučená videa.

https://newsfeed.cz/instagram-se-meni-na-video-platformu/?fbclid=IwAR2tgAdODqkJPVWvBbMX8tDxBihBfHPHe4jZW6V9eABO8q2jMR8BKuezJ14

Novinky ve Stories: veřejné komentáře, fankluby a speciální tagy

Facebook a Instagram testují novinky ve Stories. Facebook nově zobrazí veřejné komentáře v rámci příběhů, Instagram zase nabídne speciální “uzavřené” Stories s exkluzivním obsahem a také nové tagy.

https://newsfeed.cz/novinky-ve-stories-verejne-komentare-fan-kluby-a-specialni-tagy/?fbclid=IwAR08H6b_y_kREeVIa5GMzMv3GCXsPKC6mr1xUDzwP1D7wZWgHifnclRnZPQ

Instagram testuje nové doporučování obsahu ve feedu

Poté, co se osvědčily předchozí pokusy o doporučování příspěvků uživatelům na základě zájmů, se Instagram rozhodl pokročit dál. Nyní se pustil do testování nového způsobu doporučování obsahu ve feedu, který nabídne ještě více témat v novém umístění.

https://newsfeed.cz/instagram-testuje-nove-doporucovani-obsahu-ve-feedu/?fbclid=IwAR3QUA3QeoR1H3rkTmF9txNLMIYoqn6HsGpW3i8vJYfvFu01xldIECILPlA

Instagram brzy spustí automatické titulky pro feed

Instagram oznámil, že už brzy zavede automatické titulky pro video příspěvky ve feedu. To je rozhodně vítaná novinka pro všechny tvůrce obsahu.

https://newsfeed.cz/instagram-brzy-spusti-automaticke-titulky-pro-feed/

Facebook přidává do skupin odznaky pro experty a automatické pozvánky

Facebook spouští ve skupinách několik nových funkcionalit. Těšit se můžete na speciální odznaky pro odborníky, automatické pozvánky pro fanoušky stránek a další.

https://newsfeed.cz/facebook-pridava-do-skupin-odznaky-pro-experty-a-automaticke-pozvanky/

Messenger zavádí soundmojis

Messenger spouští novou variantu reakcí. Nově budou k dispozici zvukové smajlíky, tzv. soundmojis, které přehrají krátký audio klip. Představují tak nový způsob interaktivních reakcí.

https://newsfeed.cz/messenger-zavadi-soundmojis/?fbclid=IwAR0C-N7nhzzu_1gC6iXqNvdXd8db76TL2iHVvO3zKCmbUttgTQY4ns_fpMo

Instagram rozšiřuje přehledy o data za posledních 60 dní

Skvělá zpráva pro instagramové marketéry! Instagram ve svých analytických přehledech zdvojnásobuje délku období, za která můžete sledovat metriky. Místo 30 dnů je prodlužuje na 60.

https://newsfeed.cz/instagram-rozsiruje-prehledy-o-data-za-poslednich-60-dni/?fbclid=IwAR2jnDB3dLIUgJ1VM10ARTRbiwrLo2WCX9z0fUABf1HMvJ50bWZe2eM4Bp4

Instagram nabídne automatický překlad textů ve Stories

Instagram přichází s další novinkou ve Stories. Nově přidává možnost automatického překladu textu. To je velmi užitečné zejména pro firmy, které chtějí oslovit i zahraniční uživatele, a rozšířit tak své publikum.

https://newsfeed.cz/instagram-nabidne-automaticky-preklad-textu-ve-stories/?fbclid=IwAR0uILUxv6QEvIDlhB5aOYW0WbstomEvy97bnBkIn35NXeZolIh6uCMY78U

Instagram testuje nové partnerské příspěvky a Reels

Instagram začal testovat novou funkcionalitu s názvem Collab, která by umožnila zveřejňovat příspěvky v hlavním feedu a videoklipy Reels ve spolupráci s druhým účtem. To nabízí novou příležitost, jak zvýšit engagement, rozšířit dosah a oslovit nová publika.

https://newsfeed.cz/instagram-testuje-nove-partnerske-prispevky-a-reels/?fbclid=IwAR3r25_PnxSXgFwwAelH7digXqA16qVrfl8NgT_ImKVCm05uGrwWJpRXdR8

Facebook přidal do skupin nové nástroje pro kontrolu a moderování

Facebook přidal do skupin aktualizované rozhraní pro správce, nové nástroje pro moderování komentářů, kontrolu nových příspěvků, statistické přehledy a řadu dalších novinek. Tím správcům zjednoduší provoz skupin a podpoří to správné zapojení členů.

https://newsfeed.cz/facebook-pridal-do-skupin-nove-nastroje-pro-kontrolu-a-moderovani/

Instagram zavádí nový nástroj zabezpečení pro napadené účty

Napadli vám instagramový účet hackeři? Pak právě pro vás spouští Instagram nový nástroj Security Checkup, pomocí kterého vám zvýší jeho zabezpečení.

https://newsfeed.cz/instagram-zavadi-novy-nastroj-zabezpeceni-pro-napadene-ucty/

Facebook spustil generátor nápadů na kampaně

Dochází vám nápady na reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu? Nový nástroj vám s tím může pomoci. Facebook totiž spustil generátor, který nabízí inspiraci, různé šablony i doporučení.

https://newsfeed.cz/facebook-spustil-generator-napadu-na-kampane/

Instagram přidává novinky do panelu pro profesionály

Instagram pomáhá firmám zlepšovat jejich propagaci pomocí speciálního panelu pro profesionály. V něm nyní najdete nové příklady a ukázky kreativy organických i sponzorovaných příspěvků od TOP značek na síti. Můžete se tak inspirovat a posunout svůj Instagram marketing na novou úroveň.

https://newsfeed.cz/instagram-pridava-novinky-do-panelu-pro-profesionaly/?fbclid=IwAR3loQlMkuu9kWLGazBDmejT4SicMO_g7j_PYig-PhRsTci_f3l1SXCto5w

Instagram ukázal, jak funguje algoritmus pro videa Reels

Instagram vidí v Reels obrovský potenciál. Jejich divácká popularita i marketingové využití raketově roste. Proto je dobré vědět, jak vlastně fungují a co přesně byste měli zveřejňovat, abyste maximalizovali engagement. Inspirujte se v novém přehledu klíčových faktorů, které mají největší vliv na hodnocení těchto videí.

https://newsfeed.cz/instagram-ukazal-jak-funguje-algoritmus-pro-videa-reels/

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru